MuscleMeat

blast zomer 2014

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof in trt voor een lang en vitaal leven maar wel vanaf een bepaalde leeftijd. Maarja we maken niet altijd, achteraf gezien, de juiste beslissingen in het leven.
Op je 28e overtuigd zijn dat je nooit kinderen wilt hebben...Het kan maar je kan ook maar zo over een jaar of 8 een dusdanig leuke vrouw treffen van 32 die dolgraag kinderen wil en je je mening bijstelt omdat het plaatje klopt cq anders is geworden in de loop der jaren.
Helaas weet je dit soort dingen achteraf pas. Het is iig niet een gegeven om te denken dat je met 3mnd hcg ALTIJD de boel weer aan het werken krijgt. Daar zijn genoeg voorbeelden van.
Ik deed mijn eerste kuurtje pas op mijn 39e. Achteraf gezien had ik daar eerder mee willen beginnen maar was bang hiervan misschien spijt te krijgen, terwijl ik toch al vanaf m'n 18e trainde(tuurlijk met hier en daar wat tussenpozen). Dus op dat vlak heb ik dan weer een verkeerde keuze gemaakt.
Persoonlijk zou ik er een aantal jaren hcg naast laten lopen. Die 2 prikjes subcutaan in de week...

ik zie de gedachtegang wel

ik denk dat het uiteindelijk persoonlijk is. De mogelijke kinderwens is iets wat bij de een compleet
anders is als bij de ander.

voor mij zijn kinderen geen optie, en ook nooit geweest. Dit gaat niet veranderen, en ik zou een
werkende relatie afbreken als dit voor de ander een dealbreaker is.

de prikjes zijn verder het probleem niet natuurlijk.

als ik er ooit spijt van krijg dan moet ik daar mezelf voor aankijken, en niet zeuren.

Jesse je gedachtengang is behoorlijk gekrompen. Passie voor een sport heeft niets te maken met de plaats waar je familie staat. TRT is ook geen grote moeite ofwel ? Je hoort iedereen altijd maar zeggen dat je daar goed oer moet nadenken. Klopt ook maar als je de keuze eenmaal hebt gemaakt is het toch geen moeite om 1x per week te prikken ?

En voor de jongens die op trt overgaan zijn de voordelen meer waard dan de nadelen. Simple as that.

Jesse je gedachtengang is behoorlijk gekrompen. Passie voor een sport heeft niets te maken met de plaats waar je familie staat. TRT is ook geen grote moeite ofwel ? Je hoort iedereen altijd maar zeggen dat je daar goed oer moet nadenken. Klopt ook maar als je de keuze eenmaal hebt gemaakt is het toch geen moeite om 1x per week te prikken ?

En voor de jongens die op trt overgaan zijn de voordelen meer waard dan de nadelen. Simple as that.

Ik vind Jesse niks vreemds zeggen hoor. Ieder moet voor zich weten maar je kunt natuurlijk ook kuren en herstellen, gewoon time on-time off zonder dus dat je een definitieve keuze moet maken als trt.
Maargoed..maakt mij niet uit ieder z'n ding, en uiteindelijk gaan we toch aan de trt.

Ik vind Jesse niks vreemds zeggen hoor. Ieder moet voor zich weten maar je kunt natuurlijk ook kuren en herstellen, gewoon time on-time off zonder dus dat je een definitieve keuze moet maken als trt.
Maargoed..maakt mij niet uit ieder z'n ding, en uiteindelijk gaan we toch aan de trt.

Jazeker maar hij gaat meteen oordelen over iemand zijn situatie. Dat vind ik dan weer niet kunnen.
Niemand kan zich in het leven/gevoelens/gedachtengang/doelen zetten van de TS.

ik zie hem nergens oordelen en waarschuwen moet geen probleem zijn? ik weet ook niet zo goed waar je je mee bemoeit om heel eerlijk te zijn :o

Wat we ook allemaal zeggen, het blijft natuurlijk redelijk hypocriet.
Ik denk zelf dat 80% van de regelmatige kuurders zo rond de 50 toch ook aan TRT moet gaan geloven.
Dus met dat idee hebben we ons zelf ook een soort van hierbij neergelegd.

Heb geen wetenschappelijke onderbouwing maar jaren bridgen/blasten of cyclen kan op lange termijn toch geen positieve invloed hebben op je testosteron.
Meestal haal je je oorspronkelijke test level ook niet meer na een kuur. Ook al zal de waarde er niet meters van af zitten.

dingen om over na te denken, heb met me eerste kuur zelfs gewacht tot me zoon was geboren, inmiddels ook met blast en cruise bezig maar ben nog niet van plan op trt te gaan maar wel een jaar te blasten en cruisen. Daarna toch proberen te herstellen mochten er nog plannen komen voor nog een kleine. Op deze leeftijd wil ik de keuze toch echt nog niet maken om voor altijd te moeten prikken. Zie echter al die losse kuurtjes met herstel tussendoor ook niet zitten.

Terug
Naar boven