jeroen3
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik geloof in trt voor een lang en vitaal leven maar wel vanaf een bepaalde leeftijd. Maarja we maken niet altijd, achteraf gezien, de juiste beslissingen in het leven.
Op je 28e overtuigd zijn dat je nooit kinderen wilt hebben...Het kan maar je kan ook maar zo over een jaar of 8 een dusdanig leuke vrouw treffen van 32 die dolgraag kinderen wil en je je mening bijstelt omdat het plaatje klopt cq anders is geworden in de loop der jaren.
Helaas weet je dit soort dingen achteraf pas. Het is iig niet een gegeven om te denken dat je met 3mnd hcg ALTIJD de boel weer aan het werken krijgt. Daar zijn genoeg voorbeelden van.
Ik deed mijn eerste kuurtje pas op mijn 39e. Achteraf gezien had ik daar eerder mee willen beginnen maar was bang hiervan misschien spijt te krijgen, terwijl ik toch al vanaf m'n 18e trainde(tuurlijk met hier en daar wat tussenpozen). Dus op dat vlak heb ik dan weer een verkeerde keuze gemaakt.
Persoonlijk zou ik er een aantal jaren hcg naast laten lopen. Die 2 prikjes subcutaan in de week...
ik zie de gedachtegang wel
ik denk dat het uiteindelijk persoonlijk is. De mogelijke kinderwens is iets wat bij de een compleet
anders is als bij de ander.
voor mij zijn kinderen geen optie, en ook nooit geweest. Dit gaat niet veranderen, en ik zou een
werkende relatie afbreken als dit voor de ander een dealbreaker is.
de prikjes zijn verder het probleem niet natuurlijk.
als ik er ooit spijt van krijg dan moet ik daar mezelf voor aankijken, en niet zeuren.