Fitness Seller

blast zomer 2014

ik dacht dat je vruchtbaarheid tijdens hcg zwaar verzwakt maar dat het na het gebruik pas weer opbouwt

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij niet. Bc had testofles volgens mij aangeraden hcg te gebruiken voor vruchtbaarheid.

pro bb-ers die blasten en cruisen gebruiken hcg als ze iets zwanger willen maken, maand of 3 en je spermcount zou goed zijn.

dus idd

Het leek heel spannend tot ik las dat je nooit meer off ging. Je bent 28 zeg je ? En dan beslis je dat je voor je leven lang wil gaan gebruiken dat klinkt niet als doordacht. Verdien je je geld hiermee ? En aub geen onzin van ik doe het voor mezelf, want juist dan zou je aan je gezondheid moeten denken.

Waarom zou je alleen onn mogen blijven als je er enkel geld mee verdient ?
Een passie voor de sport levensstijl en wil van de voordelen is niet goed genoeg ?

slap gelul

hCG kan idd de kwaliteit van je zaad minderen, maar er hoeft nog steeds maar 1 zaadje te bevruchten.
De ''debieltjes'' die voort kunnen komen door hCG gebruik zullen in de eerste plaats het eitje zeer waarschijnlijk nooit bereiken.
Als dit wel zo is dan zal hij worden afgestoten.

pro bb-ers die blasten en cruisen gebruiken hcg als ze iets zwanger willen maken, maand of 3 en je spermcount zou goed zijn.

dus idd

En je hebt ook het log van testoflesje gevolgd?
Het is namelijk niet allemaal zo makkelijk als het lijkt wanneer je niet preventief hCG er naast laat lopen vanaf het begin.
Het kost je 10x 5000IU per jaar ongeveer, kleine investering in een zorgeloze(re) toekomst lijkt me zo.

hCG kan idd de kwaliteit van je zaad minderen, maar er hoeft nog steeds maar 1 zaadje te bevruchten.
De ''debieltjes'' die voort kunnen komen door hCG gebruik zullen in de eerste plaats het eitje zeer waarschijnlijk nooit bereiken.
Als dit wel zo is dan zal hij worden afgestoten.

En je hebt ook het log van testoflesje gevolgd?
Het is namelijk niet allemaal zo makkelijk als het lijkt wanneer je niet preventief hCG er naast laat lopen vanaf het begin.
Het kost je 10x 5000IU per jaar ongeveer, kleine investering in een zorgeloze(re) toekomst lijkt me zo.

ik gaf alleen aan dat pro's dat doen, ik heb juist een zorgeloze toekomst als ik niks zwanger kan maken. ieder zn ding. als dit belangrijk voor me was had ik wel wat meer over hcg gelezen :)

Ok dan niet. Ik zou dan als ik jou was de status "altijd alleen" aanhouden.

omdat je er blijkbaar interesse in hebt,

ik heb wel relaties, en zal wel met een vrouwtje het hele samenwonen ding gaan doen enzo.
maar geen kids, no way

leg me nu eens uit waarom blast en cruise zo slecht is dan? komop, inhoud :)

omdat je er blijkbaar interesse in hebt,

ik heb wel relaties, en zal wel met een vrouwtje het hele samenwonen ding gaan doen enzo.
maar geen kids, no way

leg me nu eens uit waarom blast en cruise zo slecht is dan? komop, inhoud :)

Blast en cruise kan maar TRT zou ik op je 28 nog niet eens aan denken. Je kunt ook blasten en cruise en off gaan tussendoor

Blast en cruise kan maar TRT zou ik op je 28 nog niet eens aan denken. Je kunt ook blasten en cruise en off gaan tussendoor

ok, maar ik zou graag argumenten horen.

waarom zou ik daar niet aan moeten denken?

ik snap best dat het jou keuze niet is, maar je doet er nogal fel over, dus ik zou
wel willen weten waarom.

Waarom zou je off willen gaan als ik het vragen mag Jesse2010?

ok, maar ik zou graag argumenten horen.

waarom zou ik daar niet aan moeten denken?

ik snap best dat het jou keuze niet is, maar je doet er nogal fel over, dus ik zou
wel willen weten waarom.

De reden waarom is heel simpel stel je kan op een dag om wat voor reden dan ook niet meer sporten. Zul je dan nog steeds willen gebruiken ? Denk aan blessure, ongeval wat dan ook. Je bent nog jong man, vergeet ook niet dat je dus bewust ervoor kiest om levenslang medicijnen te nemen. Je eigenlijk je eigen aanmaak nu al wilt verpesten. Vergeet ook niet als je ouder word komen je interesse ook anders te liggen. Vandaar dat ik het bijvoorbeeld bij een Tremendes eerder kan begrijpen is al ouder heeft een stabiele basis ( gezin etc).

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Waarom zou je off willen gaan als ik het vragen mag Jesse2010?

Waarom altijd on blijven ? Niet persoonlijk bedoeld maar ik werd voor gek uitgemaakt omdat ik 1 jaar on was nu praten over een leven lang on zijn. Ik kan best begrijpen dat je zegt laat ik eens jaar lang blasten en cruise en dan nog eens goed overwegen of trt is wat je wil.

De reden waarom is heel simpel stel je kan op een dag om wat voor reden dan ook niet meer sporten. Zul je dan nog steeds willen gebruiken ? Denk aan blessure, ongeval wat dan ook. Je bent nog jong man, vergeet ook niet dat je dus bewust ervoor kiest om levenslang medicijnen te nemen. Je eigenlijk je eigen aanmaak nu al wilt verpesten. Vergeet ook niet als je ouder word komen je interesse ook anders te liggen. Vandaar dat ik het bijvoorbeeld bij een Tremendes eerder kan begrijpen is al ouder heeft een stabiele basis ( gezin etc).

ik zou nogsteeds op 250mg/week willen zitten als ik ooit niet meer kan sporten ja. Ik zit beter in mijn vel op een cruise dosis dan dat ik ooit zonder roids heb gezeten.

ik sport vanaf mijn 14e, ik denk niet dat ik ooit vrijwillig ga stoppen.

levenslang medicijnen nemen vind ik niet zon gek iets in dit geval, de medicijnen in kwestie (test) hebben geen bijwerkingen op die dosis voor mij, dus het is geen negatief ding.

ik begrijp dat het je keuze niet is, maar je moet best kunnen begrijpen dat het de mijne wel is. Ik neem aan dat ik de voordelen niet uit hoef te leggen.

ik zou nogsteeds op 250mg/week willen zitten als ik ooit niet meer kan sporten ja. Ik zit beter in mijn vel op een cruise dosis dan dat ik ooit zonder roids heb gezeten.

ik sport vanaf mijn 14e, ik denk niet dat ik ooit vrijwillig ga stoppen.

levenslang medicijnen nemen vind ik niet zon gek iets in dit geval, de medicijnen in kwestie (test) hebben geen bijwerkingen op die dosis voor mij, dus het is geen negatief ding.

ik begrijp dat het je keuze niet is, maar je moet best kunnen begrijpen dat het de mijne wel is. Ik neem aan dat ik de voordelen niet uit hoef te leggen.

In dat geval veel succes en houd ons op de hoogte van je progressie etc.

Stel je gaat Year round op test E 250mg ew en traint 3xperweek en eet 300kcal boven onderhoud. Kan je dan al je gains behouden?

Wil wel eens iemand horen die hier ervaring mee heeft.

Trt is toch vaak minder als 250mg test ew?

Stel je gaat Year round op test E 250mg ew en traint 3xperweek en eet 300kcal boven onderhoud. Kan je dan al je gains behouden?

Wil wel eens iemand horen die hier ervaring mee heeft.

Trt is toch vaak minder als 250mg test ew?

trt is minder meestal inderdaad. Ik zit momenteel niet op trt, ik blijf op 250mg

ik kan na mijn blasts het meeste behouden, maar ik train 7 dagen per week.

trt is in eerste instantie bedoeld voor mannen waarbij de natuurlijke productie van test te
laag is, na een bepaalde leeftijd zijn dat bijna alle mannen.

Vandaar dat ik het bijvoorbeeld bij een Tremendes eerder kan begrijpen is al ouder heeft een stabiele basis ( gezin etc).

Ik geloof in trt voor een lang en vitaal leven maar wel vanaf een bepaalde leeftijd. Maarja we maken niet altijd, achteraf gezien, de juiste beslissingen in het leven.
Op je 28e overtuigd zijn dat je nooit kinderen wilt hebben...Het kan maar je kan ook maar zo over een jaar of 8 een dusdanig leuke vrouw treffen van 32 die dolgraag kinderen wil en je je mening bijstelt omdat het plaatje klopt cq anders is geworden in de loop der jaren.
Helaas weet je dit soort dingen achteraf pas. Het is iig niet een gegeven om te denken dat je met 3mnd hcg ALTIJD de boel weer aan het werken krijgt. Daar zijn genoeg voorbeelden van.
Ik deed mijn eerste kuurtje pas op mijn 39e. Achteraf gezien had ik daar eerder mee willen beginnen maar was bang hiervan misschien spijt te krijgen, terwijl ik toch al vanaf m'n 18e trainde(tuurlijk met hier en daar wat tussenpozen). Dus op dat vlak heb ik dan weer een verkeerde keuze gemaakt.
Persoonlijk zou ik er een aantal jaren hcg naast laten lopen. Die 2 prikjes subcutaan in de week...

Terug
Naar boven