XXL Nutrition

Blessure genezen met AS

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik heb nu al een tijd last van me schouder en me dokter
schrijft alleen maar onstekingsremmers voor.
Dat werkt voor geen meter en me linkerschouder is nog steeds dik ! :mad:

Daarom vraag ik me af of sommige AS je blessures geneest ??

En dan bedoel ik niet een hele cycle doen alleen maar voor een blessure,
maar gewoon een paar weken zodat me test niet plat ligt.

Als het echt een ontsteking is kan je er cortison in laten spuiten bij je huisarts .
Maar ze zijn er niet zo gek op en dat mag je maar 3 keer per jaar hebben.
Het vreet je hele ontsteking weg maar ook je aanhechtingen als je het meer gebruik.
Maarja rust is het beste en dat moet je met cortison ook.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het hem juist, me dokter wil dat niet geven en ik wil dat spul
eigenlijk ook niet in me lichaam hebben.

AS lijkt me gezonder dan CS toch ?

deca?

Jay Impel zei:
Dat is het hem juist, me dokter wil dat niet geven en ik wil dat spul
eigenlijk ook niet in me lichaam hebben.

AS lijkt me gezonder dan CS toch ?

Cortison is effectiever, denk dat je met
as alleen de pijn onderdrukt en dat je gewoon weer hard gaat trainen.
En als het uitgewerkt is komt het dubbel zo hard terug.
Denk dat een spierscheur wel sneller zal gnezen met as.

Deca kan ontstekingsremmend werken.

/edit:
Spuit 11... :p

Laatst bewerkt:
Pijnstillende ontstekingsremmers zoals ibuprofen, stillen de pijn en maken je gewrichten tegelijk gevoeliger..
"There is mounting clinical evidence that using NSAIDs, as arthritis medication,blocks the body's synthesis of proteoglycans. These are the molecules that draw water into the cartilage. The result? While you may be getting some relief from arthritis symptoms, you are also increasing the problem with the damaged cartilage. The worst news is still unconfirmed, but suspected, that the use of NSAIDs as arthritis medication may actually cause osteoarthritis to increase. In other words, while trying to get some relief from arthritis symptoms, you are also hastening the very disease you are trying to control. " (http://www.dogbiz.com/arthritis-nsaids.html)
Ik nam een paar jaar geleden heel vaak ibuprofen voor een pijnlijke schouder(pijnlijk na rug en na borsttraining.. zo pijnlijk dat ik mijn arm niet meer kon optillen zonder pijn)
De pijn werd alleen maar erger, ik ben toen gestopt met de ibuprofen, en begonnnen met het doen van hoge herhalingen.. setjes van 20 reps.. Dit helpte mij best aardig, ik heb soms nog steeds last van mijn schouders, maar alleen als ik zwaar overtrained ben..

Stomper

Vandaar dat me knieen weer pijn beginnen te doen !!
Wat heb ik toch ook een klote dokter :mad: weg met de ibu's !.

Maar goed, ik doe nu zoiezo al setjes van 15 a 20 reps met
een licht gewicht zodat het beter doorbloed word.
Dat wilde ik zoiezo de maand April met me schouders blijven doen
en die maand daarna weer full body rustig oppakken.

Ik zat te denken om 3 deca ampullen te kopen voor 3 weken.
Ligt hier me eigen testo dan plat ??

Als je dat doet hoef je dat echt niet iedere week te zetten. ik denk dat om de drie weken dan wel voldoet.
Ik ken ook wel mensen die dat deden maar weet eerlijk gezegd niet het effect dat ze er van gehad hebben.

@JayImpel
Deca is goed voor de gewrichten,het verhoogt de collageen synthese en trekt vocht in de spieren en rond de gewrichten-aanhechtingen wat een dempend effect heeft.
Nu,3 weken is niet genoeg,het is een langwerkend ester en begint maar pas te werken na 3-4 weken en dan ga je al stoppen,dat is gewoon geldverspilling,probeer op zijn minst 8 weken,liever 10 tot 12 weken,good luck!

ja, dan zie ik er maar van af, want ik wil me eigen test niet plat leggen.

lijkt me sterk dat die plat gaat zolang je een tijdje de therapeutische dosis aanhoudt.

Terug
Naar boven