MuscleMeat

Blijven kuren nut?!

Bezoekers in dit topic

Hoe kom jij nou aan een psychologische invloed van AAS?? Dat verzin je zelf? Of heb je daar ook onderzoeken van??

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 21:36 ----------

Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar heb geen woord gelezen dat afkomstig zou zijn van Dr. Cools. Of doel je hiermee op het kopie / plak werk van ergogenics?

Fijn dat ik dat mag je, zal de mogelijkheid direct benutten.

Allereerst wil ik je wijzen op het feit dat Ergogenics slechts een bibliotheek is en geen standpunt inneemt met een willekeurig onderzoek op hun website. Wat jij doet is selectief shoppen in die bibliotheek om andere te overtuigen van uw expertise. In elke bibliotheek staan verschillende boeken van verschillende schrijvers met een ander verhaal. Het is dus redelijk gemakkelijk om een standpunt in te nemen dat haaks staat op 'jou' theorie en dat vervolgens te 'onderbouwen' middels wat kopie / plak werk, zoals ik dat van u gewend ben.

Binnen enkele seconden heb ik een onderzoek gevonden dat haaks staat op uw onderzoek: http://www.ergogenics.org/anabolica212.html#1

Of wat zou er zijn gebeurt als de mannen daarbij nog eens een "paar tabs oxandrolone" hadden geslikt? :rolleyes:

Daarnaast, hoe kun je in godsnaam een onderzoek dat gedaan is op mannen met HIV gemakshalve doortrekken naar 'gezonde' steroïde gebruikers?

Wat zou er zijn gebeurt als men het voedingspatroon had aangepast aan het stijgende lichaamsgewicht en kracht, zoals een verstandige chemische bodybuilder dat zou doen?

Wanneer zal men sneller massa verliezen? Na een korte kuur of na een relatief lange kuur?

Het gaat een bodybuilder meer om de netto winst.

Het is jammer dat ik weinig tijd en zin heb om op zelf benoemde doctoren in te gaan. In het verleden probeerde ik ook altijd de wijsneus uit te hangen met allerlei onzin op het internet, irrelevante stukken als het op bodybuilding in de praktijk aan komt. Later wordt je verstandig en kom je er achter dat er in bodybuildingland slechts enkele feiten zijn. Jantje komt niet meer aan na 6 weken en Pietje knalt nog even als een malle 6 weken door.

Wie probeer je nou steeds te overtuigen? Anderen of jezelf? Je hebt zelf, op die 2IU HGH na, totaal geen ervaring op steroïde gebied.

Dit klopt imo precies, elk lichaam is anders en zal anders reageren, dat doet het namelijk op alle medicijnen.
 
Omdat hormonen nu eenmaal je psyche beinvloed. En ja daar zijn voldoende onderzoeken beschikbaar van.
 
Back
Naar boven