Fitness Seller

bloed spoot eruit..

Champ

Competitive Powerlifter
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Ik moest me net helemaal gek lachen man!!

mijn maat kreeg een prikje in zijn ass.. 5ml in elke bil.

De eerste bil was geen probleem, dus hij vroeg of er veel bloed uit kwam.
Zijn vriendin antwoorde dat het eruit spoot alles onder het bloed. terwijl er geen bloed uit kwam :p
Volgende bil was ook geen probleem, zijn vriendin haalde de naald eruit en het spoot er echt uit.. een hele straal dwars over de vloer en haar broek helemaal vol met bloed.. vet veel.. dus zij helemaal in paniek.. en wij lagen helemaal dubbel..

lachen man... maar verder nix aan de hand :thumbs:

haha was ze door een ader gegaan ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
dat zou je haast zeggen.. maar wel een oppervlakkige ader dan, want normaal gesproken stroomt of druppeld het er uit.. spuiten wijst op een slag ader.. maar dat kan niet anders waren we wel verder van huis

leeft hij nog?

Ook bij een oppervlakkige ader kan het er aardig uitspuiten hoor. Ik herinner me de eerste keer dat ik een maat van me een injectie zou geven. Alles goed voorbereid, bil, weinig aderen, ik zet de naald erin, heel rustig, druk hem heel langzaam leeg, duurt even, was ent. niks aan het handje, hij ligt rustig op ze witte lakens, ik haal de naald eruit en voor ik er gaasje op kon drukken voor evt. bloeddruppel spoot het er ook uit, even heel kort en hevig.. ik schrok me dus helemaal de t*ring.. altijd leuk dit soort verhalen :D

Terug
Naar boven