MuscleMeat

Bloed uitslag, zwaar verhoogd LH door nakuur HCG 3mnd geleden?

Wel een hoog gedoseerde nakuur man, wat heeft je op dat idee gebracht

Hoe zag je kuur zelf eruit......?

Hoe voel je je momenteel, met een laag test gehalte

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal je eerlijk zeggen niet verkeerd, Ik zie aan mijn waardes dat t blijkbaar op papier hoger gemogen had, maar voor de rest lichamelijk ok.

alleen geestelijk; Het opgefokte Alfagehalte is wat minder ;) en ik rij tegenwoordig rustig door t verkeer... stop voor elke zebra, stem niet meer op wilders en luister tegenworodig naar anouk...

Maar vrouwtje klaagt nog niet, dus tot zover nog geen probleem.....

5,48 ng/ml, had een andere eenheid in m'n hoofd, namelijk nmol/l. Maar goed, ff omrekenen dus. Moleculaire massa is volgens de wiki 288,42 g/mol. Dus 1 nmol/l = 28.842 ng/dl, is 0,28842 ng/ml. 5.48 / 0.28842 = 19 nmol/l. Is al 'n redelijke waarde als je het mij vraagt, had je een zware kuur achter de rug? Geef het nog 2 maandjes en volgens mij is alles weer pico bello.

5,48 ng/ml, had een andere eenheid in m'n hoofd, namelijk nmol/l. Maar goed, ff omrekenen dus. Moleculaire massa is volgens de wiki 288,42 g/mol. Dus 1 nmol/l = 28.842 ng/dl, is 0,28842 ng/ml. 5.48 / 0.28842 = 19 nmol/l. Is al 'n redelijke waarde als je het mij vraagt, had je een zware kuur achter de rug? Geef het nog 2 maandjes en volgens mij is alles weer pico bello.

hahaha so true, die waarde is best aardig. Maar hij heeft nog steeds veel te veel LH in zijn bloed, zijn lichaam vraagt dus om nog meer. Op zich zit je met 19 nmol/l al redelijk gemiddeld tog

• Topic Starter Topic Starter

Thanx Voor de reply! Ik wilde al voorzichtig uitspreken dat ik van mening was dat na een 3mnd off, de test al redelijk op pijl was. maar mijn kuur is niet echt zwaar geweest.
Wat betreft kuur... ben ik redelijk bescheiden geweest.. begon met een primo only.. 800 pw daarna heb ik er beetje test naast gegooid..500mg en
anyway.. primo only deed me echt helemaal nix. Vond t ook onzin om op 1000mg primo te gaan zitten...of hoger.
anyway.. test doet toch echt wonderen... en wellicht is masteron een wat effectiever goedje voor mij dan primo...
Maar ik merk na een 10 weken test mijn eigen zaakje wel inkrimpt...

wellicht idd wat overdadig geweest met de HCG..
maar 2500/1200/1200 is naar mijn inziens niet heel hoog...
er zijn er bij die van mening zijn dat een derde al meer dan voldoende is, of helemaal geen hcg zou ook moeten kunnen...
Denk wel dat dit de reden is dat mijn LH te hoog is....
Te veel zwangersschapshormoon in me lichaam... leuk kan ik gezellig naast me vrouw op de bank.. krijgen over binnen weken de 2e ;)

Terug
Naar boven