MuscleMeat

bloedcontrole voor beginnen met een kuur

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Volgend jaar ga ik nog eens een kuur doen .
De vorige was al een tijd geleden .
Nu is mijn vraag wie laat er eerst een grondige ( bloed) controle doen bij zijn arts voor en tijdens de kuur ?
Wat laat je zoal controleren ?
Leverfunctie , nieren enz?
Ik heb een arts die mij wil begeleiden hierin .
Maar ik ben gewoon eens benieuwd wie dit zoal doet .

Nog even bijkomend .
Wat is het ideale vet % om een kuur te starten ?

Daarvoor bestaat nu de zoekfunctie:

[Link niet meer beschikbaar]

Nier-/leverfuncite + LH/FSH en tetosteron laten testen.

Dit dus om precies te zijn:
gamma GT
ASAT (SGOT)
ALAT (SGPT)
LDH
natrium
kalium
kreatinine
lh
fsh
testosteron

je hebt een arts gevonden de mijne wil me niet eens helpen sjonge ben druk opzoek naar een andere maar heb nog niets gevonden blijkt moeilijk te zijn waar kom je vandan wie weet kan ik ook nbij die arts in de praktijk komen om me te laten begleiden hoor het wel als je het kwijt wil grt

als je arts je niet wil helpen moet je gewoon naar een SMA gaan 9sport medisch adviescentrum) daar betaal je een paar euro en je wordt getest op alles wat je maar wil, ongeveer 100 euro.
er word dan meestal een totaal bloedbeeld geprikt incl HB, trombo,s en leuko,s en de zaken die juriaan zei en ook vaak de schildklierfunctie want die kan door AAS ook redelijk verstoort worden.

Ik heb een hele tijd geleden om advies bij me dokter gevraagd, maar hij wilde me absoluut nie helpen.

Die fl**ker zat maar wel wat graag aan me lul toen ik me op soa wilde testen! (wat ik overigens nie had hoor :p )

Je laat best een grondig onderzoek uitvoeren, dus niet enkel nieren, lever en endocrinologische waarden, maar ook zeker alle cardiovasculaire waarden, schildklierwaarden etc, je moet een referentie hebben om op terug te vallen.

Terug
Naar boven