XXL Nutrition

Bloedonderzoek vraag en AAS opties

bredekees

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m80
Intro: Ik ben 28jr, 1.80 en weeg 73kg. Ben na een buffel periode op 85kg flink terug gevallen na een cut-periode. Ben veel vet en vocht kwijt wat ik niet meer terug wil, echter voel ik me nu weer een magere ectro (wel gespierd maar dun). Ik wil weer wat kilo's terug pakken zonder een vochtkop te krijgen en haren te verliezen. Verder boeit acne, krimpende ballen, libido up/downs en moodswings me niks. Die neem ik voor lief ;)

Vraag1 : Bloedonderzoek a.s. woensdag, behalve lever en test waardes, waar kan ik het beste nog meer naar vragen??

Vraag 2: beantwoord
Alvast bedankt voor de hulp!!

Laatst bewerkt:
dk only is absoluut een afrader. Ook de beide vormen van orals .

Dibol wordt je door aromatisering weer vocht en vettig,winny is te doen,maar zal niet de kiloos geven waarnaar je op zoek bent

• Topic Starter Topic Starter
OK THX
lees ook in andere topics dat je de kilos na deca only vaak meteen weer verliest ondanks blijven trainen en juiste voeding

wat is een aanrader? (oraal)

Het is eens iets anders, ipv 1 slechte kuur er ineens 3 plaatsen.

Lees je eens in over testosterone only.

als je echt per se oraal moet hebben zou ik voor anavar gaan :thumbs:

aplha x werkt bijna net zo goed als Test P.
Staat in de flex:P

Bloedonderzoek: HDL, LDL.

Krimpende ballen boeien misschien niet voor het vrouwtje dat je niet hebt, maar heeft wel invloed op het behouden van je gains als je klaar bent met kuren.

Oral only en geen vocht vasthouden, maar toch goeie gains... Ik zou het niet weten. Anavar win je misschien wel wat mee, is ook niet duur, maar of het het waard is.

Misschien is een standaard test kuurtje met arimidex + proviron wat. Maar dat is geen oral.

kerel als je niet wil injecteren blijf je toch lekker naturel. Oraal grapjas, met die instelling blijf je een ecto.

Het is eens iets anders, ipv 1 slechte kuur er ineens 3 plaatsen.

Lees je eens in over testosterone only.
ik wil niet spuiten.. dat is voor mij de grens

als je echt per se oraal moet hebben zou ik voor anavar gaan :thumbs:
ik ga me verdiepen!

aplha x werkt bijna net zo goed als Test P.
Staat in de flex:P
haha, ja las ik ook in de M&F :P en HGHUB werkt net zo goed als HGH volgens de marketing en sales afdeling van Applied

Bloedonderzoek: HDL, LDL.

Krimpende ballen boeien misschien niet voor het vrouwtje dat je niet hebt, maar heeft wel invloed op het behouden van je gains als je klaar bent met kuren.

Oral only en geen vocht vasthouden, maar toch goeie gains... Ik zou het niet weten. Anavar win je misschien wel wat mee, is ook niet duur, maar of het het waard is.

Misschien is een standaard test kuurtje met arimidex + proviron wat. Maar dat is geen oral.
thx!
zal die zaken noemen bij de huisarts a.s. woensdag

heb wel een vrouwtje maar dat ziet ze toch niet, als het nodig is pak ik sowieso wel een nakuur.. ligt eraan welke keuze ik maak

Oral only winny zeggen ze dat je geen vocht gaat vasthouden, iig niet zoveel.. heb een kuurtje The One gedaan, prohormoon hield ik ook geen vocht bij vast.. maar The One was niet zo bijzonder.. arimidex en proviron? zal eens kijken, test valt af.. geen spuit in mijn bil:P

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

kerel als je niet wil injecteren blijf je toch lekker naturel. Oraal grapjas, met die instelling blijf je een ecto.
dat is wel erg kort door de bocht..

waarom denk je dat er 1000 soorten orale AAS bestaan? omdat ze niet werken zeker:P

Kerel, suit yourself, ik ga je niks uitleggen.

Als je je had ingelezen over steroiden (hormonaal voorgeschreven medicijnen!!) had je geweten waarom je geen orals moet gebruiken als basis voor je kuur. Leuk als kickstart maar dan heb je t ook wel gehad.

Anabolen FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt!

lees het

ok

orale kuur is van de baan

hoewel ik nu lees dat je winstrol als vloeistof ook kan slikken.. thx

Je kan elke vorm van AAS slikken.. de opname is alleen zeer gering. Vandaar dat de meeste orals C17-aa zijn.

Test + mast + proviron + finastride is je antwoord

Terug
Naar boven