AndroidHealthClinic

Bloedopname Waardes

Bezoekers in dit topic

Irani

Novice
Lid geworden
18 jun 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Hallow beste mede body builders.

ik heb al veel info geleerd en gelezen op deze forum maar er zijn veel verschillende meningen in verschillende posts.

Vandaar dat ik deze vraag specifiek ga vragen en hopen dat iemand kan helpen.


Heb een zware cyclus achter de rug met zware gevolgen ook.

heb een cycle deca met test a gedaan 12 weken
daarna op onderhoud met 10-12 weken test cyp
Wegens dat ik nog nooit zoveel kg woogde besloot ik om na de onderhoud cycle nog een cycle te doen voor mijn max te bereiken.
dus heb ik direct na 12 weken onderhoud test cyp begonne met tri-test en tri-test(zijn langwerkende en kortwerkende bij elkaar )
ik heb ook geen nakuur gepakt op dit alles en gewoon met gestopt. ( ik weet het enorm amateurisme etc... etc... maar het is wat het is)

nu ben ik naar de dokter geweest een tijdje terug omdat mijn libido enorm weg was en mijn bloed laten testen en alles bleek normaal te zijn echter was mijn libido niet in orde.


nu zijn we al 8 maand verder na mijn laatste inject en zit ngsteeds met libido probleem en wil weer een bloed test laten doen voor te kijken wat er scheelt.

Ik vroeg me af wat ik precies moet laten meten in mijn bloed als je trenbolone cycle gehad hebt , ik heb vorig keer mijn test,oestr lever laten testen en alles was goed juist had ik “ teveel ijzer” in mijn lichaam.

Weet iemand op wat er precies moet getest of gemeten worden in mijn bloed als het gaat over libido problemen na een trenbolone cycle ??

Thanks voor de tijd en moeite allesinds
 
Als je maar vaak genoeg je bloed gaat testen ga je een keer wel wat vinden ja.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Heb je überhaupt wel een nakuur gedaan? Hcg gehad enz?
 
Rest van je leven TRT als je pech hebt
 
Back
Naar boven