MuscleMeat

bloedwaarden gear ondergedoseerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ts zet naast de 450mg test ook nog 400mg mast en 400mg tren. Hoort de ng/dL testosteron dan niet nog een stuk hoger te liggen dan 1858ng/dL? Of verhoogd de 400mast/ 400tren deze waarde niet?
Er is naar mijn weten geen kruisreactiviteit/ruis met/door trenbolon of masteron.

Ik ben bezig met de tren en mast en clen van dit merk, zelfde als topic starter. Test is wel van ander merk. Dus kan ik weinig over zeggen. Resultaten zijn wel goed opzich, clen helemaal heftig. Heb wel 3 vials test e al liggen voor volgende blast. Alleen dacht ik dus lekker 900 mg test te gaan zetten, alleen blijkt dit dus waarschijnlijk niet te gaan lukken omdat gear niet goed gedoseerd is.

Daarnaast merk ik zelf wel 1ste keer tren ooit jaren geleden, helemaal parra en slapeloosheid en echt helemaal fuckt zijn.
Vorig jaar tren, wel kunnen slapen, af en toe nachtje niet en nightsweats.
Nu altijd gewoon lekker slapen en alleen nightsweats.

Heb wel idee dat tolerantie toeneemt als je vaker tren gebruikt.

Zal echt graag een merk willen weten, die levert wat er verwacht wordt.

Nope alleen bold zou dat een heel klein beetje kunnen doen

Er is naar mijn weten geen kruisreactiviteit/ruis met/door trenbolon of masteron.

Dus stel dat iemand tren only op 1000mg/week doet. Dan zou de waarde van ng/dL testosteron ook niet verhoogd worden? Trenbolone en alle andere AAS zijn toch allemaal afgeleidde van testosteron? Hoe kan dit dan de waarde van ng/dL testosteron niet of nauwelijks beïnvloeden?

Dus stel dat iemand tren only op 1000mg/week doet. Dan zou de waarde van ng/dL testosteron ook niet verhoogd worden? Trenbolone en alle andere AAS zijn toch allemaal afgeleidde van testosteron? Hoe kan dit dan de waarde van ng/dL testosteron niet of nauwelijks beïnvloeden?
Omdat een testosteronbepaling testosteron meet en niet trenbolon.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er nu meerdere die bloedtesten gaan afnemen?

In. :)

thnx voor pm!

Heb helaas dezelfde batch :(
Totaal geen zin meer nu :D

kan ik hier toch wel posten ?
lot/exp 11/20.

Die heb ik dus ook[emoji58]

• Topic Starter Topic Starter
mocht 1 van jullie nu ook bloed willen laten trekken... zou veel duidelijkheid scheppen!

Iedereen denk ik die batch ;)

Ik heb dezelfde batch en ga maandag prikken. als nog iemand dat wil doen is wat betrouwbaarder anders kan ik net zo goed 1,5ml zetten en zeggen dat ik 1ml heb gezet :p net zoals tp 0,5ml had kunnen zetten en zeggen dat hij 1ml heeft gezet

Prachtig topic geworden weer :roflol: Zeker als je er de regels op naslaat van DBB.

Alle UG doseren het eerste half jaar hoger dan gelabeld. Daarna vaak lager dan gelabeld. Als iemand mij 1 stabiel NL UG kan noemen krijgt die van mij een slagroomtaart. Blijf gewoon van alles proberen, vergelijken etc. Voorlopig maak ik de gains van mijn leven op zwart/wit en was dat met rood/wit al ruim een jaar erg tegenvallend. Zo zijn er anderen die tegenwoordig weer beter gaan op rood/wit. Ergo de cirkel is rond. De UG markt fluctueert enorm, hou daar rekening mee, eveneens de prijzen die je betaald voor UG ten opzichte van HG. Ben je niet tevreden, dan zet je meer. Heb je PIP dan pak je een ander merk. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Ik snap ook niet waarom ze zouden onderdoseren. Lijkt mij dat als je goed doseert je klanten ook blijven komen dan pak je uiteindelijk altijd meer lijkt mij.

Het is gewoon altijd interessant om te weten hoeveel dosis er nou precies ergens in zit , en tuurlijk is elk merk ondergedoseerd dat is nou eenmaal de werkelijkheid, Is het niet nu dan over een half jaar , maarja zolang het wel real is en geen *** zooi dan is het te accepteren. Zwart wit van mij ligt ook klaar om uitgetest te worden dus we shall see , progessie is progessie .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven