AndroidHealthClinic

bloedwaarden gear ondergedoseerd?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga er 1 doen wanneer ik 6 weken in me cruise zit. Moet nog 3 weken. :)
Zou resultaten posten.

Top, hoe meer hoe beter :D

Dan ben ik blij dat de tren ondergedoseerd was. :o

Jij was toch aardig agressief geworden van de tren dat je had moeten stoppen geloof ik? Als het bij mij te heftig wordt stop ik ook meteen haha is het me niet waard
 
Top, hoe meer hoe beter :D



Jij was toch aardig agressief geworden van de tren dat je had moeten stoppen geloof ik? Als het bij mij te heftig wordt stop ik ook meteen haha is het me niet waard

Paranoide psychopaat. Had wel batch 12/18.
 
OT: Eerlijk gezegd denk ik gewoon dat hoe die poeder ook verdeeld wordt dat gewoon niet helemaal koosjer wordt gedaan. 200mg hier 50mg daar 800mg in het andere potje... Beetje overdreven maar ik kan me wel voorstellen dat het allemaal niet helemaal mooi verdeeld is.

Testo kost volgens mijn dealer die werkt voor IG geen moer om te produceren dus ik zou ook niet weten waarom dat gebeurt apart van weinig gemotiveerd personeel :p
 
Idd dit topic is 1 grote joke.
OT: Eerlijk gezegd denk ik gewoon dat hoe die poeder ook verdeeld wordt dat gewoon niet helemaal koosjer wordt gedaan. 200mg hier 50mg daar 800mg in het andere potje... Beetje overdreven maar ik kan me wel voorstellen dat het allemaal niet helemaal mooi verdeeld is.

Testo kost volgens mijn dealer die werkt voor IG geen moer om te produceren dus ik zou ook niet weten waarom dat gebeurt apart van weinig gemotiveerd personeel :p

Ik wil dat iedereen die dit geloofd de 3 dubbele dosering gaat zetten :roflol: ze zijn er zo zeker van, laat maar eens zien dan :D
 
OT: Eerlijk gezegd denk ik gewoon dat hoe die poeder ook verdeeld wordt dat gewoon niet helemaal koosjer wordt gedaan. 200mg hier 50mg daar 800mg in het andere potje... Beetje overdreven maar ik kan me wel voorstellen dat het allemaal niet helemaal mooi verdeeld is.

Testo kost volgens mijn dealer die werkt voor IG geen moer om te produceren dus ik zou ook niet weten waarom dat gebeurt apart van weinig gemotiveerd personeel :p

Dat geloof ik juist niet. Als dat is geproduceerd heeft die bepaalde batch dezelfde waardes en wordt dan per vial verdeeld. Omdat het niks kost geloof ik ook niet dat een goede producent daarop bespaart. Op de ons welbekende flutmerken na dan.
 
Heb al reeds enkele merken gebruikt. Bij mijn vorige blast met dit merk had ik zeker niet het gevoel dat de gear ondergedoseerd was. Ben erg benieuwd naar meerdere testen, enige manier om hierover zekerheid te scheppen. Nu is het gewoon wat papegaaien gepraat en verhaaltjes
 
weetje wat ik niet begrijp... Als er een topic word ge-opent over een onbekend ug merk laten we het eens ''tits pharma'' noemen. Word het per direct gesloten?

En nu 6 paginas verder met ge-ouwehoer en we are still here?
 
weetje wat ik niet begrijp... Als er een topic word ge-opent over een onbekend ug merk laten we het eens ''tits pharma'' noemen. Word het per direct gesloten?

En nu 6 paginas verder met ge-ouwehoer en we are still here?
Tremendes is nog niet wakker :D
 
OT: Eerlijk gezegd denk ik gewoon dat hoe die poeder ook verdeeld wordt dat gewoon niet helemaal koosjer wordt gedaan. 200mg hier 50mg daar 800mg in het andere potje... Beetje overdreven maar ik kan me wel voorstellen dat het allemaal niet helemaal mooi verdeeld is.

Testo kost volgens mijn dealer die werkt voor IG geen moer om te produceren dus ik zou ook niet weten waarom dat gebeurt apart van weinig gemotiveerd personeel :p
Denk je dat ze handmatig wat test in een potje gooien lol?
 
weetje wat ik niet begrijp... Als er een topic word ge-opent over een onbekend ug merk laten we het eens ''tits pharma'' noemen. Word het per direct gesloten?

En nu 6 paginas verder met ge-ouwehoer en we are still here?

Heb je eerst gekeken of gewoon zomaar wat getypt? :p

Er is namelijk nog altijd een topic met de naam g*n***s open

En opschonen mag altijd zolang die openblijft tot de bloed resultaten anders gaan mensen het nog geloven ook wat hier allemaal gezegd word
 
weetje wat ik niet begrijp... Als er een topic word ge-opent over een onbekend ug merk laten we het eens ''tits pharma'' noemen. Word het per direct gesloten?

En nu 6 paginas verder met ge-ouwehoer en we are still here?

Titspharma, gegarandeerd gyno. Niet kopen!!
 
@ ts, waar heb je je bloed laten testen en kan je een foto van de resultaten hier posten?
 
Ik wil dat iedereen die dit geloofd de 3 dubbele dosering gaat zetten :roflol: ze zijn er zo zeker van, laat maar eens zien dan :D
Was een bonte vergelijking, maar ik wou gewoon aangeven dat het logisch is dat je geen farmaceutisch nauwe waarden moet verwachten elke batch. Ik kan me gewoon heel goed voorstellen dat er zo nu en dan een keertje iets misloopt waardoor niet alle vials altijd even goed zijn.

Wanneer komt je test normaal binnen?
 
Was een bonte vergelijking, maar ik wou gewoon aangeven dat het logisch is dat je geen farmaceutisch nauwe waarden moet verwachten elke batch. Ik kan me gewoon heel goed voorstellen dat er zo nu en dan een keertje iets misloopt waardoor niet alle vials altijd even goed zijn.

Ja ok.
 
Wat een hylarisch ongeloofwaardelijk topic dit. Als je tussen de regels doorleest is het wederom een afzeik topic, en ondrtussen een reseller for what so ever merk geworden.
Jammer jongens, net ff een brug tever. Je kan de plank ook weer voledig mis slaan.
 
Kan het woord " slechte batch" trouwes ff niet pruimen.Wordt echt ziek van die uitspraak, door zeer waarschijnlijk pushers.
 
Was een bonte vergelijking, maar ik wou gewoon aangeven dat het logisch is dat je geen farmaceutisch nauwe waarden moet verwachten elke batch. Ik kan me gewoon heel goed voorstellen dat er zo nu en dan een keertje iets misloopt waardoor niet alle vials altijd even goed zijn.

Wanneer komt je test normaal binnen?

Ik wil daarmee zeggen dat het erg overdreven word en het is geen vergelijking maar letterlijk vertaald wat de TS hier wil zeggen. Als dit zou kloppen dan wil dat zeggen dat er 100mg/ml inzit in plaats van 300mg/ml. Als mensen dat echt geloven wil ik graag dat ze de 3 dubbele dosering gaan zetten :) dus zitten ze normaal op 900mg wil ik dat ze op 2700mg gaan en dan nog eens terug komen:rolleyes: zoals ik al eerder zei... Leuk topic voor het onervaren publiek die dit geloven zonder eerst even zelf het denkwerk te doen

Verder denk ik ook dat zoals je zegt vial 1 meer of minder kan bevatten dan vial 2. Maar dat zijn kleine schommelingen, niet 200mg minder :p

Wat een hylarisch ongeloofwaardelijk topic dit. Als je tussen de regels doorleest is het wederom een afzeik topic, en ondrtussen een reseller for what so ever merk geworden.
Jammer jongens, net ff een brug tever. Je kan de plank ook weer voledig mis slaan.

Precies dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven