MuscleMeat

Blowen

Tis kei slecht voor je :D

Stoppen met die handel !!! Dat is nergens goed voor ;)

alle soorten blowmanieren die een man doet is slecht voor je! Dus cut the crap:D

waarom zou je blowen als je gericht traint met een doel??

wat een k*treacties..
blowen werkt juist heel ontspannend na de training vind ik

oh nee..jullie zijn hardcore he:rolleyes:

Blowen verlaagd het testosteron gehalte in je lichaam..
denk dat je nu wel weet of het slecht is voor je training en spieren...

vooral na een kuur blijf je langer beneden het niveau van je test gehalte en zal je uiteraard meer verliezen dan iemand die niet aan die troep zit.

zelf ben ik 4 januari 2005 gestopt met blowen en roken. eerste tijd slecht slapen. maar nu voel ik me 10x beter...

hoevaak moet het nog gezegt worden???

Drugs zijn gewoon slecht voor je, haha, dat is toch gewoon heel simpel. en ja dus ook voor sporten

Medicijnen zijn ook slecht voor je, maar worden toch gegeven om je gezondheid op te krikken ;)

Je word er zo vergeetachtig van en je doet geen fock meer al je stond bent.

maar af en toe op een feestje met harde muziek is het wel erg lekker

Laatst bewerkt:
Yzord zei:
Medicijnen zijn ook slecht voor je, maar worden toch gegeven om je gezondheid op te krikken ;)
dat bedoel ik maar rook er ook wel 1 zo af en toe maar rook verder niet en drink ook niet maar zo'n ding maakt me altijd relax en zie geen verschil met het trainen gaat nog steeds top het enigigste wat ik zie als ik het heb gehad dat men spieren lam zijn maar jah das best lekker hoeft ook niet de hele dag opgepompt te zijn:D

je word er zo lam van als wat:D
kheb een paar keer geprobeerd te trainen nadat ik gesmoked had,
werkt nie egt:D

Balboa18 zei:
wat een k*treacties..
blowen werkt juist heel ontspannend na de training vind ik

oh nee..jullie zijn hardcore he:rolleyes:

:roflol:

Blowen is de pest voor je lichaam. En zéker als je aan krachttraining doet! :D
Als je dat niet wilt weten dan hou je jezelf voor de gek en behoor je tot die sukkels die na het trainen lekker een Hertog Jan bestellen aan de bar. Proost!
Of moet ik zeggen: Pass da joint man! :thumbd:

Tokkelboer zei:
Blowen verlaagd het testosteron gehalte in je lichaam..
denk dat je nu wel weet of het slecht is voor je training en spieren...

vooral na een kuur blijf je langer beneden het niveau van je test gehalte en zal je uiteraard meer verliezen dan iemand die niet aan die troep zit.

zelf ben ik 4 januari 2005 gestopt met blowen en roken. eerste tijd slecht slapen. maar nu voel ik me 10x beter...

Blowen verlaagt het testosteron gehalte bij zwaar gebruik. Bij incidenteel gebruik, zeg een jointje in het weekend, gebeurt dat niet.

Blowen werk natuurlijk wel negatief op je uithoudingsvermogen. Stoned kan je niet optimaal trainen. THC verhoogt de hartslag, geeft spierverslapping en ontregeling van de coordinatie. Je bent sneller vermoeid en kost meer moeite om een goede training te doen.

voel me altijd top en rook echt geregelt 1. misschien al imuun hoop het niet ik doe het puur om lekker rustig te worden. anders ben ik niet te handelen, maar jah volgens jullkie zit je er dan diep in .je moet het zelf gewoon weten eigenlijk wat je doet maar jah als je het zo bekijkt is alles fout en kan je niks meer doen. heb roken al aan de kant gezet nu drinken ook en joint gaat nog niet aan de kant .moet toch ergens van genieten en vind het trouwens heerlijk om1 te roken na het sporten , maar jah iedereen reageert er anders op maar jah het is natuurlijk niet goed maar jah of het nou zo super veel uitmaakt .zou ik wel eens van iemand willen weten die lang gerookt heeft en toen al trainde en datr hij nu gestopt is en veel beter gains krijgt beter herstel dat zou ik wel eens willen zien

lickety-split zei:
Blowen verlaagt het testosteron gehalte bij zwaar gebruik. Bij incidenteel gebruik, zeg een jointje in het weekend, gebeurt dat niet.

Blowen werk natuurlijk wel negatief op je uithoudingsvermogen. Stoned kan je niet optimaal trainen. THC verhoogt de hartslag, geeft spierverslapping en ontregeling van de coordinatie. Je bent sneller vermoeid en kost meer moeite om een goede training te doen.

Bull, heb 11 jaar getraind terwijl ik rookte. Wel 31kg aangekomen. Raar heh

dat hoeft helemaal niet raar te zijn dat je zoveel bent aangekomen.
wel weet ik als je niet had gerookt waren dat er wel 40 geworden..

maak niet uit je ult het niet goed blowen is slecht voor je spieren. en als jij je er beter bij voelt moet je het gewoon doen... het zal mij een rot zorg zijn.
zelfde als alcohol is ook niet optimaal voor je groei...
maar als jij wil drinken moet je dat lekker doen..

Terug
Naar boven