Pierre3
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Weet iemand of Blowen slecht voor sporten
als het je motivatie niet weg haalt
als het je motivatie niet weg haaltVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als het je motivatie niet weg haaltDBC01 zei:

dat bedoel ik maar rook er ook wel 1 zo af en toe maar rook verder niet en drink ook niet maar zo'n ding maakt me altijd relax en zie geen verschil met het trainen gaat nog steeds top het enigigste wat ik zie als ik het heb gehad dat men spieren lam zijn maar jah das best lekker hoeft ook niet de hele dag opgepompt te zijnYzord zei:Medicijnen zijn ook slecht voor je, maar worden toch gegeven om je gezondheid op te krikken![]()

Balboa18 zei:wat een k*treacties..
blowen werkt juist heel ontspannend na de training vind ik
oh nee..jullie zijn hardcore he![]()

Tokkelboer zei:Blowen verlaagd het testosteron gehalte in je lichaam..
denk dat je nu wel weet of het slecht is voor je training en spieren...
vooral na een kuur blijf je langer beneden het niveau van je test gehalte en zal je uiteraard meer verliezen dan iemand die niet aan die troep zit.
zelf ben ik 4 januari 2005 gestopt met blowen en roken. eerste tijd slecht slapen. maar nu voel ik me 10x beter...
lickety-split zei:Blowen verlaagt het testosteron gehalte bij zwaar gebruik. Bij incidenteel gebruik, zeg een jointje in het weekend, gebeurt dat niet.
Blowen werk natuurlijk wel negatief op je uithoudingsvermogen. Stoned kan je niet optimaal trainen. THC verhoogt de hartslag, geeft spierverslapping en ontregeling van de coordinatie. Je bent sneller vermoeid en kost meer moeite om een goede training te doen.