AndroidHealthClinic

Blowen

Uiteraard is blowen niet positief voor je resultaat, het heeft hetzelfde negatieve effect als alcohol. Maar bevat geen calorien, ik denk dat af en toe een joint hetzelfde effect heeft als af en toe een biertje.
Dus maak je keuze, als het wat wilt doen doe dan een van de twee.
Wil je echt maximaal resultaat behalen doe het dan beide niet.

DBC01 zei:
Nee, je wou zeggen blowen is goed voor je zaakje onderin daar! :roflol:

Verrassend hoe sterk mensen hun verslaving blijven bestempelen als 'in orde', 'goed voor..' (vul zelf in) of 'het valt allemaal best wel mee.

Hoe zit het dan met jou verslaving voor exogene toediening van allerlei hormonen???
Ook wel in orde? :D

Ik blow ook wel eens en kan eerlijk zeggen dat ik weet dat het niet goed is.
Je wordt er suf van en passief bij geregeld gebruik, je slaap is van mindere qualiteid, maar het kan wel onspannend werken naar een stresvolle dag. Dus wat er dan slechter is, de stress of het jointje. Tja geen stress zou nog beter zijn natuurlijk. Ik vind ieder moet zijn eigen keuze maken te veel is nooit goed, of dat nu een joint is, een aantal siggaretten, een paar biertjes of andere alcohol houdende drank, teveel stress, teveel slechte voeding, drugs of teveel kuurtjes. Als we echte health freaks waren zouden we het geen van alle doen.
Stel je doel en bepaal wat je er allemaal voor wilt doen en wat je wilt laten en respecteer een ander zijn keuze.

jehmarjeh zei:
Divano, volgens mij het jij het IQ van een fruitvliegje, wat ben jij een stumper zeg
Uhm waar slaat dat op?
Hij is de enigste die zijn verstand gebruikt en er tegen is!
En over dat blowers triest zijn is deels waar (vind ik) af en toe een joint roken is leuk maar er zijn lui bij die bv. 2 gram of meer per dag weg roken en dat vind ik best triest!

Mensen mensen, waarom zo vijandig?
Blowen is inderdaad niet gezond en lijdt tot verschillende nare bijwerkingen.
Maar dit geldt ook voor roken, alcohol, slecht eten en noem maar op...
Ik maak een groot verschil tussen 's avonds een jointje roken of een lekkere leffe drinken voor de tv als je niets meer
moet doen en in je luie zetel zit, dan heel de dag door te smoken of te drinken.
Ik ben ervan overtuigd dat we in fases leven en iedereen heeft wss wel
iets of heeft iets gehad dat hij een 'beetje' verslaafd aan is.
Immers leven we in een samenleving waar we toch een beetje afleiding kunnen gebruiken.
Dan bouwen dit af met de nodige wilskracht en raken we aan iets anders verslaafd...:rolleyes:
Ik bedoel hier wel met verslaafd, iets zodanig leuk vinden dat we er moeilijk kunnen afblijven, niet zoals sommige junks natuurlijk, want zover mag je het dus niet laten komen.
Voor de 1 is een glaasje alcohol 's avonds de hemel op aarde, voor de ander is dit een jointje, nog iemand anders voelt zich goed met een stukje taart, het moet allemaal kunnen vind ik, maar als je er niet meer normaal kan door functioneren, is het toch tijd om aan de alarmbel te trekken. De kunst is gewoon het zover niet laten komen!
En het is makkelijk om als niet-smoker, de smoker af te breken, maar als smoker moet je dan ook weer 'de joint' niet gaan ophemelen al weet je diep binnenin dat het niet goed is. Iedereen heeft zijn goede en minder goede kanten, maar probeer daar een mooi evenwicht in te krijgen, werk eraan en
voel wat voor jou het beste werkt en laat de anderen dan maar zeggen!;)

Edit: B.B.Junkie was mij een beetje voor... :)

KiLL4FuN zei:
Uhm waar slaat dat op?
Hij is de enigste die zijn verstand gebruikt en er tegen is!
En over dat blowers triest zijn is deels waar (vind ik) af en toe een joint roken is leuk maar er zijn lui bij die bv. 2 gram of meer per dag weg roken en dat vind ik best triest!

Maar zo'n nickname bedenken is niet triest?

Blowen is echt slecht. Zeker de wiet van tegenwoordig. M.i. wordt die troep totaal onderschat.

Bij mij in de buurt zitten een aantal van die shops.... Sorry hoor, maar over het algemeen zie ik daar altijd ongewassen, ongemotiveerd, ruggegraadloos tuig naar binnen sjouwen. Een totaal passief volkje...

Willen niks, kunnen niks en lopen krom met bleke bekken. Verder heb ik behoorlijk wat vrienden letterlijk ten onder zien gaan aan dat gedroogde "wonderkruid" dat 'als iedereen daar maar genoeg van zou roken er vanzelf de wereldvrede uit zou ontstaan....' "Peace man"

Kappen met die troep voordat het te laat is. Een beetje experimenteel blowen in de pubertijd is normaal volgens mij. Maar dat verstokte blowgedrag en de bijbehorende passiviteit? NIET DOEN. Voordat je het weet leef je altijd in een roes....

Succes en sterkte ;) ;)

ik rook het met alle plezier en ben geen (ongewassen, ongemotiveerd, ruggegraadloos tuig )ik baal ook van die gasten in de shops maar jah i een kroeg vind je ook kroeg tijgers en mensen die gewoon 1 drinken jah ajha onderschijt moet er zijn he iedereen moet eigenlijk doen wat i wil en daar niet op beoordeelt worden.
kijk als ik een paar gehad heb hoef ik echt niet meer te gaan kijken of men spieren nog goed ogen maar jah dat boeit me dan niet het heeft me niet belemmert in men groei en dat blowgedrag hoe zommigen het ook zeggen
is voor ieder weer anders als je echt gezond bent zul je volgens mij ook snle naar de klote gaan want je hebt dan totaal geen weerstand tegen andere dingen en ben je overal bang voor dat je ergens ziek van wordt damn

Ga ergens anders heen pisventje...

Nogal een vooroordeel Bigtony....

Een deel van de mensen die in shop komen is idd zo, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is. Er zijn ook genoeg succesvolle mensen die af en toe eens een jointje roken. Maar tussen af en toe of elke dag een paar gram zit wel een groot verschil.
Zowat iedereen drinkt wel eens alcohol, dat wil niet zeggen dat iedereen een alcoholist is. Al drinkt meer dan de helft van nl elke week wel minimaal 1 glas alcohol en zouden ze het zeker geen maanden laten als er niks tegenover staat. Dan ben je in mijn ogen ook gewoon verslaafd. Maar niet iedereen die drinkt is een gare alcoholist die geen centje verstand meer heeft.

Het gaat er gewoon om hoe je er mee om kunt gaan en in welke mate je gebruikt.

het is gewoon heel simpel. Drugs ( het zij joints, alcohol of wat dan ook ) hebben ten alle tijden een slechte invloed op je lichaam.

Wel kan het geestelijk ontspannend werken.

Maak gewoon de keuze. Allemaal agwegingen. Net als die zak chips laten liggen of genieten. Weeg je keuzes zelf af.

van blowen word je LangeMan

mensen die hier posten dat blowen voor tuig en weet ik veel wat is, moeten niet zo hypocriet doen.

bv DBC, die spuit zich helemaal vol, kon geen 100 meter lopen alvorens uitgeput neer te vallen:D
en gaat hier een blowtje afzeike:rolleyes:

Terug
Naar boven