Diabolic
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jimi zei:voel me altijd top en rook echt geregelt 1. misschien al imuun hoop het niet ik doe het puur om lekker rustig te worden. anders ben ik niet te handelen, maar jah volgens jullkie zit je er dan diep in .je moet het zelf gewoon weten eigenlijk wat je doet maar jah als je het zo bekijkt is alles fout en kan je niks meer doen. heb roken al aan de kant gezet nu drinken ook en joint gaat nog niet aan de kant .moet toch ergens van genieten en vind het trouwens heerlijk om1 te roken na het sporten , maar jah iedereen reageert er anders op maar jah het is natuurlijk niet goed maar jah of het nou zo super veel uitmaakt .zou ik wel eens van iemand willen weten die lang gerookt heeft en toen al trainde en datr hij nu gestopt is en veel beter gains krijgt beter herstel dat zou ik wel eens willen zien

hahahhahaDBC01 zei:

Yzord zei:Bull, heb 11 jaar getraind terwijl ik rookte. Wel 31kg aangekomen. Raar heh
Yzord zei:Bull, heb 11 jaar getraind terwijl ik rookte. Wel 31kg aangekomen. Raar heh

KiLL4FuN zei:
vind het maar zielig die blowers!
luke1984 zei:Ik wed dat de mensen die zeggen dat het "ontzettend slecht voor je is" dit niet kunnen onderbouwen. Daarentegen zeg ik niet dat het helemaal niet slecht voor je is, maar de kennis over drugs e.d. bij de doorsnee persoon is voor 90% gebaseerd op meningen en verdraaide verhalen, in plaats van op vastgestelde feiten.
Yzord zei:Ga jij nu maar je hersencellen met een biertje vernken...kom je veel stoerder over![]()