XXL Nutrition

Blowen

Het gaat niet alleen over blowen maar ook over de kwaliteit van het spul. Als je weed rookt die op vervuilde grond is gekweekt of waar chemicaliën aan toegevoegd zijn of erger nog, weed die behandeld is met harddrugs dan is het zeker niet goed, ook al doe je het sporadisch.

jimi zei:
voel me altijd top en rook echt geregelt 1. misschien al imuun hoop het niet ik doe het puur om lekker rustig te worden. anders ben ik niet te handelen, maar jah volgens jullkie zit je er dan diep in .je moet het zelf gewoon weten eigenlijk wat je doet maar jah als je het zo bekijkt is alles fout en kan je niks meer doen. heb roken al aan de kant gezet nu drinken ook en joint gaat nog niet aan de kant .moet toch ergens van genieten en vind het trouwens heerlijk om1 te roken na het sporten , maar jah iedereen reageert er anders op maar jah het is natuurlijk niet goed maar jah of het nou zo super veel uitmaakt .zou ik wel eens van iemand willen weten die lang gerookt heeft en toen al trainde en datr hij nu gestopt is en veel beter gains krijgt beter herstel dat zou ik wel eens willen zien

Blowen tast je gevoel voor leestekens aan. :rolleyes:

blowen verlaagd test?? ik word mega geil van blowen en moet toch elke dag meerdere keren aan mijn trekken komen...

dan wil ik echt niet weten hoe ik ben als ik niet zou blowen ze ..

vind die stelling net zoals Yzord dikke bullshit

Nee, je wou zeggen blowen is goed voor je zaakje onderin daar! :roflol:

Verrassend hoe sterk mensen hun verslaving blijven bestempelen als 'in orde', 'goed voor..' (vul zelf in) of 'het valt allemaal best wel mee.

Hou aub dat soort reakties voor je

Ik denk dat het wel verschil kan maken op je spiergroei, maar dit zal zo klein zijn dat je het net zo goed kan verwaarlozen....

Ik wed dat de mensen die zeggen dat het "ontzettend slecht voor je is" dit niet kunnen onderbouwen. Daarentegen zeg ik niet dat het helemaal niet slecht voor je is, maar de kennis over drugs e.d. bij de doorsnee persoon is voor 90% gebaseerd op meningen en verdraaide verhalen, in plaats van op vastgestelde feiten.

Blowen is enkel maar goed als je wilt Tafelvoetballen,.. goed voor wat polsoefeningen :P

Yzord zei:
Bull, heb 11 jaar getraind terwijl ik rookte. Wel 31kg aangekomen. Raar heh

Zegt niks

Ik train anderhalf jaar en ben 22 kg aangekomen
En ik blow niet.

Dat er nog mensen zijn die blowen goed praten:rolleyes: vind het maar zielig die blowers!

just my opinion;)

o btw wat ik nog kwijt wilde.

Gaat mij niet zozeer om dat het blowen alleen slecht is, er zijn zoveel dingen slecht.

Vind die gasten die stoned liggen te zijn gewoon triest uit zien.
Te triest voor worden gewoon. omgeven van die putlucht en zon suffe kop erbij, komop zeg, wie wilt er nou zo bij lopen!

Ga jij nu maar je hersencellen met een biertje vernken...kom je veel stoerder over :rolleyes:

luke1984 zei:
Ik wed dat de mensen die zeggen dat het "ontzettend slecht voor je is" dit niet kunnen onderbouwen. Daarentegen zeg ik niet dat het helemaal niet slecht voor je is, maar de kennis over drugs e.d. bij de doorsnee persoon is voor 90% gebaseerd op meningen en verdraaide verhalen, in plaats van op vastgestelde feiten.

Om maar even te reageren op één van de kortzichtige reacties, hier heb je een onderbouwing:

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_186925.html

En laat het slappe gelul nu ophouden.

Ik wilde nog 1 ding zeggen, en dan is het slappe gelul over.

Ik ken veel meer mensen die een pakje sigaretten per dag roken dan mensen die elke dag 3 hele blows oproken....

Maar het lijkt me goed om deze discussie te beïndigen. Slotje misschien?

ach who gives a ****?
het enigste nadeel is dat ik ook wel eens blow op trainingsdagen.
daar ga ik dus echt mee kappen..want dan ben ik zo lam als iets

Divano, volgens mij het jij het IQ van een fruitvliegje, wat ben jij een stumper zeg

Terug
Naar boven