AndroidHealthClinic

BMW vs. Mercedes vs. Audi

Peiling Peiling Wie van de drie?

• BMW

Stemmen: 50 40,7%
  • Audi

Stemmen: 34 27,6%
  • Mercedes

Stemmen: 39 31,7%

• Totaal stemmers
    123
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dan leg ik wel een beetje bij voor die G65. Waar overigens hier in de buurt weleens een ventje van 22 in rijdt. De lijer.

Als firmawagen heb ik de Merc c 200 gekozen omdat ik daar veel meer opties op kon kiezen :)
Avantgarde interieur en exterieur, design pakket (led lampen), comfort pakket (lederen zetels + zetelverwarming) en night pakket (verdonkerde ruiten, speciale velgen, zwarte sierlijsten)

Had ook voor een BMW 318 kunnen gaan, maar dan was ie zo goed als volledig kaal geweest.

Audi A4 met prestige pakket was ook een optie, maar nieuw model komt zo dadelijk uit en heb al met een A4 gereden en vond die wat "groot" voor mijzelf

Als ik nu een auto mocht uitzoeken met een enigszins normale prijs dan zou het de Mercedes C300 zijn. De nieuwe 2015 wordt overal aangeprijsd en ik vind 'm er goed uitzien. Ook nog eens redelijk zuinig.

• Topic Starter Topic Starter
De G Klasse is episch omdat je met een rijdende container de meeste sport bolides afdroogt. :D

Best-Cry-Ever.gif

Met 383.195 euro koop ik wel verschillende auto's in plaats van één AMG G Klasse.

wbc8i8.jpg

Normaal heeft Mr. Bean betere smaak. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven