XXL Nutrition

BMW vs. Mercedes vs. Audi

Peiling Peiling Wie van de drie?

• BMW

Stemmen: 50 40,7%
  • Audi

Stemmen: 34 27,6%
  • Mercedes

Stemmen: 39 31,7%

• Totaal stemmers
    123
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Audi gaat de boot in.

pm9oNjh.gif

Opvallend met de poll van 3 jaar terug.

Mensen zijn klaar met dat eenheidsworstenbeleid?

Ze zijn aan het doordraaien bij Volkswagen AG.

Tussen die 3 ga ik voor Audi, alhoewel zo'n oud type M3 me ook erg leuk lijkt.
Audi heeft vaker 4 wiel aandrijving wat ik ook wel een pluspunt vind, daarom destijds ook een audi S8 gekocht terwijl ik ook op mercedes en bmw heb zitten kijken.
Wel moet ik bekennen dat ik ondanks dat nog steeds het liefst in de Peugeot 309 rijd die ik erlangs heb. :)

Audi quattro, de 80's legend, is wel nice.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Toen ronin net uit was was de S8 de real n**ga

Binnenkort een Lamborghini SUV. Bedankt Volkswagen AG, daar zaten we echt op te wachten.

Same shit, different badge. Het volgende zal een Lamborghini 'Panamera' zijn.

Wat is dat trouwens met die SUV's? Maserati heeft er ook één klaarstaan.

En Bentley

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Ook VAG btw

Zal er niet beter op worden nu ze Herbert Diess hebben weggehaald bij BMW AG. :roflol:

Diess mag bij Volkswagen vooral de winst een duw in de rug geven. Het bedrijf verdient volgens de aandeelhouders nog onvoldoende geld aan elke auto (niet dat die ooit tevreden zijn) en dat is net het punt waarop Diess kon scoren in München. Onder zijn bewind ging de ontwikkelingskost van nieuwe BMW’s met miljarden achteruit. Hij deed dat onder meer door het aantal platformen te beperken en (uiteraard) door goedkopere onderdelen te monteren. Onder Diess werd de ‘Freude am Fahren’ slogan uitgehold, maar wie aandelen van het bedrijf heeft, werd wel getrakteerd op een hoger dividend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mercedes is ongetwijfeld de topper . Mijn trouwe daily driver . Persoonlijk vind ik de a5 een zeer knappe wagen . Om maar te zwijgen over de M5 e60 :D . Geen hater gewoon voorkeur voor benz ;)

Als je een echte petrolhead bent dan ga je niet haten op een ander merk. Laat staan een Duits :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven