Bakie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, ze gaan los hier! Actie duurt tot na oud en nieuw!
-Leon

All I want is youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Leon (no homo)
http://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY
still no homo
Neenee, wat ik wil, still no homo, is dat mensen terug menselijk worden.
Het lijkt wel alsof we vergeten zijn wat het is, mens te zijn. We zijn allemaal danig individualistisch ingesteld tegenwoordig, willen alles hebben, delen bijna niets meer, etc.
Is dat het? Ga je daar gelukkig van worden?
Verder wens ik iedereen een goede Kerst & een gelukkig Nieuwjaar!![]()

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt eigenlijk
Kon dit niet terug vinden in de OP...

) en een paar mooie kerstengeltjes 
Ben het met je eens ouwe dat mensen meer voor elkaar gaan leven ipv allemaal maar voor jezelf... dat mensen inzien dat familie etc belangrijker is dan geld en spullenAll I want is youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Leon (no homo)
http://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY
still no homo
Neenee, wat ik wil, still no homo, is dat mensen terug menselijk worden.
Het lijkt wel alsof we vergeten zijn wat het is, mens te zijn. We zijn allemaal danig individualistisch ingesteld tegenwoordig, willen alles hebben, delen bijna niets meer, etc.
Is dat het? Ga je daar gelukkig van worden?
Verder wens ik iedereen een goede Kerst & een gelukkig Nieuwjaar!![]()
maar fock die bieber guy... die zou ik voor kerst wel aan een spit willen zien roosteren
BNN-praktijken 
Shit geak jij hebt een k*tweek maat... maar vertel hoe kan je vriendin stukgaanAll I want for Christmas, is.... een nieuwe vriendin, auto, telefoon en fiets want deze zijn allemaal kapot gegaan in 1 week tijd..![]()
ik werk nog aan de melodie
en breng je die dan terug naar de winkel? met of zonder bon 
All I want for christmas is some more delicious tasting B&F products to expand my collection!
![]()

All i want for Christmas is gewoon gezond blijven en lekker kunnen trainen![]()

Shit geak jij hebt een k*tweek maat... maar vertel hoe kan je vriendin stukgaanen breng je die dan terug naar de winkel? met of zonder bon
![]()

aww bad luck goosFiguurlijk en letterlijk alles kapot haha. Ja ik ben terug gegaan, maar kreeg geen nieuwe. Garantie was verlopen![]()
wel bout zo net voor kerst... kan je geen nieuwer model uitzoeken met een beetje korting
ze mogen wel een beetje coulant voor je zijn ivm kerst 
All I want for you Christmas is..... YOU!
Ja Leon, je leest het goed! Al jarenlang heb ik deze gevoelens en dit is de ideale gelegenheid om het je te vertellen!
Als jij ook gevoelens hebt voor mij, bewijs dit dan door mij GEEN pot te geven. Als je echter volledig heteroseksueelbent en dus geen gevoelens hebt voor mij, maak me dit dan duidelijk door me een pot te geven. Anders zou ik het echt niet aankunnen!
Vrolijk kerstfeest!![]()
mafketel