MuscleMeat

Breaking News ** Body En Fitshop Holiday Prijsvraag! Win nu 1 van de 5 gratis Muscle Protect ! ** ((Merry Christma

You :d

All I want is youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Leon (no homo)

http://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY

still no homo

Neenee, wat ik wil, still no homo, is dat mensen terug menselijk worden.
Het lijkt wel alsof we vergeten zijn wat het is, mens te zijn. We zijn allemaal danig individualistisch ingesteld tegenwoordig, willen alles hebben, delen bijna niets meer, etc.

Is dat het? Ga je daar gelukkig van worden?

Verder wens ik iedereen een goede Kerst & een gelukkig Nieuwjaar! :D

All I want for Christmas is a new prothesebeen.

All I want for Christmas is een nieuw Bench PR.

All i want for christmas is EAS... uhh Muscle protect ofcourse! :D

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt eigenlijk ???
Kon dit niet terug vinden in de OP...

All I want for Christmas is goed eten, goed lief, goede gezondheid, goed trainen, goeie fun met m'n maten. Most important shit in your life!

edit: my life (mag niet veralgemenen)

All I want for Christmas, is.... een nieuwe vriendin, auto, telefoon en fiets want deze zijn allemaal kapot gegaan in 1 week tijd.. :rolleyes: :o

ik werk nog aan de melodie

• Topic Starter Topic Starter

still no homo

Het lijkt wel alsof we vergeten zijn wat het is, mens te zijn. We zijn allemaal danig individualistisch ingesteld tegenwoordig, willen alles hebben, delen bijna niets meer, etc.

Ik werd wel beetje bang van dat filmpje.. :D

Dan is Kerst al lang geweest

mind = blown :(

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt eigenlijk ???
Kon dit niet terug vinden in de OP...

2 januari. Wil het wel een weekje laten duren. :)

-Leon

All I want for Christmas is a perfect body.... (mede mogelijk gemaakt door Body & Fitshop :D)

All i want for christmas is... More Muscle ( Protect ;) ) en een paar mooie kerstengeltjes :P

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 13:23 ----------

still no homo

Ben het met je eens ouwe dat mensen meer voor elkaar gaan leven ipv allemaal maar voor jezelf... dat mensen inzien dat familie etc belangrijker is dan geld en spullen :) maar fock die bieber guy... die zou ik voor kerst wel aan een spit willen zien roosteren :) BNN-praktijken :D

All I want for christmas is some more delicious tasting B&F products to expand my collection!

2zsr0hg.jpg

All I want for Christmas, is.... een nieuwe vriendin, auto, telefoon en fiets want deze zijn allemaal kapot gegaan in 1 week tijd.. :rolleyes: :o

ik werk nog aan de melodie
Shit geak jij hebt een k*tweek maat... maar vertel hoe kan je vriendin stukgaan :P en breng je die dan terug naar de winkel? met of zonder bon :)

All i want for Christmas is gewoon gezond blijven en lekker kunnen trainen :)

Shit geak jij hebt een k*tweek maat... maar vertel hoe kan je vriendin stukgaan :P en breng je die dan terug naar de winkel? met of zonder bon :)

Figuurlijk en letterlijk alles kapot haha. Ja ik ben terug gegaan, maar kreeg geen nieuwe. Garantie was verlopen :o

All I want for you Christmas is..... YOU!

Ja Leon, je leest het goed! Al jarenlang heb ik deze gevoelens en dit is de ideale gelegenheid om het je te vertellen!

Als jij ook gevoelens hebt voor mij, bewijs dit dan door mij GEEN pot te geven. Als je echter volledig heteroseksueelbent en dus geen gevoelens hebt voor mij, maak mij (en alle andere leden van dit forum) dit dan duidelijk door me een pot te geven. Anders zou ik het echt niet aankunnen!

Vrolijk kerstfeest! :heart::kiss:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
Figuurlijk en letterlijk alles kapot haha. Ja ik ben terug gegaan, maar kreeg geen nieuwe. Garantie was verlopen :o
aww bad luck goos :( wel bout zo net voor kerst... kan je geen nieuwer model uitzoeken met een beetje korting ;) ze mogen wel een beetje coulant voor je zijn ivm kerst :)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 14:01 ----------

All I want for you Christmas is..... YOU!

Ja Leon, je leest het goed! Al jarenlang heb ik deze gevoelens en dit is de ideale gelegenheid om het je te vertellen!

Als jij ook gevoelens hebt voor mij, bewijs dit dan door mij GEEN pot te geven. Als je echter volledig heteroseksueelbent en dus geen gevoelens hebt voor mij, maak me dit dan duidelijk door me een pot te geven. Anders zou ik het echt niet aankunnen!

Vrolijk kerstfeest! :heart::kiss:
:roflol: mafketel :P

Terug
Naar boven