AndroidHealthClinic

Body-Supplies

Bezoekers in dit topic

calcification

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2005
Berichten
6.166
Waardering
216
Iemand bekend met deze shop?
Iemand ervaring met hun whey?

Heeft body-supplies in het algemeen een goede reputatie qua kwaliteit?

Alvast bedankt.
 
Wel eens wat besteld, maar niet hun merk. Wel een sample gekregen van hun whey. Smaak 7/10
 
Ik bestelde daar vroeger alles toen ik in Nederland woonde. Legit shop, goede service en prima producten
 
Ik bestelde daar vroeger alles toen ik in Nederland woonde. Legit shop, goede service en prima producten
Dus ook hun huismerk whey geprobeerd? Welke raad je aan als het op smaak aankomt?
 
Whey Hydro voor 65 euro en heb nog wel kortingscode gezien voor 5-10 % extra korting.

De smaak vanilla is niet verkeerd, maar het blijft Hydro whey dus bitter. Wel lekker te mixen met caseïne, ik neem sochtends altijd zo'n shake. 25 gram Hydro 25 gram caseïne.

Iso whey lijkt me ook prima keuze, maar ik ga toch voor de snelste opname. Drink ook Hydro voor het trainen.
 
Whey Hydro voor 65 euro en heb nog wel kortingscode gezien voor 5-10 % extra korting.

De smaak vanilla is niet verkeerd, maar het blijft Hydro whey dus bitter. Wel lekker te mixen met caseïne, ik neem sochtends altijd zo'n shake. 25 gram Hydro 25 gram caseïne.

Iso whey lijkt me ook prima keuze, maar ik ga toch voor de snelste opname. Drink ook Hydro voor het trainen.
Mengen vertraagd de opname. Caseïne kan prima alleenstaand, als eiwitbron die langzaam werkt.
Snel opneembare whey direct voor trainen is niet nodig, alleen als je nog helemaal niets hebt gegeten.
 
Back
Naar boven