MuscleMeat

Body transformation

Heel goed bezig, denk dat je alle mannen op dit board in een goede stemming brengt ;)

taille is alleszins al een stuk verbeterd na 60 dagen

mooie vooruitgang

Mijn god die white knights allemaal, wat een hoop gefrustreerde kereltjes zitten hier zeg. Eerste eerlijke reactie is van Dani...

first post: pictures. Smelling attentionwhore.

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 21:51 ----------

Opzich vind ik het resultaat wel meevallen. Je had er veel meer uit kunnen halen in 2 maanden met normale krachttraining/goed voedingsschema. Dit zouden na mijn idee ook gewoon foto's kunnen zijn van s'avonds gemaakt en s'ochtends op lege maag.

inb4 whiteknight shitstorm.

Laatst bewerkt:
vind het eigenlijk niet indrukwekkend of mag dat niet gezegd worden?

Mijn god die white knights allemaal, wat een hoop gefrustreerde kereltjes zitten hier zeg. Eerste eerlijke reactie is van Dani...

Gvd nou zeg, als een dude foto's post waarop hoegenaamd geen progressie valt waar te nemen wordt er wel even anders gereageerd.

first post, pictures. Smelling attentionwhore.

Inb4 shitstorm....

OT: Not impressed eerlijk gezegd, zie eigenlijk geen verschil.

Ik zie wel aardige verbetering, al is een deel ook aan de hand van de andere houding te wijten.

Vooruitgang is er zeker op deze korte tijd. Volhouden is dan ook de enige boodschap die ik heb ;)

Taille is wel verbeterd, op de laatste foto hou je ook wel je buik in volgens mij. Maargoed, er is sowieso verbetering. Hoeveel kg ben je afgevallen? Kan dat nergens vinden.

Terug
Naar boven