MuscleMeat

Bodybuilder gezocht voor tv-programma

Hm aan je nieuwste foto te zien zie je er aardig schredded uit Jonko!

Wat is je geheim?

Spijtig dat er hier geen serieuze replies komen. Krijgen jullie een kans om de vooroordelen onjuist te bewijzen...

betaald het ook nog wat, tijd is geld :eyebrow:

Spijtig dat er hier geen serieuze replies komen. Krijgen jullie een kans om de vooroordelen onjuist te bewijzen...

als er serieuze gegadigden zijn zullen die wel een pm sturen naar haar ;) zoals ik in een van de andere "ik zoek een bb-er voor een show" al heb gezegt, ik vind het leuk dat ze dat hier vragen.

Voor welk programma is dat? Er mag van mij best meegelopen worden alleen heb ik niet zo interessant leven hoor. Tenzij je de halve dag bij mij op kantoor wilt zitten! :)

je moet ook wel erg mediageil zijn om zo'n circus de hele dag achter je reet aan te laten lopen...

Mediageil? Volgens mij gaat het er meer om dat je nu eens kan laten zien hoe het leven van een BBer eruit ziet en vooroordelen wegnemen. Ik denk dat ik met mijn laatste tv optreden toch ook wel wat vooroordelen omtrent de vrouwelijke BBsters heb weggenomen en daar doe ik het voor!

Mediageil? Volgens mij gaat het er meer om dat je nu eens kan laten zien hoe het leven van een bodybuilder eruit ziet en vooroordelen wegnemen. Ik denk dat ik met mijn laatste tv optreden toch ook wel wat vooroordelen omtrent de vrouwelijke BBsters heb weggenomen en daar doe ik het voor!
Was niet op jou gericht hoor Aimee, we postte ong. tegelijkertijd ;)
Wat ik bedoel is dat ik dit persoonlijk meer iets vind voor mensen die graag in de belangstelling staan, het zal mij me reet roesten wat andere mensen van me denken, vooroordelen zijn voor mensen die zelf wat in hun leven missen :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde nog een keer toevoegen dat het geen programma is om jullie als entertaiment uit de kleren te laten gaan.
Ik denk alleen dat veel mensen toch nog ergens 'bang' zijn voor bodybuilders. Of denken dat bodybuilders dom zijn.
Daarom is het interessant hier aandacht aan te besteden.
We maken een kort portret van iemand. We laten zien wie iemand verder nog is behalve je eerste indruk.

Dat is toch een mooi programma?
Of begrijp ik het echt niet?

Laatst bewerkt:
Haha, en je neemt die gasten ook echt nog serieus? :o

BBers(ters) zijn ook trots op hun lichaam. Waarom denk je dat zoveel van die mensen maandenlang op dieet zitten en dan op het podium gaan staan? Omdat ze niet trots op hun lichaam zijn?? Klinkt logisch ja! ???

Naja, ik weet ook wel dat ik vreselijk in de zeik wordt genomen. Als het niet voor mijn werk was had ik ook wel anders gereageerd. Maar om het allemaal toch nog een serieus forum te houden blijf ik doen alsof mijn neus bloedt.

Wil jij zelf trouwens niet meedoen. Een vrouw lijkt me heel interessant.

Yeah you wish, een jaartje eerder :p

hehe...zou andere koek wezen als je me vorige keer gezien had en nu?:D Pinda kan dr over meepraten, maar je heb wel gelijk. van de 14-15% naar de 4% heb je wel ff wat langer nodig en ik heb geen zin om te gaan jachten:D

Naja, ik weet ook wel dat ik vreselijk in de zeik wordt genomen. Als het niet voor mijn werk was had ik ook wel anders gereageerd. Maar om het allemaal toch nog een serieus forum te houden blijf ik doen alsof mijn neus bloedt.

Wil jij zelf trouwens niet meedoen. Een vrouw lijkt me heel interessant.

Doen Aimee!!!:D jij bent er geknipt voor:thumbs:

Nou, die hele discussie blijft uit. Zijn er dan geen bodybuilders die het leuk vinden een dagje gefilmd te worden? Jullie zijn toch trots op jullie lichamen?!

Groetjes, Anne
ik denk dat het punt meer is dat je een show houd over vooroordelen.
een hoop mensen hier zijn (nog) niet zo groot zijn dat je ze met kleren aan meteen zou herkennen als bodybuilder, dat is imo toch een vereiste als je een programma gaat maken over vooroordelen & bodybuilding.

verder vind ik het een leuk initiatief dat je het hier vraagt en zou op zich best mee willen doen, maar ik bedoel als ik een beetje wijde kleren aan doe dan valt niemand het op dat ik uberhaupt train en dan krijg je dus ook geen vooroordelen, alleen het feit dat je veel eet zou dan tot vooroordelen kunnen leiden.

verder denk ik dat aimee wel een geschikte kandidaat is, vrouw + bodybuilding = nog meer vooroordelen :(

Nou Aimee,
als ik het zo hoor moet ik echt jou hebben.;)
Wat houdt je tegen?

Anne

go Aimee!!! :cool:

Stuur anders wat van de bredere een pm-etje ;) niet iedereen zal dit topic zien.
Kijk bv even in deze sectie:
2007
Bodybuilders van de maand. Genoeg mensen met boeiende bb verhalen daar. Naast dat zou Aimee natuurlijk een goede keus zijn, aardig, goed met de sport bezig, en boven alles, breder dan de meeste mannen van het forum :D

Terug
Naar boven