- Waardering
- 2
hier een troost dan, je mag wel een dagje met mij optrekken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm aan je nieuwste foto te zien zie je er aardig schredded uit Jonko!
Wat is je geheim?
Hm aan je nieuwste foto te zien zie je er aardig schredded uit Jonko!
Wat is je geheim?
Spijtig dat er hier geen serieuze replies komen. Krijgen jullie een kans om de vooroordelen onjuist te bewijzen...
Was niet op jou gericht hoor Aimee, we postte ong. tegelijkertijdMediageil? Volgens mij gaat het er meer om dat je nu eens kan laten zien hoe het leven van een bodybuilder eruit ziet en vooroordelen wegnemen. Ik denk dat ik met mijn laatste tv optreden toch ook wel wat vooroordelen omtrent de vrouwelijke BBsters heb weggenomen en daar doe ik het voor!
Naja, ik weet ook wel dat ik vreselijk in de zeik wordt genomen. Als het niet voor mijn werk was had ik ook wel anders gereageerd. Maar om het allemaal toch nog een serieus forum te houden blijf ik doen alsof mijn neus bloedt.
Wil jij zelf trouwens niet meedoen. Een vrouw lijkt me heel interessant.
ik denk dat het punt meer is dat je een show houd over vooroordelen.Nou, die hele discussie blijft uit. Zijn er dan geen bodybuilders die het leuk vinden een dagje gefilmd te worden? Jullie zijn toch trots op jullie lichamen?!
Groetjes, Anne