MuscleMeat

Bodybuilder gezocht voor tv-programma

idd go aimee!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tip. Ga ik zeker doen!

Hee Sally,

Laat je niet uit het veld slaan door de reacties hier hoor.

Dit komt echter omdat vele TV-programma's het vooroordeel juist bevestigen: er wordt gelijk gezeurd over "anabolen" (wist je dat roken veel gevaarlijker is) maar men zal nooit serieus ingaan op bv. voeding, training, spierpijn, eiwitten, het afzien...
En we zijn die vooroordelen een beetje zat.

Als jullie een eerlijk objectief beeld kunnen neerzetten over deze lifestyle dan vind je wel iemand.

Hee Sally,

Dit komt echter omdat vele TV-programma's het vooroordeel juist bevestigen: er wordt gelijk gezeurd over "anabolen" (wist je dat roken veel gevaarlijker is) maar men zal nooit serieus ingaan op bv. voeding, training, spierpijn, eiwitten, het afzien...

Als jullie een eerlijk objectief beeld kunnen neerzetten over deze lifestyle dan vind je wel iemand.
Inderdaad.

Vragen naar anabolica in een tv show = not done.

haha, straks word aimee nog een celebrity ;) tmf, nu weer programma over vooroordelen, go girl! :D

Het zou mij juist mooi lijken als er eens gezegd werd "Ja ik gebruik steroiden" en vervolgens een nette uitleg geven over wat zulke stoffen in je lichaam doen, en waarom je ze precies "moet" gebruiken. (Ja, dat moet op een bepaald niveau)

Imo stukken beter dan ontkennen, want komop, we all know better than that. ;)

Misschien weten wij het wel maar het overgrote deel van de leken denkt ook nog steeds dat arnold 100% natural was.

Wat... Arnold gebruiken ???

:nowai:

:D

Als je een wielrenner bent mag je wel gebruiken kijk eens naar het Balco onderzoek in bijna alle takken van sport wordt a.a.s gebruikt.

Hee Sally,

Ik heb ondertussen al wat reacties gehad. Dus ik ben heel blij. En om eerlijk te zijn ben ik redelijk gefascineerd geraakt door Bodybuilding.

Een vooroordeel over bodybuilders is natuurlijk dat ze aan de anabolen zitten. Dus die vraag zal zeker gesteld worden.
Dat is juist interessant. Is het antwoord 'nee'; vooroordeel ontkracht. Is het antwoord 'ja': dan krijgen we daarna het verhaal. Bijvoorbeeld dat roken nog gevaarlijker is. En geven mensen minder een negatieve lading aan het gebruik van anabolen.

Dat vind ik juist zo mooi aan het programma; vooroordelen zijn vaak zo negatief. Terwijl na een beetje meer informatie de 'gewone mens' zich eigenlijk heel goed kan identificeren met de kandidaat.

Ik heb ondertussen al wat reacties gehad. Dus ik ben heel blij. En om eerlijk te zijn ben ik redelijk gefascineerd geraakt door Bodybuilding.

Een vooroordeel over bodybuilders is natuurlijk dat ze aan de anabolen zitten. Dus die vraag zal zeker gesteld worden.
Dat is juist interessant. Is het antwoord 'nee'; vooroordeel ontkracht. Is het antwoord 'ja': dan krijgen we daarna het verhaal. Bijvoorbeeld dat roken nog gevaarlijker is. En geven mensen minder een negatieve lading aan het gebruik van anabolen.

Dat vind ik juist zo mooi aan het programma; vooroordelen zijn vaak zo negatief. Terwijl na een beetje meer informatie de 'gewone mens' zich eigenlijk heel goed kan identificeren met de kandidaat.
Leuk dat het je is gaan fascineren, wie weet ga je er zelf ook nog eens aan beginnen ;)

Ik ben benieuwd naar het programma! Veel succes!

Wie weet. Ik ben altijd al heel erg bezig geweest met de juiste voeding en een gezond lichaam. Nu train ik vooral om er dat beetje extra goed uit te zien (het punt waarop het net duidelijk wordt dat je traint). Maar het schijnt verslavend te zijn......

Wie weet. Ik ben altijd al heel erg bezig geweest met de juiste voeding en een gezond lichaam. Nu train ik vooral om er dat beetje extra goed uit te zien (het punt waarop het net duidelijk wordt dat je traint). Maar het schijnt verslavend te zijn......

Ik zou zeggen open een log en post een paar foto's :D

this is only the beginning ;)

Een BB'er zou niet toegeven dat hij/zij gebruikt dan is gelijk diegene zijn carriëre naar de knoppen ( Tour de France bekeken??? )
En over het vergelijk met roken krijg je er toch niet in bij buitenstaanders ik kan mij diverse diccusies herinneren met mensen in mijn omgeving waarom ik zoveel at ( wel schoon ) en hoe zij aan het Sonja Bakkeren waren en als ik aankwam met wetenschappelijk onderbouwde artikelen dan had die blonde Sonja snol gelijk:rolleyes:
Geloof mij dat als ik zeg dat mensen enkel de dingen willen geloven die ze zelf geloven dat dit klopt daar geloof ik namelijk zelf in:D

dan ben ik zeker weer te laat om mee te doen.

ik kan alle vooroordelen ontkrachtigen..

ik zie er alleen niet echt uit als een bodybuilder zoals velen dat zouden denken :(
zelf jonko is buffer dan ik :(

Terug
Naar boven