- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, die hele discussie blijft uit. Zijn er dan geen bodybuilders die het leuk vinden een dagje gefilmd te worden? Jullie zijn toch trots op jullie lichamen?!
Groetjes, Anne
Inderdaad.Hee Sally,
Laat je niet uit het veld slaan door de reacties hier hoor.
Dit komt echter omdat vele TV-programma's het vooroordeel juist bevestigen: er wordt gelijk gezeurd over "anabolen" (wist je dat roken veel gevaarlijker is) maar men zal nooit serieus ingaan op bv. voeding, training, spierpijn, eiwitten, het afzien...
En we zijn die vooroordelen een beetje zat.
Als jullie een eerlijk objectief beeld kunnen neerzetten over deze lifestyle dan vind je wel iemand.
Hee Sally,
Laat je niet uit het veld slaan door de reacties hier hoor.
Dit komt echter omdat vele TV-programma's het vooroordeel juist bevestigen: er wordt gelijk gezeurd over "anabolen" (wist je dat roken veel gevaarlijker is) maar men zal nooit serieus ingaan op bv. voeding, training, spierpijn, eiwitten, het afzien...
En we zijn die vooroordelen een beetje zat.
Als jullie een eerlijk objectief beeld kunnen neerzetten over deze lifestyle dan vind je wel iemand.
Leuk dat het je is gaan fascineren, wie weet ga je er zelf ook nog eens aan beginnenIk heb ondertussen al wat reacties gehad. Dus ik ben heel blij. En om eerlijk te zijn ben ik redelijk gefascineerd geraakt door Bodybuilding.
Een vooroordeel over bodybuilders is natuurlijk dat ze aan de anabolen zitten. Dus die vraag zal zeker gesteld worden.
Dat is juist interessant. Is het antwoord 'nee'; vooroordeel ontkracht. Is het antwoord 'ja': dan krijgen we daarna het verhaal. Bijvoorbeeld dat roken nog gevaarlijker is. En geven mensen minder een negatieve lading aan het gebruik van anabolen.
Dat vind ik juist zo mooi aan het programma; vooroordelen zijn vaak zo negatief. Terwijl na een beetje meer informatie de 'gewone mens' zich eigenlijk heel goed kan identificeren met de kandidaat.
Wie weet. Ik ben altijd al heel erg bezig geweest met de juiste voeding en een gezond lichaam. Nu train ik vooral om er dat beetje extra goed uit te zien (het punt waarop het net duidelijk wordt dat je traint). Maar het schijnt verslavend te zijn......
Wie weet. Ik ben altijd al heel erg bezig geweest met de juiste voeding en een gezond lichaam. Nu train ik vooral om er dat beetje extra goed uit te zien (het punt waarop het net duidelijk wordt dat je traint). Maar het schijnt verslavend te zijn......
Ik heb ondertussen al wat reacties gehad. Dus ik ben heel blij. En om eerlijk te zijn ben ik redelijk gefascineerd geraakt door Bodybuilding.
Een vooroordeel over bodybuilders is natuurlijk dat ze aan de anabolen zitten. Dus die vraag zal zeker gesteld worden.
Dat is juist interessant. Is het antwoord 'nee'; vooroordeel ontkracht. Is het antwoord 'ja': dan krijgen we daarna het verhaal. Bijvoorbeeld dat roken nog gevaarlijker is. En geven mensen minder een negatieve lading aan het gebruik van anabolen.
Dat vind ik juist zo mooi aan het programma; vooroordelen zijn vaak zo negatief. Terwijl na een beetje meer informatie de 'gewone mens' zich eigenlijk heel goed kan identificeren met de kandidaat.
dan ben ik zeker weer te laat om mee te doen.
ik kan alle vooroordelen ontkrachtigen..
ik zie er alleen niet echt uit als een bodybuilder zoals velen dat zouden denken
zelf jonko is buffer dan ik![]()