MuscleMeat

Bodybuilder gezocht voor tv-programma

• Topic Starter Topic Starter
Een BB'er zou niet toegeven dat hij/zij gebruikt dan is gelijk diegene zijn carriëre naar de knoppen ( Tour de France bekeken??? )
En over het vergelijk met roken krijg je er toch niet in bij buitenstaanders ik kan mij diverse diccusies herinneren met mensen in mijn omgeving waarom ik zoveel at ( wel schoon ) en hoe zij aan het Sonja Bakkeren waren en als ik aankwam met wetenschappelijk onderbouwde artikelen dan had die blonde Sonja snol gelijk:rolleyes:
Geloof mij dat als ik zeg dat mensen enkel de dingen willen geloven die ze zelf geloven dat dit klopt daar geloof ik namelijk zelf in:D

Owja, daar heb je een puntje.:o Nou, in het geval van anabolen gebruik moeten we maar kijken of we het in het programma stoppen. We gaan natuurlijk geen mensen in de problemen helpen. Ik moet hierna nog meer programma's maken:D

Owja, daar heb je een puntje.:o Nou, in het geval van anabolen gebruik moeten we maar kijken of we het in het programma stoppen. We gaan natuurlijk geen mensen in de problemen helpen. Ik moet hierna nog meer programma's maken:D

Je kan het wel proberen. Kan je daarna een show maken of doorgedraaide hulken. :D

Een BB'er zou niet toegeven dat hij/zij gebruikt dan is gelijk diegene zijn carriëre naar de knoppen ( Tour de France bekeken??? )
Geloof mij dat als ik zeg dat mensen enkel de dingen willen geloven die ze zelf geloven dat dit klopt daar geloof ik namelijk zelf in:D

zo is dat man! iemand die nog steeds traint, EN gebruikt zegt beter niet voor half europa dat hij on steroids is...iemand die ooit heeft gebruikt,die kan het best zeggen lijkt me,je moet het natuurlijk zelf weten wat je ermee doet,ik weet enkel niet zeker of je in de problemen kan geraken door op tv te zeggen,ja ik gebruik...of je moet onherkenbaar gemaakt worden,dan krijg je toch een beeld in het leven van een BB'er,zoals het er echt aan toe gaat,en geraakt niemand in de problemen.

Jaja, een BBer gaat echt ff op TV toegeven dat 'ie gebruikt!? Dacht het niet! Het gaat mensen gewoon geen fl**ker aan en daarnaast kan het zijn dat ze dit terwille van priveomstandigheden liever niet zeggen.

En nee, dit is niks voor mij om aan mee te doen. Die korte interviews die ik tot nu toe heb gehad, vind ik leuk en daar doe ik graag aan mee maar ik moet geen cameraploeg 24 uur achter m'n reet aan hebben. Daarnaast, mijn leven is niet interessant. Ik werk gewoon van 8.30 u tot 17.00 u, daarna race ik naar huis om m'n hond uit te laten en naar mijn moeder te brengen, daarna ga ik de sportschool in, daarna hond weer ophalen en zodra ik thuis ben, plof ik met een bord eten op de bank!! Zo interessant he!!

Als het nu tijdens de wedstrijdvoorbereiding wordt gedaan, is het een ander verhaal... :)

Terug
Naar boven