XXL Nutrition

Bodybuilding boek voeding

Lange F

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Besten, ik ben op zoek naar een bodybuilding boek dat zich echt verdiept in voeding. Het liefst Nederlandstalig, als het niet anders is kan Engels ook wel. Alvast bedankt!

(ik weet niet of dit de goede sectie is maar leek mij het meest logische)

IMG_0512.jpg

Die boeken van Arnold

en anders zul je het met diëtetiek, fysiologie en biochemie boeken moeten doen.

Dieet & Voeding voor bodybuilders.
Een complete handleiding geschreven door Robert Kennedy.
Uitgeverij Rostrum BV te Haarlem.
ISBN 90 328 0439 1
Ik weet niet zeker of dit boek nog ergens is te verkrijgen, maar was toentertijd een soort voedingsbijbel voor de bodybuilding scène.
Veel succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:
Die boeken van Arnold en anders zul je het met diëtetiek, fysiologie en biochemie boeken moeten doen.
oke, ja ik ben meer opzoek naar boeken waar ervaring mee is opgedaan
Dieet & Voeding voor bodybuilders. Een complete handleiding geschreven door Robert Kennedy. Uitgeverij Rostrum BV te Haarlem. ISBN 90 328 0439 1 Ik weet niet zeker of dit boek nog ergens is te verkrijgen, maar was toentertijd een soort voedingsbijbel voor de bodybuilding scène. Veel succes ermee!
bedankt! ik kan deze niet zo even snel op het internet vinden, ik ben ook wel opzoek naar een iets recenter boek
http://forum.dutchbodybuilding.com/boeken/ Ik heb zelf burn the fat, feed the muscle gekocht. Moet er alleen nog aan beginnen dus kan niet zeggen of het wat is. Miss andere die er ervaringen mee hebben?
jaa deze zag ik ook al voorbij komen, hier zou ik wel meer over willen horen!

:roflol: oke, ja ik ben meer opzoek naar boeken waar ervaring mee is opgedaanbedankt! ik kan deze niet zo even snel op het internet vinden, ik ben ook wel opzoek naar een iets recenter boek jaa deze zag ik ook al voorbij komen, hier zou ik wel meer over willen horen!
Goed boek, alles word simpel en duidelijk uitgelegd.
Maar qua voeding... Basis, niet diepgaand op micros en de effecten hiervan.

Meer een degelijke starters manual.

Goed boek, alles word simpel en duidelijk uitgelegd. Maar qua voeding... Basis, niet diepgaand op micros en de effecten hiervan. Meer een degelijke starters manual.
over welk boek heb je het? ik hoef geen startersboek, wil meer een boek die er wat dieper in gaat etc...

Burn the fat. Met de diepere stof kan ik je helaas niet zo 123 verder helpen. Cursus sportvoeding een optie?

Burn the fat. Met de diepere stof kan ik je helaas niet zo 123 verder helpen. Cursus sportvoeding een optie?
Het is niet per se zo dat ik wil weten wat een grammetje vet met je hersenen doen etc, het gaat me er meer om een boek over voeding met wat handige tips en tricks.

Waarom perse een boek? De informatie in vele boeken is inmiddels achterhaald (maaltijdfrequentie, cholesterol verhaal met eieren, macro verhoudingen etc.).
Je kunt beter investeren in beheersing van de Engelse taal en via internet (onderbouwde) informatie opzoeken.

Waarom perse een boek? De informatie in vele boeken is inmiddels achterhaald (maaltijdfrequentie, cholesterol verhaal met eieren, macro verhoudingen etc.).
Je kunt beter investeren in beheersing van de Engelse taal en via internet (onderbouwde) informatie opzoeken.

dit

+filmpjes zeggen meer dan 1000 woorden

Waarom perse een boek? De informatie in vele boeken is inmiddels achterhaald (maaltijdfrequentie, cholesterol verhaal met eieren, macro verhoudingen etc.). Je kunt beter investeren in beheersing van de Engelse taal en via internet (onderbouwde) informatie opzoeken.
dit +filmpjes zeggen meer dan 1000 woorden
Thx voor jullie reacties, Engelse taal beheers ik wel hoor, ben alleen lui. Ik zal het dan wel op deze manier doen. Het leek mij gewoon wel chill als ik niks te doen had dat ik gewoon in bed zon boek kon lezen.

Terug
Naar boven