AndroidHealthClinic

Bodybuilding.com kijkt toe bij zelfmoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arnoldfan is het type dat doordraait, een moskee inloopt, en dan erachter komt dat hij de kogels is vergeten.

Vaste user van dutchbodybuilding maar ziet er nog uit als een echte ecto.

politie onmiddelijk verwittigen, als het een grap is ja spijtig dan maar zo'n grapjes moet je niet maken

Ik heb dit live gezien, wel een trieste gebeurtenis.

Waarom heb je de politie niet gebeld???

Yes hello I'm calling from the Netherlands and somebody is dying on the Internet. I don't know his address but please go to his house'.

Of zoiets, hoe ga je vanuit Nederland iets regelen dan? De politie in de USA 100 miljoen huizen laten controleren?

Yes hello I'm calling from the Netherlands and somebody is dying on the Internet. I don't know his address but please go to his house'.

Of zoiets, hoe ga je vanuit Nederland iets regelen dan? De politie in de USA 100 miljoen huizen laten controleren?

Die post had de bedoeling een grappige ondertoon te hebben..

Waarom heb je de politie niet gebeld

De politie had al opgehangen nadat hij zei "ja met Super Mario"

On:
Nee best triest inderdaad.
Maarja je bent ook best kansloos als je naar iemand gaat kijken op de webcam die aandacht zit te trekken, ook al denk je dat het een grap is.
En weet je niet wat er zich daadwerkelijk afspeelt.

Of het moet een vet lekker wijf zijn dan mag het.

wat een lul die gast zeg, weetje hoe k*t sommigen zich voelen die de actie van de 1e minuut hebben bekeken?

nouja.. r.i.p.

P.s. een overdosis Xanax, een middel tegen angststoornissen...

hij ligt er in ieder geval angstloos bij ja:D

veel members hebben hem zitten aanmoedigen omdat ze hem niet geloofden, ook toen hij zijn webcam had opgezet bleven ze hem toeroepen dat hij meer pillen moest nemen... mogen zich best wel heel k*t voelen nu die mensen. En zodra de politie binnenkwam meteen hun posts gaan editten

De politie had al opgehangen nadat hij zei "ja met Super Mario"

On:
Nee best triest inderdaad.
Maarja je bent ook best kansloos als je naar iemand gaat kijken op de webcam die aandacht zit te trekken, ook al denk je dat het een grap is.
En weet je niet wat er zich daadwerkelijk afspeelt.

Of het moet een vet lekker wijf zijn dan mag het.

Contradictio in terminis.

Moet ik hieruit opmaken dat vet nooit lekker kan zijn? ;)

Ja ik zag z´n thread later op de dag, bekeek z´n cam, plaatste een post en dat was al 7-8 uur na zijn openingspost. Mensen waren wel al bezig om proberen iets eraan te doen maar dat ging allemaal te langzaam en die mods van het forum reageerden ook traag. Maarja hij heeft al eerder die onzin uitgehaald dus op een gegeven moment word je niet echt serieus meer genomen...was moeilijk te zien of het echt was totdat ineens die politie binnenviel en net voordat dat gebeurde had ik z´n cam weer geopend. Hij lag ook al in die houding op z´n bed toen de cam aan ging blijkbaar.

Tja, klote maar zen eigen keuze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven