- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zo simpel is het. Als je de eerste letters van die afscheidsbrief achter elkaar zet krijg je:
"I failed you jesaja - forgive me"

ik heb gehoord van cirkel dat arnoldfan met losse flodders schietArnoldfan zie ik dit ook nog wel doen... alleen dan met een gun. (en hij neemt natuurlijk zoveel mogelijk moslims mee als dat hij kogels heeft)![]()

ik heb gehoord van cirkel dat arnoldfan met losse flodders schiet![]()

brutal sarcasm detector!En nu durf je dus wel weer gewoon over straat te lopen ?![]()
Ik heb dit live gezien, wel een trieste gebeurtenis.

Yes hello I'm calling from the Netherlands and somebody is dying on the Internet. I don't know his address but please go to his house'.
Of zoiets, hoe ga je vanuit Nederland iets regelen dan? De politie in de USA 100 miljoen huizen laten controleren?
wat een lul die gast zeg, weetje hoe k*t sommigen zich voelen die de actie van de 1e minuut hebben bekeken?
nouja.. r.i.p.
P.s. een overdosis Xanax, een middel tegen angststoornissen...
hij ligt er in ieder geval angstloos bij ja![]()
De politie had al opgehangen nadat hij zei "ja met Super Mario"
On:
Nee best triest inderdaad.
Maarja je bent ook best kansloos als je naar iemand gaat kijken op de webcam die aandacht zit te trekken, ook al denk je dat het een grap is.
En weet je niet wat er zich daadwerkelijk afspeelt.
Of het moet een vet lekker wijf zijn dan mag het.
Moet ik hieruit opmaken dat vet nooit lekker kan zijn?![]()
, behalve af en toe wat bakvet op m'n frietjes.