XXL Nutrition

Bodybuilding.com kijkt toe bij zelfmoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind de reacties in die thread echt beschamend.
Iemand pleegt zelfmoord en het gros zit erbij hem uit te schelden en aan te moedigen.

Verdient absoluut geen schoonheidsprijs om ''live'' zelfmoord te plegen, maar hopen dat iemand daar echt dood aan het gaan is laat zien hoe ver sommigen heen zijn.

Blijkbaar deed hij zulke dingen wel vaker op dat forum en had hij daar al een reputatie.

Hij had beter kunnen gaan trainen.

dat is toch normaal? die agent moet toch eerst kijken hoe de situatie is. als hij wist dat hij dood was kwam hij heus niet met een vuurwapen zo binnen :rolleyes:

Nee in Nederland is dat niet normaal. Als je een huis binnengaat omdat daar waarschijnlijk iemand zelfmoord heeft gepleegd dan loop je niet met je wapen in je hand naar binnen. Misschien wel met je hand op het wapen maar meer ook niet.

triest...

rip

Ik las het op nu.nl, had geen enkel vermoeden dat het om iemand van bb.com zou kunnen gaan.

Holy **** :eek:
Topic daar beetje doorgelezen, behoorlijk ziek.

zen eige keuze... vinnet erg voor familie, niet vor hem

aandachttrekker is het zeker.
Nou jah ik ben blij voor hem dat het gelukt is

Topic is gedeleted?

Wat zijn dat voor medicijnen dan?

Xanax is een benzodiazepine, net zoals valium. Wordt veel voorgeschreven bij paniekaanvallen en slaapproblemen veroorzaakt door stress. Het andere medicijn was een synthetische opiaat, lijkt qua structuur dus op heroïne en morfine. Wordt gebruikt als (zeer sterke) pijnstiller.

triest zeg, dat hij zijn rust gevonden mag hebben.

Ach, attention wh*res in het kwadraat. Eeuwige roem zal je er alleszins niet mee vergaren, pffft.

mmm,de link doet het al niet meer blijkbaar

Nee in Nederland is dat niet normaal. Als je een huis binnengaat omdat daar waarschijnlijk iemand zelfmoord heeft gepleegd dan loop je niet met je wapen in je hand naar binnen. Misschien wel met je hand op het wapen maar meer ook niet.

Kan ook zijn dat iemand in een psychotische toestand verkeerd ofzo
safety first!

ik denk dat dit niet een schreeuw om attention is. die kerels van bodybuilding.com waren gewoon zijn maten als het ware.

rilril morgen maar is bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven