Fitness Seller

Bodybuilding.com kijkt toe bij zelfmoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een attention wh*re

djeezes,die gast zal wel zijn reden gehad hebben maar dan nog,denk aan je familie,vrienden en zijn vriendin en zoontje !

Nou nou, wat een figuur :s

60 pagina"s lang die jesaja look a like de grond in stampen,dan doet hij waarvan ze zeggen dat hij het nooit zal doen,omdat hij alleen attention wh*re is.
en dan gaan ze hun posts editten zodat ze geen problemen krijgen

Op pagina 8 was het al duidelijk dat hij echt dood was ze

hoeveel had die gast genomen 8 xanax pillen ga je toch niet dood van?

stille tocht dan maar organiseren? Wel grappig als je zo'n stuk van een deur ziet vliegen. Ook weer typisch Amerikaans dat ze met een getrokken vuurwapen op die kerel af komen lopen.

Freaky shit.

ziekelijk!

deze gast moet idd wel erg ver heen zijn geweest als je zo iets op internet gaat uitzenden.
en wie weet is het idd wel gewoon een uit de hand gelopen schreeuw om aandacht.
njaa, heeftie eindelijk de aandacht van de mensen, alleen heeftie er nu niks meer aan.

heb zo'n geval ook zelf meegemaakt.
klasgenoot van me, elke keer weer verhalen van ja... ik ga mn polsen doorsnijden, en njaa.. in het begin schrik je er van, probeer je hem om te praten, maar als zulke dingen elke week gebeuren geef je het op een gegeven moment op om elke keer de moeite te nemen er nog grondig op te reageren, en nja.. heb al tijd geen contact meer ermee, maar weet dattie nog leeft :P geen idee of die nog zo'n attention wh*re is tegenwoordig.

stille tocht dan maar organiseren? Wel grappig als je zo'n stuk van een deur ziet vliegen. Ook weer typisch Amerikaans dat ze met een getrokken vuurwapen op die kerel af komen lopen.
dat is toch normaal? die agent moet toch eerst kijken hoe de situatie is. als hij wist dat hij dood was kwam hij heus niet met een vuurwapen zo binnen :rolleyes:

hoeveel had die gast genomen 8 xanax pillen ga je toch niet dood van?

Xanax is vrij krachtig, en hij had er ook nog een opiaat bij genomen. Die combinatie verzwakt het ademhalings- en hartritme-signaal sterk en je kunt dan dus dood gaan.

Hahaha, ik had nooit gedacht dat het uiteindelijk een n*ger zou zijn toen ik die afscheidsbrief las. Hij moet wel heel erg van zichzelf vervreemd geweest zijn om zich op een dergelijke altruïstische manier van het leven te beroven.

Maargoed, deze vervreemding hoeft ook niet per definitie te impliceren dat je jezelf van kant gaat maken. Kijk maar naar Jesaja: buiten het feit dat hij geregeld de race-card trekt, zijn zijn opvattingen over mens en wereld blanker getint dan die van 90% van het forum. No nonsence, met veel zin voor orde en structuur. Je zou bijna denken dat er een sterke zelfhaat hieraan ten oorsprong ligt, maar mss is hij gewoon door white supremacists opgevoed, net als Barack. In principe kan je het dus nooit op voorhand weten of iemand een grapje maakt of niet. It's all about entertainment.

Zelfmoord brief was gewoon gekopieerd van internet dus niet door hem zelf geschreven, las ik net. Maar het blijft sad, RIP.

Vind de reacties in die thread echt beschamend.
Iemand pleegt zelfmoord en het gros zit erbij hem uit te schelden en aan te moedigen.

Verdient absoluut geen schoonheidsprijs om ''live'' zelfmoord te plegen, maar hopen dat iemand daar echt dood aan het gaan is laat zien hoe ver sommigen heen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven