- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze trappen de deur inWaarom gooien ze eigenlijk eerst zon piepschuim ding (?) tegen hem aan?![]()

VInd het wel echt hard dat iemand dat gewoon voor de webcam doet. Zoiets doe je je ouders en overige familie toch niet aan
wat een lul die gast zeg, weetje hoe k*t sommigen zich voelen die de actie van de 1e minuut hebben bekeken?
nouja.. r.i.p.
P.s. een overdosis Xanax, een middel tegen angststoornissen...
hij ligt er in ieder geval angstloos bij ja![]()
djeezes,die gast zal wel zijn reden gehad hebben maar dan nog,denk aan je familie,vrienden en zijn vriendin en zoontje !
Maar iemand zei dat ie er al zo bij lag toen de webcam aan ging?
Misschien is het een hoax![]()

ja en dan, lekker blijven leven omdat het anders zo zielig is voor hun? ik vind dat iedereen het recht heeft om zijn leven te beeindigen wanneer ie er klaar mee is. niemand heeft er om gevraagd om te leven ofzo.
ja en dan, lekker blijven leven omdat het anders zo zielig is voor hun? ik vind dat iedereen het recht heeft om zijn leven te beeindigen wanneer ie er klaar mee is. niemand heeft er om gevraagd om te leven ofzo.
Ik heb nog ff met hem gechat...vlak voordat de webcam aanging:
EMO: Johnny I love boys and I must admit that I am in love with you.
BODYLOJOHN: Dude...I love p*ssy.
EMO: OOOOW NO... You are my eternal dream of hapiness. What will I do with my live now? I just want to stop living.
BODYLOJOHN: I suggest you ask a bunch of your homies to assrape you to death.
EMO: Johnny....I want you..
BODYLOJOHN: Well then die you ignorant, stupid, 50 cent lookalike mother****er!!!
De rest is history ;-)
EMO: OOOOW NO... You are my eternal dream of hapiness. What will I do with my live now? I just want to stop living.
BODYLOJOHN: Well then die you ignorant, stupid, 50 cent lookalike mother****er!!!
De rest is history ;-)
De rest is history ;-)