XXL Nutrition

Bodybuilding en drugs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.273
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Hallo, ik ga nu al een 6-tal maand 5 keer per week gaan trainen (borst, rug, schouders, armen en benen apart). Sinds een maand neem ik nu ook elke week XTC (zit nu al aan 5 pillen per avond) en zou ik nu ook, ter afwisseling, speed en coke gebruiken, ook 1 keer per week welteverstaan. Dus bijvoorbeeld 3 weken XTC, 3 weken speed/coke en dan 3 weken ephedrine en sintjanskruid... (reageer daar ook goed op)

Mijn vraag nu: als ik blijf trainen en ik dans niet intensief en beperk mijn gebruik dus tot de zaterdag alleen, zal ik veel spiermassa moeten inleveren?

(Ik ben wel degelijk serieus en bezorgd, ik ga alleen wat los met drugs om :D , vind het allemaal gedoe voor niks, terwijl de hemel zo dichtbij is :rolleyes: )

Als je geregeld X neemt zal je spiermassa moeten inleveren.
Maar ik geef je gelijk dat het de hemel is.
Het is verdomd lekker.

In het kader van hoe meer pillen des te beter? Yep de hemel komt aardig dichtbij zo. Of laten we het maar houden op wormenvoedsel.

Het is hier geen drugsboard en een 'drugskuurtje' gaan we dus ook geen verder commentaar op leveren. Hier is een slotje op zijn plaats en dat doe ik dan maar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven