AndroidHealthClinic

Bodybuilding & Hyves

Zijn de reacties van de DBBers verwijdert ofzo?

Damn die meesten daar zitten rond de 1000 kcal, lijkt wel een pro-ana site dit :eek:

• Topic Starter Topic Starter
haha jezus wat heb ik een uit me duim gezogen, aangedikt schema neergepleurd :D:D

Eet anders effe je spieren op. Dit kan toch ook niet gezond zijn.

Die h**r heeft mijn reactie verwijderd. Terwijl die 100x nuttiger was dan die onzin die dat wijf uitkraamt.

haha ja echt he. anorexi-builders!

de mijne dus ook. daarom stond ie er zo kort :D fukking snol!

haha!!

hoi boris
tips over verantwoord afvallen zijn altijd welkom muahaha!!

had gezegd dat ik 4 boterhammetjes per dag nou niet verantwoord vind!

nu staat mijn bericht er ineens weer ???

ja bij mij ook haha daarom kreeg ik die reply erop
ken nog leuk worden!

MacB, idd man als je ziet wat die hoertjes eten (beter gezegd, niet eten) das echt niet normaal! het lijkt wel een afval sekte, met massale gewichtsverlies!

zo heb even weer wat geplant en een heerlijke link geplaatst naar ons forum. laat die hyve lekker ten onder gaan en zo kunnen die mensen echt wat te weten komen... want jongens waar leren ze nu echt iets...?

okeej dan!

Ten eerste uithongering is onverantwoord afvallen!
en dat zie je hier heel erg. het vreet op die manier aan spiermassa en je kan je heel erg moe gaan voelen. Das niet de bedoeling!
Eet op een dag precies wat je nodig hebt. je moet berekenen wat je nodig hebt aan Kcals per dag en op basis daarvan een schema gaan maken! eet kleine maaltijden met genoeg schone kcals, dus geen appelflap, ovenrosti/friet en geen chocokoekjes. beloon jezelf 1 dag in de week voor dat je de hele week alleen maar goed en gezond hebt gegeten. 1 "slecht" dingetje gaat van kwaad tot erger. het bekende "ach 1tje meer kan echt geen kwaad" kennen we allemaal. Laat je bijv. op zaterdag lekker gaan. je bent heus niet meteen een onderkin rijker hoor ik zou iedereen die goed en verantwoord wil leren afvallen of "cutten" zoals wij bodybuilders willen noemen, willen uitnodigen op het forum voor bodybuilders.

DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board

zo kunnen jullie discussieren over verantwoord afvallen groetjes!!

Wat een beest, helaas moet ik karma verdelen

Wat een beest, helaas moet ik karma verdelen

thnx baka!! haha als je dat ook leest... bijna allemaal wel elke dag oven frites. 1 lepel 2 rsoti rondjes uit de oven, 3 chocokoekjes, vreet het dan niet en junk 1 dag verschrikkelijk in de week hahaha!! wat een dom gelul en die beheerdster heeft nog een eigen boek ook... Afvalrace :eek!: die zal niet meer als 1 pagina hebben...

Afvalrace

Hoofdstuk 1 van 1
Blz 1 van 1

"Eet niets en je word slank"​

Terug
Naar boven