beter ff regelen dan gasten!! of allemaal ff een overdreven 6000 kcal schema maken en neerplantenik ga het zo ff doen denk!! haha
haha ik ben benieuwd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter ff regelen dan gasten!! of allemaal ff een overdreven 6000 kcal schema maken en neerplantenik ga het zo ff doen denk!! haha

pas maar op dat je niet in spaarstand komt met zo weinig kcal![]()

Zijn de reacties van de DBBers verwijdert ofzo?
Damn die meesten daar zitten rond de 1000 kcal, lijkt wel een pro-ana site dit![]()
daar staan de laatste reacties 
DOE MEE! :-d HOEVEEL HEB JIJ GEGETEN / BEWOGEN VANDAAG?
Dat onderwerp, onderaan pagina 23daar staan de laatste reacties
![]()
haha!!
hoi boris
tips over verantwoord afvallen zijn altijd welkom muahaha!!
had gezegd dat ik 4 boterhammetjes per dag nou niet verantwoord vind!
zo heb even weer wat geplant en een heerlijke link geplaatst naar ons forum. laat die hyve lekker ten onder gaan en zo kunnen die mensen echt wat te weten komen... want jongens waar leren ze nu echt iets...?

okeej dan!
Ten eerste uithongering is onverantwoord afvallen!
en dat zie je hier heel erg. het vreet op die manier aan spiermassa en je kan je heel erg moe gaan voelen. Das niet de bedoeling!
Eet op een dag precies wat je nodig hebt. je moet berekenen wat je nodig hebt aan Kcals per dag en op basis daarvan een schema gaan maken! eet kleine maaltijden met genoeg schone kcals, dus geen appelflap, ovenrosti/friet en geen chocokoekjes. beloon jezelf 1 dag in de week voor dat je de hele week alleen maar goed en gezond hebt gegeten. 1 "slecht" dingetje gaat van kwaad tot erger. het bekende "ach 1tje meer kan echt geen kwaad" kennen we allemaal. Laat je bijv. op zaterdag lekker gaan. je bent heus niet meteen een onderkin rijker hoor ik zou iedereen die goed en verantwoord wil leren afvallen of "cutten" zoals wij bodybuilders willen noemen, willen uitnodigen op het forum voor bodybuilders.
DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board
zo kunnen jullie discussieren over verantwoord afvallen groetjes!!
die zal niet meer als 1 pagina hebben...