Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Naaaahhhh kom op zeg!
"zo wat ben jij ineens afgevallen!"
-"ja klopt, ik eet maar 1 boterham en stofzuig en dweil me de t*ring."
![]()

En dan komen ze aan met: "Ja maar ik ben echt afgevallen", tja joden in concentratie kampen vielen ook af ja.
Omg 
Momenteel bekijken: 5 (4 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
Animallegs, Jonko, luppie, The Rock
hee jonko ben je hier ook man!! post jij nog eens ff wat daar joh! of liever lui dan moe![]()

thnx baka!! haha als je dat ook leest... bijna allemaal wel elke dag oven frites. 1 lepel 2 rsoti rondjes uit de oven, 3 chocokoekjes, vreet het dan niet en junk 1 dag verschrikkelijk in de week hahaha!! wat een dom gelul en die beheerdster heeft nog een eigen boek ook... Afvalracedie zal niet meer als 1 pagina hebben...
Afvalrace
Hoofdstuk 1 van 1
Blz 1 van 1
"Eet niets en je word slank"

OS stuur mij jou ava straks esik wil em ook![of zet em hierneer, kunnen meer mensen hun posts sieren met mijn knappe kop]

Daar gaat mn originaliteitsprijs.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bianca(122)
vandaag, 09:49
Goedemorgen,
Ik begrijp dat "Boris" commentaar heeft op mijn menu. Ik stel voor dat hij voor mij een weekmenu maakt waardoor ik voor het eind van het jaar nog 5 a 7 kg ben afgevallen. Daarbij rekening houdend dat ik op maandag spinning en woensdag bodyfit doe en op dinsdag avond met mijn vriendin * 8 km wandel in 1½ uur.
Ik ben benieuwd wat je me voorschoteld, vanaf nu ben je mijn buddy en afvalcoach!!

HAHAHA en je maatje heeft ook meteen 1750 kcals gegeten en als ze morgen niks is kwijtgeraakt gaat ze weer terug naar 1500 .. OMG!![]()

mijn post werd na 20 min pas zichtbaar!