AndroidHealthClinic

Bodybuilding & Hyves

Ja zolang je maar onder de 1200 kcal zit!!!

****ing domme mensen. maarja ik dacht eerst ook dat je kon groeien op een paar boterhammetjes voordat ik dit forum vond :o

• Topic Starter Topic Starter
haha denk dat veel van ons die tijd hebben gehad. maar tis zo grappig, het zijn allemaal van die sonja bakkertjes. nix doen en alleen het boek volgen zorgt voor succes. zo posten ze daar een beetje. zag ook bij ene michelle staan

eetschema vandaag... blablabla zus en zo (niet boeiend)
maar dan komt het!!!!!

activiteiten voor de "vetverbranding" (denk dat ze daarop doelen)
lopen, STOFZUIGEN EN DWEILEN

Naaaahhhh kom op zeg!
"zo wat ben jij ineens afgevallen!"
-"ja klopt, ik eet maar 1 boterham en stofzuig en dweil me de t*ring."
:D:D:D:D

Momenteel bekijken: 5 (4 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
Animallegs, Jonko, luppie, The Rock

hee jonko ben je hier ook man!! post jij nog eens ff wat daar joh! of liever lui dan moe ;)

Heb me ook laatst aangemeld op hyves.Maar ehh een Jon Bon Jovi zie je mij er niet maken.:roflol:

Boris Rulezzzz:bow:

Edit:Jonko heeft me overgehaald om daar ook te kunnen spammen.:eek:

thnx baka!! haha als je dat ook leest... bijna allemaal wel elke dag oven frites. 1 lepel 2 rsoti rondjes uit de oven, 3 chocokoekjes, vreet het dan niet en junk 1 dag verschrikkelijk in de week hahaha!! wat een dom gelul en die beheerdster heeft nog een eigen boek ook... Afvalrace :eek!: die zal niet meer als 1 pagina hebben...

Afvalrace

Hoofdstuk 1 van 1
Blz 1 van 1

"Eet niets en je word slank"​

:roflol::haha:

karma voor jou beescht!

OS stuur mij jou ava straks es :p ik wil em ook![of zet em hierneer, kunnen meer mensen hun posts sieren met mijn knappe kop]

Bianca :loveyou: (122)
vandaag, 09:49
Goedemorgen,

Ik begrijp dat "Boris" commentaar heeft op mijn menu. Ik stel voor dat hij voor mij een weekmenu maakt waardoor ik voor het eind van het jaar nog 5 a 7 kg ben afgevallen. Daarbij rekening houdend dat ik op maandag spinning en woensdag bodyfit doe en op dinsdag avond met mijn vriendin * 8 km wandel in 1½ uur.
Ik ben benieuwd wat je me voorschoteld, vanaf nu ben je mijn buddy en afvalcoach!!

He animallegs je hebt al nieuwe vrienden gemaakt :roflol:

zo ik heb een fokkin major post geplaatst op dat shizzle hyve'je daar!! whaha als ik iets verkeerd heb gezegd hoor ik het graag! laters!! :D:D

k*t. hijs volgens mij niet geplaatst...?

Terug
Naar boven