AndroidHealthClinic

Bodybuilding & Hyves

• Topic Starter Topic Starter
zo! meen je dat nou? ik zie hem niet meer staan maar hij staat er nu bij jou wel? klik je pagina eens weg en kijk ff of tie er nog staat? anders write ik ff een neue! haha

Nee ik zie hem ook nog niet, maar reken maar dat ie d'r met 20 min opstaat, anders morgen gewoon nog een keer maar dat hoeft niet hoor ;)

Ik ben slapen ( anders groei ik niet etc etc:o )

laterrr:D

nou ik heb maar weer een nieuwe geplaatst, want zag hem niet meer staan haha

B4d33nd!!! ga slapen jij!! haha te verleidelijk om nog even te kijken he!! haha

omg de sonja bakker 2 hyves. weer zo n ding die er geen hol van af weet.

en ze is nog lelijk ook.. ik erg me aan haar:D

en ze is nog lelijk ook.. ik erg me aan haar:D

die wijven eten een beetje minder, stofzuigen en dweilen als beweging en als er in 1 week geen 3 kilo af is, heeft het dieet geen nut gehad. domme wijven! haha al die "fancy" diets bewijzen maar 1 ding, ze werken geen van allen echt, anders waren er niet zoveel :D zal ik ze ook nog ff zeggen! haha

Nou nou wat zijn jullie aan het rellen zeg! :rolleyes:

LOL...

en over die afvalcoach:D....tsja...:D:roflol:

BTW: @ Animallegs: zit jij maar op 1990 Kcal's per dag:O? ( kan ook zijn dat ik verkeerd gelezen heb, keek er net ff snel overheen:D)
EDIT: Jep, verkeerd gelezen:D!

Ja maar nu we daar een beetje lopen te rellen zijn ze toch wel benieuwd hoe wij het allemaal doen haha:D:D Misschien kunnen we zo toch nog verstandig maken ;)

Ik heb daar een beetje rondgelezen en zo bizar slecht doen ze het niet hoor, niet iedereen is zo doorgeslagen met dit soort dingen als het gros van de mensen hier op het forum. ;)

@Foto hierboven: Is al erg lang bekent dat Luppie een superdude is, heeft ook een profiel daar. :D

ben nog steeds blij dat ik nog niet als superdude bekent sta zoals luppie... :sd:

Ayway, ik denk dat ze luisteren...dat vrouwtje zal wel balen dat ze meer naar boris en co. luisteren dan naar haar [schrijver van boek, genie, etc]

Terug
Naar boven