Fitness Seller

bodybuilding in gent

kokorico

Novice
Waardering
0
Ik ben op zoek naar een fitness waar je aan bodybuilding kunt doen rond de regio gent. Er zijn wel veel fitnessen in gent maar die hebben meestal niet voldoende toestellen + gewichten.

Weet er iemand zo een gym zijn , spartacus ofzo heb ik al gehoord.

mvg olivier

Ga ik binnenkort ook naartoe gaan.

Ik heb nog een abbonement gehad in de fitness iets verder op de zwijnaardse steenweg maar was iets minder. Die uitbater daar noemde elite gym "het fabriekske" omdat er daar vrij veel gespoten werd.

Heb ik alleen van horen zeggen natuurlijk.

Het was toen 40 euro per maand, ik hoop dat dit nog niet gestegen is.

spartacus is een heel goede zaal
moest ik in gent wonen zou ik zeker daar gaan trainen

Ben eens naar elite gym geweest.

Goeie gym imo, liepen daar echt wat zieke mannen rond, ze waren er mss met 5 maar ze dwarften 90% van de gym waar ik nu train xD

tja kwestie van spuiters in de gym, als je een gym zoekt die voldoende uitgerust is om hardcore te trainen, ga je er overal tegenkomen, daar mag je niet naar kijken, je moet vooral op de accomodatie letten vind ik, dat je er kan squatten, deadliften, enz.
ik geloof dat er wel al verschillende wedstijdatleten uit de elite-gym in gent komen, dus zal wel goede gym zijn

Laatst bewerkt:
Ga ik binnenkort ook naartoe gaan.

Ik heb nog een abbonement gehad in de fitness iets verder op de zwijnaardse steenweg maar was iets minder. Die uitbater daar noemde elite gym "het fabriekske" omdat er daar vrij veel gespoten werd.

Heb ik alleen van horen zeggen natuurlijk.

Het was toen 40 euro per maand, ik hoop dat dit nog niet gestegen is.

als ik het me goed herinner was het voor studenten goedkoper (2 jaar geleden toch) en anders kun je per 3/6/9/12 maand.
persoonlijk heb ik niets gemerkt van dat gespoten zijn, ok er zijn er wel een paar waarvan je weet tjah het zal wel zo zijn. Maar goed, vraag je af hoeveel er nu in jouw gym zijn die volgespoten zijn en die niet buff zijn. Dat is imo erger.

Anders moet je eens de zoekfunctie gebruiken, er zijn al een aantal topics over elite gym...

edit: bvb deze:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gyms-gent-221175/
en
http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/beste-gym-gent-214102/

zoek je verder in de tijd zullen er nog wel zijn

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven