- Waardering
- 3.208
Stelling: bodybuilding moet een olympische sport worden. Eens of oneens?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dat maar niet tegen de amateurs en profs die op de podiums hebben gestaan, dat er daar geen prestatie geleverd wordt...Er wordt toch ook geen sportieve prestatie geleverd tijdens de wedstrijd zelf.
oneens,bodybuilding zonder anabolen is als de paralympics etc etc

Zeg dat maar niet tegen de amateurs en profs die op de podiums hebben gestaan, dat er daar geen prestatie geleverd wordt...
Je weet duidelijk niet dat het poseren een vrij zware inspanning is, qua inspanning soms zelfs zwaarder dan bepaalde Olympische sporten. En de BB trainingen zijn waarschijnlijk bij de zwaarste die je in de topsport kan vinden.
Ik vind het een beetje vreemd dat zelfs op een BB board, het BB als sport hier door velen als "minderwaardig" gezien wordt, en zelfs een beetje op een denigrerende toon de grond in geboord wordt. Aan die mensen: hebben jullie geen respect voor je eigen sport, of kom je hier alleen om te chatten?
Ik zelf ben er niet uit of BB een olympische sport moet worden, ik denk dat het met de doping erg moeilijk ligt, maar als men de tests / controles sterk kan aanscherpen moet het toch mogelijk worden om een naturel tak voor elkaar te krijgen.