MuscleMeat

Peiling Forum Challenges 2023

Peiling Peiling Forum Challenges

• Totaal stemmers
    27
Dan ben je wss de enige 🤣.

Niet specifiek naar jou toe!

Maar damn dit is gewoon een inschrijf topic. Schrijf je in en laat de organisatie zijn werk doen? Er is al gezegd dat er rekening gehouden word dat iedereen kan meedoen qua materiaal. En dat er van alles wat zal inzitten. Zo vaak dat zagen en klagen. En ik wil dit en dat, ik kan dit niet en dat niet. Zo werken challenges niet, je kiest je oefeningen en uitvoering niet. Je doet mee hebt plezier en hopelijk geraak je ergens.
Of we plezier zullen hebben is nog maar de vraag :roflol:

Mocht ik mee doen, wil ik wel weten waar ik aan mee doe. Dus graag van te voren de oefeningen bekend maken.
Dan zal ik nog eens uitzoeken hoe een filmje geanonimiserr t (zonder hoofd) te maken.

Mocht ik mee doen, wil ik wel weten waar ik aan mee doe. Dus graag van te voren de oefeningen bekend maken.
Dan zal ik nog eens uitzoeken hoe een filmje geanonimiserr t (zonder hoofd) te maken.

Stel je voor je stapt eens uit je comfortzone.

• Topic Starter Topic Starter
Heel het concept van de challenges is dat je niet op voorhand weet welke oefening het die maand gaat zijn :o

Dan ben je wss de enige 🤣.

Niet specifiek naar jou toe!

Maar damn dit is gewoon een inschrijf topic. Schrijf je in en laat de organisatie zijn werk doen? Er is al gezegd dat er rekening gehouden word dat iedereen kan meedoen qua materiaal. En dat er van alles wat zal inzitten. Zo vaak dat zagen en klagen. En ik wil dit en dat, ik kan dit niet en dat niet. Zo werken challenges niet, je kiest je oefeningen en uitvoering niet. Je doet mee hebt plezier en hopelijk geraak je ergens.
Was meer bedoelt als idee. Maakt me niks uit wat voor oefeningen er komen. De gym bij ons is vrij klein maar ik ben er zeker van dat ik alles wel kan doen wat Kathlino bedenkt.

• Topic Starter Topic Starter
Voor een bodyweight only zou ik een burpee variant wel zien zitten. Een simpele oefening die vrijwel iedereen snel kan leren en ook redelijk snel in reps omhoog kan gaan met een maandje oefenen. En waar menig persoon zich ook in verkijkt hoe zwaar het eigenlijk is als je serieuze reps gaat doen in een x aantal minuten.
10-count burpees 😇

Terug
Naar boven