MuscleMeat

Peiling Forum Challenges 2023

Peiling Peiling Forum Challenges

• Totaal stemmers
    27
Als het een challenge is kan je toch log bijhouden. Of bijv. 1 progressie filmpje per maand?

Kan nog steeds mee gesjoemeld worden. Maar goed, ik doe niet mee en ik organiseer het niet :o dus hoe dat gedaan zou worden, mocht er een challenge komen, zullen de organisatoren wel weten.

Als je toch al vals gaat spelen voor een contest op een forum ben je ook echt wel een totaalmongool zeg.

Ongetwijfeld dat er dus leden het gaan proberen.

Ik ben denk ik wel in voor een BOR of hipthrust challenge als ik m'n filmpje kan anonimiseren.

Als je toch al vals gaat spelen voor een contest op een forum ben je ook echt wel een totaalmongool zeg.

Ik ben denk ik wel in voor een BOR of hipthrust challenge als ik m'n filmpje kan anonimiseren.
Hoe denk je de dopingtest te omzeilen?

• Haha
Waarderingen: horn

Zoals doping gebruiken? 🤣🤪

Het is helaas zo dat als er iets te winnen valt er mensen gaan vals spelen.

• Topic Starter Topic Starter
Details volgen nog natuurlijk, het staat nog in zijn kinderschoenen.
Maar er gaan idd filmpjes moeten gepost worden (mag anoniem en kunnen naderhand eventueel verwijderd worden) en ik had 't idee om niet op oefeningen te maxen zodat blessures vermeden worden.

Dit dus. Snap echt niet dat je zou cheaten voor een forum contest. Maarja genoeg achterlijke mensen op de wereld🤣

Zoals doping gebruiken? 🤣🤪

Het is helaas zo dat als er iets te winnen valt er mensen gaan vals spelen.
Doping is toch niet sjoemelen als iedereen het mag gebruiken voor de contest? :D
Anonieme filmpjes kunnen maar denk wel dat bijvoorbeeld de mods wel een bevestiging moeten hebben of het die persoon wel effectief is.

Als je al anoniem moet blijven omdat je wil juicen god damn man wtf :p wat doe je dan mee in een challenge of weet ik veel waar je dan mee bezig bent. Maja gwn mijn mening maar natuurlijk.

Ik ben voor dit jaar iig out.

Terug
Naar boven