Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het graag als olympische sport zien en weet ook dat de IFBB daar ook al jaren voor in het lobby circuit zit, vandaar al wel de aansluiting bij het IOC dact ik.......obstakels blijven, hoe je het ook ziet...het gear verhaal.
Ik heb neen gestemd omdat het gewoon onmogelijk is. BB staat nu eenmaal in een slecht daglicht bij het publiek omdat het zo overduidelijk is dat er steroiden enz. gebruikt worden. Daar bij zijn de mensen niet geneigd om mensen die poseren in een zwembroek als sportmensen te zien, onterecht natuurlijk want de topbuilders moeten vaak meer doen voor hun sport dan veel andere sporters die wel als volwaardig aanzien worden.
Ook wat doping betreft wordt BB onterecht in het verdomhoekje gezet vindt ik, al die mensen die builders aanvallen vanwege steroidengebruik denken ze nu echt dat er ook maar één goede Tour de France renner is die de bergen oprijdt op spek met eieren alleen. Als ze de Amerikaanse basketballers zien, denken ze dan dat deze heren niets gebruikt hebben om toe te nemen in spiermassa. Snelt een man als Usain Bolt naar alle sprintrecords door het eten van grote biefstukken? Pakken tennissers niets om een match van vele slopende uren vol te kunnen houden? Hebben boksers alleen maar een grote biceps door op de bokszak te kloppen? En zo kan ik nog heel lang doorgaan, in elke sport wordt er gebruikt, zelfs in het snooker en darten pakken ze beta blokkers om rustig te blijven en een vaste hand te behouden.
Er bestaat geen volledig naturel topsport, maar helaas zijn het altijd de body builders die meer veroordeeld worden dan de anderen.