XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling gister binnen gekregen! Cookies & Cream Whey + Protein Perfection Banaan smaken overheerlijk! :D Ben ook benieuwd naar de werking van de workout kit!

Vanavond eens aankloten met de Fattrack II! Kijken of ik het onder de knie kan krijgen.. :)

Bedankt voor alle samples die ik erbij heb gekregen! TOP service weer! :thumbup:

Meuh :O en hoeveel dagen kan het ongeveer nog duren? :O

NL = 2 werkdagen en 3 werkdagen voor Belgie.

Thnx. Ik zal dan maar de natural halen. Of zeggen jullie: van die kleine verschillen ga je heus niet dood.

Natural heeft inderdaad de hoogst haalbare eiwitgehalte. De verschillen zijn echter wel heel klein, dus mits je niet precontest bezig bent voor bv. een bodybuildingwedstrijd zou ik mij geen zorgen maken. :)

Samenstelling per dosering (28 gram) Natural
Energie 107 kcal
Eiwitten 26 gram
Koolhydraten 0,6 gram
Vet max. 0,15 gram

Net weer een bestelling geplaatst.
Referentie nummer: 249214

Ik kon het veld met opmerkingen niet vinden. Als dit nog optijd gelezen word kan ik dan een pwo sample krijgen inplaats van de Whey Perfection sachet?

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:49 ----------

Ik had ook nog een vraag over het gebruik van de Magnificent die ik heb besteld.

Op de pagina van Magnificent staat:
Hoe en wanneer kan ik Magnificent het beste gebruiken?
Mix per dosering 2 maatscheppen (70 gram) Magnificent in 400 ml water of vruchtensap.
Gebruik Magnificent op trainingsdagen altijd direct na de training en op rustdagen direct na het opstaan.

En bij de CombiTopper pagina staat:
Trainingsdagen - 1 dosering Total Muscle Solution voor de training en 1 dosering Magnificent direct na de training.
Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)

Moet ik nu wel op rustdagen s ochtends Magnificent nemen of voldoet ook Whey Perfection?

Ik zou op rustdagen eerst Magnificent nemen en 20 minuten later Whey Perfection + ontbijt. :)

Ik had het zelfde probleem, kon geen geen opmerking plaatsen :O

Zou graag een cookie & cream sample willen proberen, lees er zoveel goeds over!
Ref: 249224

Bedankt alvast ;)

Ik zal even kijken wat er mis is met de opmerkingenbox op de website. Sorry voor het ongemak. :)

Hallo, ik heb onlangs de Whey Perfection Cookies and Cream besteld en ik vind het nét ietsje te zoet.
Zou ik eens een sample van de Whey Perfection Cappucino mogen?
ref:247014

In de avond kan je dan beter gelijk even bellen of vermelden bij de op- en aanmerkingen. Helaas is je bestelling al verzonden. :)

K*t mijn ultra fine oats waren op :roflol: vandaag maar even zonder dan...

Referentie: 249276

Bedankt voor je bestelling! :)

Over de magnificent:

Is 4gram peptopro eigenlijk niet wat weinig? Geen goed idee om dit wat omhoog te brengen naar ongeveer 10gram?

Het is altijd een beetje passen en meten met een product wat zo uitgebreid is als Magnificent. Ik denk echter dat de smaak zal veranderen met 10 gram PeptoPro, maar we kunnen het zeker eens testen hier. Bedankt voor de feedback! :)

Ik zie zojuist dat jullie ook omega 3 van het eigen merk verkopen sinds kort, zijn deze ook gezuiverd net als die van now foods?

Klopt. Wij gaan ook inderdaad de hoogst haalbare kwaliteit Omega 3 vetzuren verkopen. :)

Leon/Ilco/Vincent, zou je mij op de hoogte kunnen houden wanneer er ON samples zijn? Op 't briefje stond dat het op dit moment niet aanwezig was :D

Houd het topic maar in de gaten. Dan komt het helemaal goed!

Vandaag lean gain en supercombo binnengekregen.
Snelle service, Top!
Jullie zien me vaker terug!

Top! :thumbs:

Bestelling gister binnen gekregen! Cookies & Cream Whey + Protein Perfection Banaan smaken overheerlijk! :D Ben ook benieuwd naar de werking van de workout kit!

Vanavond eens aankloten met de Fattrack II! Kijken of ik het onder de knie kan krijgen.. :)

Bedankt voor alle samples die ik erbij heb gekregen! TOP service weer! :thumbup:

Graag gedaan en jij bedankt voor je bestelling.

-Leon

P.S Weet iemand waar de zomer is gebleven? :D

** Nieuw binnen bij Body En Fitshop.nl **

Muscle en Diet Pack

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het Super supplement voor iedereen! Hoge doseringen vitamines, mineralen, antioxidanten, groente-, fruit- en kruiden extracten om je lichaam fit, gezond en sterk te maken in combinatie met waardevolle ingredienten die je helpen sneller af te slanken, spieren te beschermen en meer spiermassa te winnen. Het Super supplement voor iedereen!
Muscle & Diet Pack neem je voor een slank, fit, gespierd, energiek en ijzersterk lichaam - optimaal in topconditie, 365 dagen per jaar!

Bodybuilding Vitamin Pack

-Speciaal voor bodybuilding
-Doseringen afgestemd op zware inspanning
-Bouw aan een ijzersterk lichaam
-Weerstand en immuunsysteem
-Stimuleert ontwikkeling spiermassa
-Hogere dosering Vitamines A,B,C,D,E
-Hogere dosering Calcium en Magnesium
-1 Pack per dag - maandverpakking!

Sport en Vitaliteit

De Top-Multivitamine met de beste ingredienten voor sporters!
-Alle 25 Vitamines en mineralen
-Hogere dosering B-Vitamines
-Gerichte Groente- en fruit extracten
-Beschermende antioxidanten
-Ondersteunt prestaties en spierontwikkeling
-Enzymen verbeteren spijsvertering
-Natuurlijke lichaamsenergie

Calcium en Magnesium Deluxe

Bouwstoffen voor sterke botten en tanden en een goede werking van spieren en zenuwen.
-Sterke botten en tanden
-Het zenuwstelsel en de gemoedsrust
-Ontspannen van (stramme) spieren
-Een goede werking van de spieren
-Met vitamine D en Boron
-Voldoende voor 2 maanden!

Yeah :thumbs: !

-Leon

welke is de beste vervanger voor de animal pak?

volgens mij de muscle and diet pack? gezien daar ook wat aminos in zitten enz?

scheelt aanzienlijk in de prijs zeg maar... animal pak is 2x zo duur als muscle pack

welke is de beste vervanger voor de animal pak?

volgens mij de muscle and diet pack? gezien daar ook wat aminos in zitten enz?

scheelt aanzienlijk in de prijs zeg maar... animal pak is 2x zo duur als muscle pack

Klopt precies, Muscle & Diet Pack is het echte topproduct!:)
Weer een hele mooie aanvulling op ons assortiment.

-Leon

Laatst bewerkt:
Zal de ingredienten eens naast elkaar leggen en vergelijken waar nu precies het verschil ligt en of me dat 50% van de prijs waard is (denk dat ik het antwoord al weet :D )

Volgende week nog eens een bestelling plaatsen. :p.

Magnificent
Omega 3
Sport en vitaliteit
Beta-Alanine

Misschien nog iets zoeken als leuke aanvulling. :p

Zal de ingredienten eens naast elkaar leggen en vergelijken waar nu precies het verschil ligt en of me dat 50% van de prijs waard is (denk dat ik het antwoord al weet :D )

Dank je.:D De nadruk bij Muscle & Diet Pack ligt ook meer bij gezondheid en een lager vetpercentage (met ingredienten als CLA, Carnitine, Acai, Omega360 blend, Amino Complex, Green Tea) als bij Animal Pak. Wat moderner eigenlijk:)

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 09:41 ----------

Magnificent
Omega 3
Sport en vitaliteit
Beta-Alanine

Nice! Niet de Whey Perfection vergeten! ;)

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 09:43 ----------

Magnificent
Omega 3
Sport en vitaliteit
Beta-Alanine

Dat is in ieder geval een hele goeie basis. Magnificent is echt een knaller. De beste Post-workout! (het belangrijkste moment voor spiergroei) Krijgen we enorm veel complimenten over.:) Misschien XTend voor/tijdens de training als aanvulling(?):cool:

en Whey Perfection idd:D

Laatst bewerkt:
Xtend is nog wel een leuke optie ja. :D. Whey Perfection heb ik nog staan van vorige bestelling. :D. Lemon Ice :zuip:

Welke smaak van Xtend is het populairste? :p

** Nieuw binnen bij Body En Fitshop.nl **
Bodybuilding Vitamin Pack

-Speciaal voor bodybuilding
-Doseringen afgestemd op zware inspanning
-Bouw aan een ijzersterk lichaam
-Weerstand en immuunsysteem
-Stimuleert ontwikkeling spiermassa
-Hogere dosering Vitamines A,B,C,D,E
-Hogere dosering Calcium en Magnesium
-1 Pack per dag - maandverpakking

-Leon

Aha daar is het eindelijk, jammer dat ik vorige week net de vita van ISS research heb gekocht.
Met vitaminepack ben ik héél secuur omdat ik 365 per jaar multivitapacks gebruik, zal de volgende maand deze eens proberen, en bij goedkeuring is het dan een blijvertje voor 365 per jaar.

Ilco: ik heb je een mailtje gestuurd over tropinol.... ben benieuwd.:)

Kunnen jullie al ietsepietsie meer vertellen wat er in de volgende weekaanbieding komt? Ik loop niet graag achter de feiten snap ie! :rolleyes::D

Ilco is er nog meebezig, maar zal snel tipje van de sluier laten zien :D

-Leon

...

Laatst bewerkt:
Magnificent in de aanbieding zou echt super zijn. :p. Maar de prijs staat al zo scherp dat er wrs niks meer af kan. :p.

Magic EAA zou ook geweldig zijn. :p.

Vitamines: Muscle & Diet Pack of Bodybuilding Vitamin Pack
Pre-workout: Noxipro
Whey: Isolaat Perfection of Whey Perfection
Post-Workout: Magnificent of WTF

Zucht.. Het wordt er niet makkelijk op :( :)

Vitamines: Muscle & Diet Pack of Bodybuilding Vitamin Pack
Pre-workout: Noxipro
Whey: Isolaat Perfection of Whey Perfection
Post-Workout: Magnificent of WTF

Zucht.. Het wordt er niet makkelijk op :( :)

Zou het zo doen.

In bulk:
Bodybuilding vitamin pack
NoxiPro
Whey Perfection
Magnificent

In de cut:
Muscle & Diet pack
NoxiPro
Isolaat Perfection
Magnificent

PS. WTF is een pre workout en geen post workout.

Pagina 1000 woewoeowoeehh :D!

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 12:19 ----------

Laatst bewerkt:
Over magnificent: met 10 gram peptopro krijgen jullie het ook wel op smaak :p Er zit toch al 50gram suiker in? :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven