MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat dus om Freys rapsol spray. En ja, ik schud natuurlijk even en ik gebruik niet gek veel. De lucht is echt niet te harden, durf het ook eigenlijk niet te gebruiken want ben bang dat ik wat geks oploop.

De [Link niet meer beschikbaar]telt momenteel 153 leden. Daarmee staat hij zelfs voor de Skinny fanclub op de 4de plaats. :D

Het gaat dus om Freys rapsol spray. En ja, ik schud natuurlijk even en ik gebruik niet gek veel. De lucht is echt niet te harden, durf het ook eigenlijk niet te gebruiken want ben bang dat ik wat geks oploop.

Andere dbb leden hier ook ervaring mee? :)

De [Link niet meer beschikbaar]telt momenteel 153 leden. Daarmee staat hij zelfs voor de Skinny fanclub op de 4de plaats. :D

:thumbs: !

-Leon

Ik heb Freys, ik vind het ook meuren. Maarja het meurt gewoon naar Canola olie. Dat meurt eigenlijk altijd. Het feit dat je het sprayed maakt het natuurlijk erger. Ik heb nooit een ander gehad, dus kan niet vergelijken.

Gisterenavond omstreeks 20u producten besteld vanuit BE en direct betaald.
Deze middag stond er reeds een pakketje voor me te wachten.

Binnen 24u geleverd! Wat een service!

Zo ook even een bestelling plaatsten alleen zit te twijfelen tussen de caseine aardbei of banaan. Waar zijn de smaken mee te vergelijken?

Yeah! :thumbs:

Gisterenavond omstreeks 20u producten besteld vanuit BE en direct betaald.
Deze middag stond er reeds een pakketje voor me te wachten.

Binnen 24u geleverd! Wat een service!

Mooi! :D

Zo ook even een bestelling plaatsten alleen zit te twijfelen tussen de caseine aardbei of banaan. Waar zijn de smaken mee te vergelijken?

Ik zal vind banaan het lekkerst! :)

-Leon

Ik heb de banaan genomen.

In plaats van de shakebeker wil ik graag wat extra samples. Vooral van de whey perfection en dan niet de standaard smaken zoals vanille, aardbei, banaan, chocola en kokos. Heb dit ook bij opmerkingen geplaatst.

Dit is me ref. nummer; 249100

Alvast bedankt

Hoi,

Heb zondagavond bestelling geplaatst, en heb gelezen dat er altijd een mail wordt verstuurd als de bestelling verzonden wordt, en heb nog steeds niet ontvangen, nogtans het geld zou al moeten overgemaakt zijn. Zou je dit even willen checken

Referentie nummer: 248415

Alvast bedankt

Mvg

Ik heb de banaan genomen.

In plaats van de shakebeker wil ik graag wat extra samples. Vooral van de whey perfection en dan niet de standaard smaken zoals vanille, aardbei, banaan, chocola en kokos. Heb dit ook bij opmerkingen geplaatst.

Dit is me ref. nummer; 249100

Alvast bedankt

Bedankt! Komt goed. :)

Hoi,

Heb zondagavond bestelling geplaatst, en heb gelezen dat er altijd een mail wordt verstuurd als de bestelling verzonden wordt, en heb nog steeds niet ontvangen, nogtans het geld zou al moeten overgemaakt zijn. Zou je dit even willen checken

Referentie nummer: 248415

Alvast bedankt

Mvg

Met vooruitbetaling duurt het altijd een paar dagen voordat het op de rekening staat. Vandaar. :)

-Leon

Bedankt! Komt goed. :)

Met vooruitbetaling duurt het altijd een paar dagen voordat het op de rekening staat. Vandaar. :)

-Leon

Ah oké :P Njah ik wist niet wat kiezen voor de raps mogelijke bediening, via welk betaalmiddel staat het dan direct op jullie rekening?

Heb eerst geprobeerd via Bancontact, maar dit wilde niet lukken daarom heb ik dan maar gekozen voor voorruitbetaling.

Mvg

Alles behalve vooruitbetaling. :D

-Leon

Hallo B & F,

ff een kort vraagje:

Bij isolaat perfection staat :

Hoogste eiwitgehalte - 93%
-Topkwaliteit door Cross-Flow Ultra & Microfiltratie
-De allerlekkerste smaken!
-Slechts 0.15 gram vet
-Slechts 0.6 gram koolhydraten

Gelden deze verhoudingen voor alle smaken?
Of is het zo dat natural meer eiwit, minder vet en minder koolhydraten heeft dan bijvoorbeeld chocolade whey?

Kunnen jullie hier anders de nutrition facts van banaan en chocolate neer plempen?

Bij voorbaat dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven