Prima webshop. Heb er nu een paar geprobeerd, maar Body & Fitshop is de meest positieve ervaring tot nog toe. Snelle verzending, supersnel antwoord op vragen. Allemaal perfect in orde![]()
Dank je wel!

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima webshop. Heb er nu een paar geprobeerd, maar Body & Fitshop is de meest positieve ervaring tot nog toe. Snelle verzending, supersnel antwoord op vragen. Allemaal perfect in orde![]()

Top!
Das vreemd. Misschien ongewenste e-mail?
Goed om te horen dat je je bestelling binnen hebt gekregen.
-Leon
Maja maakt verder ook niet meer uit. gelukkig zat ik beneden 
Het gaat dus om Freys rapsol spray. En ja, ik schud natuurlijk even en ik gebruik niet gek veel. De lucht is echt niet te harden, durf het ook eigenlijk niet te gebruiken want ben bang dat ik wat geks oploop.

De [Link niet meer beschikbaar]telt momenteel 153 leden. Daarmee staat hij zelfs voor de Skinny fanclub op de 4de plaats.![]()
De [Link niet meer beschikbaar]telt momenteel 153 leden. Daarmee staat hij zelfs voor de Skinny fanclub op de 4de plaats.![]()

Gisterenavond omstreeks 20u producten besteld vanuit BE en direct betaald.
Deze middag stond er reeds een pakketje voor me te wachten.
Binnen 24u geleverd! Wat een service!

Zo ook even een bestelling plaatsten alleen zit te twijfelen tussen de caseine aardbei of banaan. Waar zijn de smaken mee te vergelijken?

Ik heb de banaan genomen.
In plaats van de shakebeker wil ik graag wat extra samples. Vooral van de whey perfection en dan niet de standaard smaken zoals vanille, aardbei, banaan, chocola en kokos. Heb dit ook bij opmerkingen geplaatst.
Dit is me ref. nummer; 249100
Alvast bedankt

Hoi,
Heb zondagavond bestelling geplaatst, en heb gelezen dat er altijd een mail wordt verstuurd als de bestelling verzonden wordt, en heb nog steeds niet ontvangen, nogtans het geld zou al moeten overgemaakt zijn. Zou je dit even willen checken
Referentie nummer: 248415
Alvast bedankt
Mvg
Bedankt! Komt goed.
Met vooruitbetaling duurt het altijd een paar dagen voordat het op de rekening staat. Vandaar.![]()
-Leon
Njah ik wist niet wat kiezen voor de raps mogelijke bediening, via welk betaalmiddel staat het dan direct op jullie rekening?Bedankt.Cheater Relief van BSN ga ik zeker proberen.
![]()