AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chocolate sensation:

Samenstelling per 100gr:

Eiwit 89,5 gram
Kh 4,1 gram
Vet 1 gram

Banaan weet ik niet, maar die zal wel vergelijkbaar zijn

Chocolate sensation:

Samenstelling per 100gr:

Eiwit 89,5 gram
Kh 4,1 gram
Vet 1 gram

Banaan weet ik niet, maar die zal wel vergelijkbaar zijn

Thnx. Ik zal dan maar de natural halen. Of zeggen jullie: van die kleine verschillen ga je heus niet dood.

Ik zou dan voor de natural gaan, je leven is veel te kostbaar!

Dat kleine verschil maakt toch weinig uit, gewoon lekker eentje kiezen met smaak.

Net weer een bestelling geplaatst.
Referentie nummer: 249214

Ik kon het veld met opmerkingen niet vinden. Als dit nog optijd gelezen word kan ik dan een pwo sample krijgen inplaats van de Whey Perfection sachet?

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:49 ----------

Ik had ook nog een vraag over het gebruik van de Magnificent die ik heb besteld.

Op de pagina van Magnificent staat:
Hoe en wanneer kan ik Magnificent het beste gebruiken?
Mix per dosering 2 maatscheppen (70 gram) Magnificent in 400 ml water of vruchtensap.
Gebruik Magnificent op trainingsdagen altijd direct na de training en op rustdagen direct na het opstaan.

En bij de CombiTopper pagina staat:
Trainingsdagen - 1 dosering Total Muscle Solution voor de training en 1 dosering Magnificent direct na de training.
Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)

Moet ik nu wel op rustdagen s ochtends Magnificent nemen of voldoet ook Whey Perfection?

Ik had het zelfde probleem, kon geen geen opmerking plaatsen :O

Zou graag een cookie & cream sample willen proberen, lees er zoveel goeds over!
Ref: 249224

Bedankt alvast ;)

Laatst bewerkt:
Ik zou beide 's ochtends nemen. Dat doe ik zelf ook. Magnificent bevat namelijk maar weinig eiwitten.

Neem je ze direct na elkaar of neem je eerst de magnificent en 15min later the Whey? Omdat bij magnificent staat dat je direct na de training het moet nemen en dan 15min moet wachten met de Whey shake.

Iniedergeval al karma voor je antwoord.

Neem je ze direct na elkaar of neem je eerst de magnificent en 15min later the Whey? Omdat bij magnificent staat dat je direct na de training het moet nemen en dan 15min moet wachten met de Whey shake.

Iniedergeval al karma voor je antwoord.

Bedankt. Ikzelf neem ze achter elkaar in. Heb geen zin om te wachten namelijk. :)

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb onlangs de Whey Perfection Cookies and Cream besteld en ik vind het nét ietsje te zoet.
Zou ik eens een sample van de Whey Perfection Cappucino mogen?
ref:247014

K*t mijn ultra fine oats waren op :roflol: vandaag maar even zonder dan...

Referentie: 249276

Over de magnificent:

Is 4gram peptopro eigenlijk niet wat weinig? Geen goed idee om dit wat omhoog te brengen naar ongeveer 10gram?

Ik zie zojuist dat jullie ook omega 3 van het eigen merk verkopen sinds kort, zijn deze ook gezuiverd net als die van now foods?

Hoe kan je op 1 dag tijd al beslissen dat dit werkt? :p. Lijkt me sterk als je zelfs na een maand kan beoordelen als die soort product werkt. :p

Na mijn maaltijd had ik geen rond buikje wat ik normaal altijd wel heb. Dat betekent dat dit product werkt. Dit is een product waar je bij je eerste inname al kan zien of het bij je aanslaat of niet. Bij mij slaat het aan. Daarnaast had ik meer energie, en voelde wat tintelingen.
Cheater Relief is geen 'typische' fatburner waar het resultaat pas te zien is na een paar werken. Het is geen fatburner, maar een vet en carb blocker.

Laatst bewerkt:
Leon/Ilco/Vincent, zou je mij op de hoogte kunnen houden wanneer er ON samples zijn? Op 't briefje stond dat het op dit moment niet aanwezig was :D

Vandaag lean gain en supercombo binnengekregen.
Snelle service, Top!
Jullie zien me vaker terug!

Na mijn maaltijd had ik geen rond buikje wat ik normaal altijd wel heb. Dat betekent dat dit product werkt. Dit is een product waar je bij je eerste inname al kan zien of het bij je aanslaat of niet. Bij mij slaat het aan. Daarnaast had ik meer energie, en voelde wat tintelingen.
Cheater Relief is geen 'typische' fatburner waar het resultaat pas te zien is na een paar werken. Het is geen fatburner, maar een vet en carb blocker.

Moet je ook meer poepen daardoor? Vanwege het vet en carbs die niet worden opgenomen.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 23:19 ----------

Bij mijn bestelling van vandaag heb ik getwijfeld over dit product en uiteindelijk toch maar niet gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven