Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chocolate sensation:
Samenstelling per 100gr:
Eiwit 89,5 gram
Kh 4,1 gram
Vet 1 gram
Banaan weet ik niet, maar die zal wel vergelijkbaar zijn
Moet ik nu wel op rustdagen s ochtends Magnificent nemen of voldoet ook Whey Perfection?
Ik zou beide 's ochtends nemen. Dat doe ik zelf ook. Magnificent bevat namelijk maar weinig eiwitten.
Neem je ze direct na elkaar of neem je eerst de magnificent en 15min later the Whey? Omdat bij magnificent staat dat je direct na de training het moet nemen en dan 15min moet wachten met de Whey shake.
Iniedergeval al karma voor je antwoord.

Bedankt. Ikzelf neem ze gelijk achter elkaar in. Heb geen zin om te wachten namelijk.![]()
Bedankt.Cheater Relief van BSN ga ik zeker proberen.
![]()
. Lijkt me sterk als je zelfs na een maand kan beoordelen als die soort product werkt. 
Thnx. Ik zal dan maar de natural halen. Of zeggen jullie: van die kleine verschillen ga je heus niet dood.
Hoe kan je op 1 dag tijd al beslissen dat dit werkt?. Lijkt me sterk als je zelfs na een maand kan beoordelen als die soort product werkt.
![]()
Na mijn maaltijd had ik geen rond buikje wat ik normaal altijd wel heb. Dat betekent dat dit product werkt. Dit is een product waar je bij je eerste inname al kan zien of het bij je aanslaat of niet. Bij mij slaat het aan. Daarnaast had ik meer energie, en voelde wat tintelingen.
Cheater Relief is geen 'typische' fatburner waar het resultaat pas te zien is na een paar werken. Het is geen fatburner, maar een vet en carb blocker.