XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En post #20002!! wowoeoweoo :D

Bestelling is weer binnen. Uitstekende service zoals altijd.

Heljen,

bedankt voor je reactie.

Hoe zou ik de inname moeten zien (obv cut) ?

Ochtend: Muscle & Diet Pack
Pre-training: Noxipro
Post-training: Magnificent & Isolaat Perfection?

Ik gebruik op dit moment geen PWO. Dus ben niet zo bekend met de inname tijd. Ik weet dat je de PWO moet innemen na de training, alleen normaal gesproken neem ik dan mijn whey in.

Zou het zo doen.

In bulk:
Bodybuilding vitamin pack
NoxiPro
Whey Perfection
Magnificent

In de cut:
Muscle & Diet pack
NoxiPro
Isolaat Perfection
Magnificent

PS. WTF is een pre workout en geen post workout.

Post workout direct na de training en dan een 20-30 min erna je whey shake. De isolaat is dan prima.

Whoehoe ik was de 20.000:cool:! Heb ik nu wat gewonnen:p

Misschien krijg je wel een kus van Leon als je het eens lief vraagt :D

:kiss: :heart:

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 13:11 ----------

Over magnificent: met 10 gram peptopro krijgen jullie het ook wel op smaak :p Er zit toch al 50gram suiker in? :D

We gaan er naar kijken! :)

Bestelling is weer binnen. Uitstekende service zoals altijd.

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

B&F wanneer komt nos ether bij jullie binnen.

2de keer op rij dat er iets niet klopt met men bestelling, wss spijtig toeval maar toch niet echt leuk natuurlijk :(

had de peptopro van 500gr besteld en heb die van 250gr gekregen en ik had ook in het veld voor de opmerking vermeld dat ik ipv een 2de cadeau graag extra samples had gezien, maar niks:(

ref. 248083

2de keer op rij dat er iets niet klopt met men bestelling, wss spijtig toeval maar toch niet echt leuk natuurlijk :(

had de peptopro van 500gr besteld en heb die van 250gr gekregen en ik had ook in het veld voor de opmerking vermeld dat ik ipv een 2de cadeau graag extra samples had gezien, maar niks:(

ref. 248083
owned

B&F wanneer komt nos ether bij jullie binnen.

Volgende week hoop ik. :)

ref. 248083

Dat is inderdaad spijtig om te horen. Kan je mij via een pm sturen wie je pakket heeft ingepakt ( zie factuur ) en ik zal je de 250 gram Pepto + Samples nasturen. :)

-Leon

** Nieuw binnen bij Body en Fitshop.nl **

NoXplode 2.0 van BSN

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eiwit Pannenkoeken - Nieuwe formule!

Nu nog beter in smaak!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-24,5 gram eiwit per pannenkoek
-30 pannenkoeken per verpakking
-Heerlijke smaak!
-Perfect in een eiwitdieet!
-Perfect voor spiermassa!
-Koolhydraatarm
-Vetarm
-Snel en makkelijk!

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 15:11 ----------

die word natuurlijk meteen ontslagen

Natuurlijk..

maar eerst... :hamer:

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 15:14 ----------

** Trouwens pagina 1000 en 20.000 berichten! **

Bedankt allemaal! :)

-Leon

Ilco is er nog meebezig, maar zal snel tipje van de sluier laten zien :D
-Leon
CitruPure Caps - Citrulline Malaat zou mooi zijn. Ik moet er binnenkort 3 van bestellen. :p
:roflol:
Jullie bedankt voor alle tips en hulp. :D. En natuurlijk alle super supplementen. :D
Agree. :)
En jij bedankt voor meer dan 50% van de posts! :D
-Leon
Ik zeker de helft van de omzet? :D

Beste Leon, net men bestelling aangekregen maar deze is spijtig genoeg niet volledig (ref.
Zaken die ontbreken: Flapjacks chocolate, Wholly oats strawberry, Smart Proteine bars triple chocolate. Worden deze nog nageleverd, want er staat niets vermeld op de factuur.
Er staat enkel vermeld dat er 'geen samples van opgenoemde producten voorradig zijn.

Ook toch even vermelden dat de bestelling op 08/08 geplaatst geweest is om 21.45u en deze dus 2dagen levertermijn heeft gehad ipv volgende dag geleverd.

Niet dat ik wil muggenziften, maar ik hoop dat de barren snel nageleverd worden en dat er toch samples bijzitten van enkele PWO...

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven