XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mijn vorige bestelling was me een sample Pre-Workout Power Pills cadeau gegeven. Deze toen gebruikt voor een training wat resulteerde in een goddelijk lekkere workout! Bij die bestelling zat ook een potje WTF Pre-Workout. Hiervan verwachtte ik eigenlijk hetzelfde, maar hier merk ik eigenlijk zo goed als niks van!

Nu wil ik dus de Pre-Workout Power Pills gaan bestellen, maar ik zit nog te twijfelen tussen deze of de Pre-Workout Power. In de Pre-Workout Power Pills zitten, als ik naar de ingredienten kijk, eigenlijk alleen maar energie-leverende ingredienten, terwijl de Pre-Workout Power hiernaast ook nog andere ingredienten bevat die nog voor een extra lekkere workout zouden moeten zorgen.

Echter zag ik je/jullie ergens zeggen dat de Pre-Workout Power Pills hetzelfde zijn als de Pre-Workout Power alleen in pillenvorm. Maar als je naar de ingredienten kijkt is er wel degelijk verschil!

Maar eigenlijk wil ik met deze post alleen maar vragen of ik misschien een sampje van de Pre-Workout Power mag proberen, als deze nog lekkerder werkt dan de Pre-Workout Power Pills dan bestel ik die natuurlijk!

Ik hoor het graag!

Haha touché :p. Het is ook een leuk topic. :D

:thumb:

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 20:33 ----------

Beste Leon, net men bestelling aangekregen maar deze is spijtig genoeg niet volledig (ref.
Zaken die ontbreken: Flapjacks chocolate, Wholly oats strawberry, Smart Proteine bars triple chocolate. Worden deze nog nageleverd, want er staat niets vermeld op de factuur.
Er staat enkel vermeld dat er 'geen samples van opgenoemde producten voorradig zijn.

Ook toch even vermelden dat de bestelling op 08/08 geplaatst geweest is om 21.45u en deze dus 2dagen levertermijn heeft gehad ipv volgende dag geleverd.

Niet dat ik wil muggenziften, maar ik hoop dat de barren snel nageleverd worden en dat er toch samples bijzitten van enkele PWO...

Bedankt.

Excuses, gaan we natuurlijk direct oplossen! Geef mij nog wel even het referentienummer door, die ontbreekt in je post.:)

Laatst bewerkt:
Wat een kalere shakebeker. lekte vanaf t begin al. toen in de vaatwasser gestopt en kwam dr zwaar misvormt uit, toen maaR kapot geslagen.

is dit normaal dat hij niet tegen de vaatwasser kan? mn oude beker van XXL Nutrition kan daar prima tegen.

Laatst bewerkt:
Doe ze ook altijd in de vaatwasser, nooit problemen mee gehad verder.

Wat een kalere shakebeker. lekte vanaf t begin al. toen in de vaatwasser gestopt en kwam dr zwaar misvormt uit, toen maak kapot geslagen.

is dit normaal dat hij niet tegen de vaatwasser kan? mn oude beker van XXL Nutrition kan daar prima tegen.
Ik had mijn eerste beker ook gewoon perongeluk gekraakt toen ik hem goed wou dichtdraaien

Bij mijn vorige bestelling was me een sample Pre-Workout Power Pills cadeau gegeven. Deze toen gebruikt voor een training wat resulteerde in een goddelijk lekkere workout! Bij die bestelling zat ook een potje WTF Pre-Workout. Hiervan verwachtte ik eigenlijk hetzelfde, maar hier merk ik eigenlijk zo goed als niks van!

Nu wil ik dus de Pre-Workout Power Pills gaan bestellen, maar ik zit nog te twijfelen tussen deze of de Pre-Workout Power. In de Pre-Workout Power Pills zitten, als ik naar de ingredienten kijk, eigenlijk alleen maar energie-leverende ingredienten, terwijl de Pre-Workout Power hiernaast ook nog andere ingredienten bevat die nog voor een extra lekkere workout zouden moeten zorgen.

Echter zag ik je/jullie ergens zeggen dat de Pre-Workout Power Pills hetzelfde zijn als de Pre-Workout Power alleen in pillenvorm. Maar als je naar de ingredienten kijkt is er wel degelijk verschil!

Maar eigenlijk wil ik met deze post alleen maar vragen of ik misschien een sampje van de Pre-Workout Power mag proberen, als deze nog lekkerder werkt dan de Pre-Workout Power Pills dan bestel ik die natuurlijk!

Ik hoor het graag!

PM je naam en adres maar even dan sturen we je een sample van de Pre-Workout Power.:) De Pill bevat inderdaad puur de energizers. Pre-Workout Power is een zeer uitgebreid product met naast de stimulanten een waslijst aan knal-ingredienten voor pomp, spiergroei, kracht, uithoudingsvermogen en herstel. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had mijn eerste beker ook gewoon perongeluk gekraakt toen ik hem goed wou dichtdraaien
Je kunt beter de Bidon nemen. Die is steviger.

Net weer een bestelling geplaatst, Horny Goat Weed :D en Hemavol. :)

Edit: Leon, kun je zeggen of deze bestelling morgen (donderdag) de deur uit gaat? Mijn refnr. is 249790.
Ik heb mijn bestelling 21.30 geplaatst en normaal gesproken zie ik de status dat die is aangemeld bij PostNL, nu dus niet.

Laatst bewerkt:
UbGYa.jpg

:fuu:

Je kunt beter de Bidon nemen. Die is steviger.

Net weer een bestelling geplaatst, Horny Goat Weed :D en Hemavol. :)

Edit: Leon, kun je zeggen of deze bestelling morgen (donderdag) de deur uit gaat? Mijn refnr. is 249790.
Ik heb mijn bestelling 21.30 geplaatst en normaal gesproken zie ik de status dat die is aangemeld bij PostNL, nu dus niet.

Hij wordt straks al aangeboden. :D

Ik ga 'm ook weer bestellen als ik mn 100euries vd contest uit mag gaan geven...mits ik vanavond de derde plaats behoud natuurlijk:p

Gefeliciteerd. ;)

Ok Leon, bedankt alvast: 248864

Ik ga er gelijk voor je achteraan. :)

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 09:22 ----------

Dat is inderdaad vervelend. Sorry voor het ongemak en houd mij even op de hoogte. :)

-Leon

Wanneer komen jullie 'nieuwe' amino-tabletten nu? :)

Al een kleine preview naar de weekaanbiedingen van morgen? :D

Ik heb bij mij bestelling de pre-workout kit als cadeau ontvangen.
Nu heb ik vandaag de potjes open gemaakt om s te kijken en viel me op dat
bij Anadraulic Pump er geen poeder inzit maar dat het verhard is. Is dit normaal bij anadraulic pump? De overige potjes zijn gewoon poeder.

Heb paar fotos gemaakt voor de duidelijkheid:

f1mlnl.png

Weer nette aanbiedingen. :D. Heb nog een sample maximize liggen. Maandag eens eindelijk testen. :D

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen lean gainer en whey+fine oats. Komt eigenlijk tog op hetzelfde neer niet?

Ik heb bij mij bestelling de pre-workout kit als cadeau ontvangen.
Nu heb ik vandaag de potjes open gemaakt om s te kijken en viel me op dat
bij Anadraulic Pump er geen poeder inzit maar dat het verhard is. Is dit normaal bij anadraulic pump? De overige potjes zijn gewoon poeder.

Heb paar fotos gemaakt voor de duidelijkheid:

f1mlnl.png

Dat is volgens mij niet de bedoeling. Ik ga direct contact opnemen met de leverancier. :) Stuur mij even je ref nummer via de p.m. :)

http://www.bodyenfitshop.nl/post-workout/lg-sciences/postal

Komt deze nog terug voor dezelfde prijs eigenlijk?

Ik gebruik hem nu 2 weken en ben er zeer tevreden over! Ik heb echt nauwelijks spierpijn :D

Nee helaas

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen lean gainer en whey+fine oats. Komt eigenlijk tog op hetzelfde neer niet?

Klopt, ze lijken met inhoud veel op elkaar. Verder heeft Lean Gain ook nog boekweit koolhydraten. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven