MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen lean gainer en whey+fine oats. Komt eigenlijk tog op hetzelfde neer niet?
Moest je zelf eens de moeite nemen en de ingrediëntenlijst zou lezen, zou je zien dat er in lean gainer meer zit dan enkel whey en haver.

Lean gainer:
-whey+ei-eiwit+caseïne
-haver+boekweit+maltodextrine

nee, beter de ingredienten bekijken, dan zul je zien dat lean gain meerdere soorten eiwit bevat en ook meerdere bronnen voor de koolhydraten.

het is dus een stuk gevarieerder dan enkel whey + oats

nee, beter de ingredienten bekijken, dan zul je zien dat lean gain meerdere soorten eiwit bevat en ook meerdere bronnen voor de koolhydraten.

het is dus een stuk gevarieerder dan enkel whey + oats

Klopt, maar ik denk dat hij meer bedoelt met de werking. Het idee erachter is dat het voornamelijk complexe koolhydraten zijn. Er zijn ook weightgainers welke dat een stuk minder hebben. :)

-Leon

Dat is inderdaad spijtig om te horen. Kan je mij via een pm sturen wie je pakket heeft ingepakt ( zie factuur ) en ik zal je de 250 gram Pepto + Samples nasturen. :)

-Leon

Heb het net binnen, bedankt Leon voor de snelle reactie.
Hopelijk is het volgende keer weer van de 1ste keer in orde:D

Toch even vermelden dat jullie een TOPSERVICE hebben: Ook al is er een probleem met de levering, of in mijn geval het ontbreken van producten bij een levering, dit wordt steeds op een correcte manier opgelost.

Hopelijk kunnen jullie deze manier van werken blijven hanteren naar de toekomst toe!

Grtz (en karma ^^)

Dat is volgens mij niet de bedoeling. Ik ga direct contact opnemen met de leverancier. :) Stuur mij even je ref nummer via de p.m. :)

-Leon

Heb jaar terug ook anadraulic pump gekocht, heb t 2x gebruikt werkte niet, toen weg gezet en vorige week aan me broer gegeven was het ook helemaal hard ipv poeder. Me broer doet die brokken in t water en is opgelost.:p

Heb jaar terug ook anadraulic pump gekocht, heb t 2x gebruikt werkte niet, toen weg gezet en vorige week aan me broer gegeven was het ook helemaal hard ipv poeder. Me broer doet die brokken in t water en is opgelost.:p

Volgends de verpakking moet je het in combinatie gebruiken met Anadrolic State GT, daar zit de creatine enzo in. In de anadraulic pump zitten alleen carentines enzo.

Volgends de verpakking moet je het in combinatie gebruiken met Anadrolic State GT, daar zit de creatine enzo in. In de anadraulic pump zitten alleen carentines enzo.

Ja heb beide potten en ook postal aan me broer gegeven ;). Merkte er niks van.

Hoeveel training gaat een pot van Pre-Workout Power 900 gram mee? En ik vroeg me af of jullie nog de sample verstuurd hadden? :) Hier had ik een PM over verstuurd, maar niks teruggekregen. Alvast bedankt ;)

Lezen is ook zo moeilijk tegenwoordig, zo van b&f website afgeplukt: Elke verpakking Pre-Workout Power bevat 900 gram voor 30 trainingen.
Wanneer u 4 maal per week traint voldoende voor 7-8 weken.

Edit:
Morgen maar weer een bestelling plaatsten potjes en pilletjes zijn zo goed als leeg:D,
hopelijk komt er wat leuks in de week aanbieding en hebben jullie nog wat leuke goodies/samples ;)

Laatst bewerkt:
Toch even vermelden dat jullie een TOPSERVICE hebben: Ook al is er een probleem met de levering, of in mijn geval het ontbreken van producten bij een levering, dit wordt steeds op een correcte manier opgelost.

Hopelijk kunnen jullie deze manier van werken blijven hanteren naar de toekomst toe!

Grtz (en karma ^^)

:thumbs:

Hoeveel training gaat een pot van Pre-Workout Power 900 gram mee? En ik vroeg me af of jullie nog de sample verstuurd hadden? :) Hier had ik een PM over verstuurd, maar niks teruggekregen. Alvast bedankt ;)

Is verstuurd. :)

Lezen is ook zo moeilijk tegenwoordig, zo van b&f website afgeplukt: Elke verpakking Pre-Workout Power bevat 900 gram voor 30 trainingen.
Wanneer u 4 maal per week traint voldoende voor 7-8 weken.

Edit:
Morgen maar weer een bestelling plaatsten potjes en pilletjes zijn zo goed als leeg:D,
hopelijk komt er wat leuks in de week aanbieding en hebben jullie nog wat leuke goodies/samples ;)

Kijk eens aan! :D

-Leon

Misschien even een domme vraag ... kan je visolie invriezen?

Ik maak mijn eten voor 2 weken in tupperware klaar. Steek ik dan in de vriezer.
Omdat ik mijn Omega's graag bij mijn maaltijden neem, en het anders vergeet,
dacht ik ze dus bij mijn tupperware te steken.

Any thoughts on that?

** Weekaanbiedingen! **

Dieet Eiwit, nu 34,00!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ErgoBurn, nu 24,00!

Maximize V2, nu 29,90!

Tribulus 2400, nu 9,00!

Het is weer knallen geblazen bij Body En Fitshop.nl! :D

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 08:49 ----------

Misschien even een domme vraag ... kan je visolie invriezen?

Ik maak mijn eten voor 2 weken in tupperware klaar. Steek ik dan in de vriezer.
Omdat ik mijn Omega's graag bij mijn maaltijden neem, en het anders vergeet,
dacht ik ze dus bij mijn tupperware te steken.

Any thoughts on that?

Ja hoor, kan gewoon. Ik heb gehoord dat mensen het doen vanwege ademgeur en maagklachten met inname in de vloeibare vorm. :)

-Leon

Of ze barsten weet ik niet. Heb het zelf nog niet gedaan. :)

Test het eens en laat het hier weten! :D

-Leon

Zo weer 5 kilo whey besteld :) Eens kijken of sweet apple smaakt ..

mijn 5 kilo van Vyomax zijn gelukkig op... de aardbei was super lekker, loste goed op, maar de banaan, beviel me iets minder :)

Waarom hebben jullie geen tanktops met maat L? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven