XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, ik zoek een product dat minimaal 250 cal bevat en zo min mogelijk koolhydraten. Onder de 50 gram koolhydraten zeker. Ik zoek dus een zo hoog mogelijk aantal cal t.o.v. de koolhydraten.
Hebben jullie tips? Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
lean gain?

2 maatschepjes is 65gr zoiets, per 100gr = 60gr carbs, dus 40gr zoiets zit je dan bij 65gr.

en dat is 260kcal

Gisteravond 8 uur besteld, vanochtend half 10 in huis :). I r imprezd!

B&F, ik zoek een product dat minimaal 250 cal bevat en zo min mogelijk koolhydraten. Onder de 50 gram koolhydraten zeker. Ik zoek dus een zo hoog mogelijk aantal cal t.o.v. de koolhydraten.

Wat te denken van olijfolie? net geen 0gr koolhydraten, behoorlijk aantal kcal. Ik zal de vraag vast verkeerd begrijpen.

Als het om een maaltijd vervanger gaat dan kun je inderdaad het beste voor Lean Gain kiezen. Je kunt ook kiezen voor Whey Perfection en naar behoefte aanvullen met Ultra Fine Oats. Dan kan je per shake heel makkelijk je hoeveelheid carbs bepalen (alleen complex, geen suikers:))

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 15:13 ----------

Gisteravond 8 uur besteld, vanochtend half 10 in huis :). I r imprezd!

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 15:17 ----------

Ik heb jullie envelopje binnen! :D Hartstikke bedankt! Zaten maar liefst 3 samples in! Alleen nu durf ik dit bijna niet te zeggen, maar het waren helaas de verkeerde samples. Ik wilde graag de Pre-Workout Power uitproberen, maar ik heb in plaats daarvan Power Pills binnengekregen, deze had ik al een keer gekocht. Ik heb natuurlijk niks te klagen, want 3 gratis samples ben ik allang blij mee! :rolleyes:

Maar ja, een paar trainingen knallen op de Power Pills zeg ik ook geen nee tegen, werken voor mij ook heel lekker! :D

De Powerpills doen het inderdaad heel erg goed. Populair potje met hele goeie ingredienten voor een heel nette prijs ook:) Knallen!:D

PM je adres nog een keer dan sturen we alsnog de Pre-Workout Power sachet.:) We proberen het nog een keer!!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding, kracht, prestaties en spiergroei enorm versterken!

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 15:18 ----------

Vanmorgen is me pakket binnen gekomen
sterk staaltje afterservice van B&F
Leon bedankt voor de snelle afhandeling echt top :thumbs:
refnr:249804

Ik breng de complimenten over aan Leon.:) Dank je!

Kan jij misschien omschrijven hoe magnificent fruit sensation smaakt? Leon kon het niet :p

En hoeveel gram bevatten die potjes bij "the perfect workout kit"?

Laatst bewerkt:
Kan jij misschien omschrijven hoe magnificent fruit sensation smaakt? Leon kon het niet :p

Magnificent Fruit;
Een smaak uitleggen is inderdaad moelijk, beetje zoet en heerlijk fris. Als je twijfelt over de smaak. Ik durf je 100% te garanderen dat de smaak echt top is. Mag je op mijn verantwoording bestellen! Dat durf ik wel aan:)

Perfect Workout Kit;
Zit nu op mijn vakantieadres dus kan de potjes er even niet bij pakken.:D Bel of mail anders even met de zaak. We zijn open tot 17:00 uur vandaag.

Gister voor het eerst magnificent genomen. Smaak deed me al eerste denken aan perzik yogi drink en halverwege aan mango. Toen ik het vanochtend weer nam was het gewoon fruitig. Vind het zeer goed te drinken iniedergeval.

Zo, eindelijk een postbode gehad die wel relaxt is :) Had een netjes briefje aan de raam geplakt om te zeggen dat ik er niet was :) Heeft die het netjes bij de buren neergezet ..

Gruwelijk wat een grote doos :| 5kg whey ... hij ruikt wel super lekker .. jam jam :like:

Mjah, alweer tot mijn verbazing :( Choco whey :P

Misschien in het vervolg maar in het Fries erbij zetten :)

misschien een ideetje voor het assortiment:
-Now omega 3, maar dan de 500 caps potten?
-Ultra omega 3 ---> per cap visolie 500mg EPA, 250mg DHA (vs. 180/120). Deze zijn zelfs geconcentreerder dan de oximega fishoils

-Ultra omega 3 ---> per cap visolie 500mg EPA, 250mg DHA (vs. 180/120). Deze zijn zelfs geconcentreerder dan de oximega fishoils

Die zou ik ook graag in het assortiment willen zien ;)

weet er soms iemand de verval datum van een pot Maximize V2

Laatst bewerkt:
neen neen wanneer de vervaldatum is van die suplimenten weet ook wel dt de weekaanbiedingen volgende week vrijdag stoppen

wil je die pot 2 jaar bewaren dan ofzo?
mn jack3d is tot 2014 en zal bij maxi niet veel anders zijn denk ik.
maar tis beetje domme vraag eerlijk gezegd aangezien er telkens nieuwe leveringen komen met verschillende vervaldatums.

Thx bodyenfitshop :D Heb alles goed ontvangen :)

Zie ernaar uit om de pre workoutpill (ofzo) te proberen :)

Ik ga deze in ieder geval inkopen. Over 3-4 weken zitten die in het assortiment:)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 09:06 ----------

Thx bodyenfitshop :D Heb alles goed ontvangen :)

Zie ernaar uit om de pre workoutpill (ofzo) te proberen :)

De Pre-Workout Powerpill gaat je goed bevallen!:)

Laatst bewerkt:
weet er soms iemand de verval datum van een pot Maximize V2

De Maximize V2 is uit mijn hoofd 3-2014 inderdaad.:)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 09:13 ----------

Gister voor het eerst magnificent genomen. Smaak deed me al eerste denken aan perzik yogi drink en halverwege aan mango. Toen ik het vanochtend weer nam was het gewoon fruitig. Vind het zeer goed te drinken iniedergeval.

Magnificent is behalve goed:D ook echt lekker. Het is een nieuwe topper in ons assortiment waar we heel lang mee bezig zijn geweest. Het resultaat mag er dan ook zijn. Kan geen merk (ook geen US merk aan tippen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 09:15 ----------

Zo, eindelijk een postbode gehad die wel relaxt is :) Had een netjes briefje aan de raam geplakt om te zeggen dat ik er niet was :) Heeft die het netjes bij de buren neergezet ..

Gruwelijk wat een grote doos :| 5kg whey ... hij ruikt wel super lekker .. jam jam :like:

Mjah, alweer tot mijn verbazing :( Choco whey :P

Misschien in het vervolg maar in het Fries erbij zetten :)

Verkeerde smaak gehad?:rolleyes: Als dat zo is excuses(!!!) en bel dan even met ons of mail even met leon@bodyenfitshop.nl. We zorgen dan dat we dit direct oplossen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven