XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb laatst het volgende besteld en heb hier mijn eigen mix van gemaakt:

Beta alanine: 5g
AAKG: 5g
Glutamine: 5g
Creatine 5g

Maar nou kreeg ik daar ook 2x een sample van de PWO pil bij. Kan ik deze innemen icm met bovengenoemde mix? (1 pil per keer)

Goeie combinatie. De Pre-Workout Powerpill kan er inderdaad bij.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 22:20 ----------

tuurlijk. In je 'mix' zitten nog geen stimulanten (lees: caffeine/ 1,3dma, taurine ...)

Klopt precies, had je antwoord nog niet gezien:D

Net even wat omega en multi-vit besteld ref 251232.

Heb het al opmerkingen gezet, maar even voor de zekerheid:
Kan de whey in cookies & cream en ipv de shakebeker wat agmatine? Of anders whey in wat exotische smaken.

Net even wat omega en multi-vit besteld ref 251232.

Heb het al opmerkingen gezet, maar even voor de zekerheid:
Kan de whey in cookies & cream en ipv de shakebeker wat agmatine? Of anders whey in wat exotische smaken.

Van de Agmatine hebben we geen samples. Als het bij opmerkingen staat en het is mogelijk dan doen ze dat graag voor je.:)

Dank je, voor de bestelling, gaan we morgenochtend direct verwerken!

@ B&F. Jammer dat jullie de whey pistache niks vonden, verkopen jullie deze smaak ook niet van een ander merk?

Zat net even de BSN mass stack te lezen maar:

Na 12 weken MassStack:

6... 8... 10... 12 kilo keiharde kwaliteits spiermassa? Dat klinkt bijna te mooi ;)

Na 12 weken MassStack:

6... 8... 10... 12 kilo keiharde kwaliteits spiermassa? Dat klinkt bijna te mooi ;)

Ik ben er zelf ook benieuwd naar. :) Gewoon kopen jij en houdt me op de hoogte haha. Voor die prijs laat ik het testen liever aan andere over. :D

De Maximize V2 is uit mijn hoofd 3-2014 inderdaad.:)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 09:13 ----------

Magnificent is behalve goed:D ook echt lekker. Het is een nieuwe topper in ons assortiment waar we heel lang mee bezig zijn geweest. Het resultaat mag er dan ook zijn. Kan geen merk (ook geen US merk aan tippen:)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 09:15 ----------

Verkeerde smaak gehad?:rolleyes: Als dat zo is excuses(!!!) en bel dan even met ons of mail even met leon@bodyenfitshop.nl. We zorgen dan dat we dit direct oplossen:)

Haha, nee bedoelde de Sample, alweer Choco :P haha .. :)

@ B&F. Jammer dat jullie de whey pistache niks vonden, verkopen jullie deze smaak ook niet van een ander merk?

Nee helaas. :)

Na 12 weken MassStack:

De mass stack is een prima combinatie. Vooral Cellmass en NoXplode blijven populair en nu helemaal met de nieuwe NoXplode 2.0. Resultaten zijn natuurlijk afhankelijk van meer factoren. :)

Haha, nee bedoelde de Sample, alweer Choco :P haha .. :)

P.m mij volgende keer even je voorkeur. ;)

-Leon

Zit inderdaad wel tegen mijn natuurlijke limiet, gelukkig kan ik altijd nog een agmatine kuur doen :D

@killy, hoe krijg je zo een liedje in je hoofd?
Ben je mooi klaar mee.

Gisteravond Lean Gain besteld in de banaan smaak!

Kleine vraag: als ik gisteren besteld heb, krijg ik dan morgen mijn pakket of overmorgen, Gezien het in belgië een feestdag is vandaag?

Gister was het zondag. ;)

Dus deze gaat er vandaag uit. :)

-Leon

Oke;)

Heb al wel een mailtje gehad met daarin het bericht dat hij verzonden is. (vanochtend om 8.10u)

Hij komt dus morgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven