- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben de omega caps van NowFoods een houdbaarheidsdatum? Ik stop altijd een lading in een pillendoosje maar dan worden ze helemaal zacht. In het potje blijven ze wel hard.
Iemand een idee waaraan het ligt? Pillendoosje sluit goed af.
Hebben de omega caps van NowFoods een houdbaarheidsdatum? Ik stop altijd een lading in een pillendoosje maar dan worden ze helemaal zacht. In het potje blijven ze wel hard.
Is Weight Gainer Max er nog in banaan smaak? In de tekst wordt banaan genoemd, maar hij kan niet besteld worden(choc, banaan en vanille staan er alleen)
Korte vraag: Weight Gainer Max of Lean Gain?
Bedoeld om spiermassa te gainen, ofcourse.

waarom is da domme vraag ik gebruik alleen als ik mijn benen train want dat vraagt veel van mij en heb ook nog een pot Hemo rage black ultra concentrate staan dus ja dat zal zekers 30 weken mee gaan(1scoop per training) dat is bijna 6maanden miss meer dus jawil je die pot 2 jaar bewaren dan ofzo?
mn jack3d is tot 2014 en zal bij maxi niet veel anders zijn denk ik.
maar tis beetje domme vraag eerlijk gezegd aangezien er telkens nieuwe leveringen komen met verschillende vervaldatums.
thx
Is Weight Gainer Max er nog in banaan smaak? In de tekst wordt banaan genoemd, maar hij kan niet besteld worden(choc, banaan en vanille staan er alleen)
ik heb net mass stack van BSN gehaald + axis ht bij body en fit heerlijk dat ze lekker thuis leveren!

Hmm, oke thanks!
Ik ben atm 70 kg @ 12,6% (na op vakantie te zijn geweest en minder goed eten)
Paar weken geleden 71,1 @10,3%
Dus, wat lijkt jou de beste keus?
-edit: denk dat ik Lean Gain ga bestellen. Schijnt altijd goed te zijn. Heb over de ander (nog) niet echt veel gelezen. Dus eerst Lean Gain maar eens proberen!
De smaken zijn ook heerlijk
@ B&F Hebben jullie nog nagedacht over een whey in pistache smaak?

Bodyenfitshop, Kan ik bij de volgende bestelling aangeven welke smaak ik wil van de whey sample?Wil ff de vanille proeven voordat ik een hele pot bestel ?
![]()

Hoi Leon
De vorige keer had ik een bestelling geplaatst van €150 maar toen wist ik niets van die actie van de Perfect Preworkout kit (of dergelijke)
Jullie gingen deze bij m'n volgende bestelling mee opsturen, maar tot m'n teleurstelling zat die er niet bij.
Nu heb ik weer een bestelling geplaatst (referentie: 249931), zouden jullie aan die kit kunnen denken?
Hartelijk dank!

Hey Leon, net eens een bestelling voor jack3d geplaatst, we gaan dit eens testen.
Zou je ipv de preworkout pill een sample maximize bij de bestelling kunnen voorzien? Als deze dan aanslaagt, kunnen we die deze week nog bestellen :-)
Referentie: 251132
Bedankt hé!!
Je kunt dit altijd het beste bij "opmerkingen" zetten bij je bestelling. Dan zien ze het direct. Bestellingen worden tegenwoordig pijlsnel verwerkt. Dank je, voor de order!Hebben de omega caps van NowFoods een houdbaarheidsdatum? Ik stop altijd een lading in een pillendoosje maar dan worden ze helemaal zacht. In het potje blijven ze wel hard.
Inderdaad warmte misschien(?)