ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Zodat je er in kunt trainen als je maat xl pakt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo weer 5 kilo whey besteldEens kijken of sweet apple smaakt ..
mijn 5 kilo van Vyomax zijn gelukkig op... de aardbei was super lekker, loste goed op, maar de banaan, beviel me iets minder![]()

Lezen is ook zo moeilijk tegenwoordig, zo van b&f website afgeplukt: Elke verpakking Pre-Workout Power bevat 900 gram voor 30 trainingen.
Wanneer u 4 maal per week traint voldoende voor 7-8 weken.
Helemaal overheen gelezen.Vergeef het je

Vergeef het je
OT: Zo alvast een kleine bestelling geplaatst, volgende week komt de rest![]()
Goede Service weermeteen wat 1,3 DIM gepakt
lekkerr, beter dan ephedra imo kwa sides.

Mijn bestelling is goed aangekomen, alleen is de whey perfection sample smaak appel op? Heb er afgelopen twee bestellingen om gevraagd maar zat er beide keren niet bij![]()

Hele dag in spanning zitten wachten op mn 'prijzenpakket' helaas nog geen postbode gezien, al komen ze wel altijd laat langs hier. Is mn PM wel goed aangekomen, heb iig geen bevestiging gehad.
Ik reageer nu zelf even vanaf mijn vakantieadres. Maar ik ga er normaal gesproken vanuit dan Leon een reactie geeft op de PM. Stuur je PM anders nog even een keer door. Dan zoeken we het even uit.
Dat is volgens mij niet de bedoeling. Ik ga direct contact opnemen met de leverancier.Stuur mij even je ref nummer via de p.m.
-Leon
Hardcorebodybuilder, op de ingredientenpagina staat dat toch gewoon?![]()
![]()
http://bodyenfitshop.nl/vitamines-b...sportsnutrition/muscle-diet-pack_ingredienten
&
http://bodyenfitshop.nl/vitamines-b...rition/bodybuilding-vitamin-pack_ingredienten

Hij kan toveren.
Rechts staat het kopje Ingrediënten, daar moet je zijn.

(alhoewel mijn excuus is dat ik een vergrote oogzenuw heb en dat mijn peripherische gezichtsveld niet is wat het moet zijn
)
Hartstikke bedankt! Zaten maar liefst 3 samples in! Alleen nu durf ik dit bijna niet te zeggen, maar het waren helaas de verkeerde samples. Ik wilde graag de Pre-Workout Power uitproberen, maar ik heb in plaats daarvan Power Pills binnengekregen, deze had ik al een keer gekocht. Ik heb natuurlijk niks te klagen, want 3 gratis samples ben ik allang blij mee!
blablabla
Maar eigenlijk wil ik met deze post alleen maar vragen of ik misschien een sampje van de Pre-Workout Power mag proberen, als deze nog lekkerder werkt dan de Pre-Workout Power Pills dan bestel ik die natuurlijk!
Ik hoor het graag!