AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lezen is ook zo moeilijk tegenwoordig, zo van b&f website afgeplukt: Elke verpakking Pre-Workout Power bevat 900 gram voor 30 trainingen.
Wanneer u 4 maal per week traint voldoende voor 7-8 weken.

:o Helemaal overheen gelezen.

Goede Service weer :D meteen wat 1,3 DIM gepakt:D lekkerr, beter dan ephedra imo kwa sides.

Hele dag in spanning zitten wachten op mn 'prijzenpakket' helaas nog geen postbode gezien, al komen ze wel altijd laat langs hier. Is mn PM wel goed aangekomen, heb iig geen bevestiging gehad.

Mijn bestelling is goed aangekomen, alleen is de whey perfection sample smaak appel op? Heb er afgelopen twee bestellingen om gevraagd maar zat er beide keren niet bij :)

:thumbs:FIJN WEEKEND

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 20:32 ----------

Mijn bestelling is goed aangekomen, alleen is de whey perfection sample smaak appel op? Heb er afgelopen twee bestellingen om gevraagd maar zat er beide keren niet bij :)

Ik hoop dat we snel weer nieuwe binnen krijgen. Excuses, voor het ongemak!:)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 20:39 ----------

Hele dag in spanning zitten wachten op mn 'prijzenpakket' helaas nog geen postbode gezien, al komen ze wel altijd laat langs hier. Is mn PM wel goed aangekomen, heb iig geen bevestiging gehad.

Vreemd inderdaad:rolleyes: Ik reageer nu zelf even vanaf mijn vakantieadres. Maar ik ga er normaal gesproken vanuit dan Leon een reactie geeft op de PM. Stuur je PM anders nog even een keer door. Dan zoeken we het even uit.:)

(ik weet niet of dat zo nog lukt maar zodra Leon online is zal hij dit oppakken)

Hey leo ik zag dat jullie een nieuw supp hebben muscle & diet pack?

Zit ontzettend veel vitamines ect ect in maar nergens staat de hoeveelheid.
Dat is al een reden waarom ik het nooit zou kopen en ik denk dat veel andere mensen daar ook zo over nadenken.
Ik koop nooit een supp waarvan niet bijstaat hoeveel er van elke ingrediënt erin zit, dat zou wel heel dom zijn.

Dus zou je kunnen vertellen wat de hoeveelheid van elke ingrediënt erin zit?
en dat ook op de site willen zetten?

bij de Bodybuilding Vitamin Pack en Sport & Vitaliteit hetzelfde verhaal.

Laatst bewerkt:
lol, die opties zijn me nog nooit opgevallen. :D

Misschien een idee om dat iets duidelijker aan te geven idd, om de een of andere reden was het mij ook nooit opgevallen en moest ik er ook op gewezen worden :o (alhoewel mijn excuus is dat ik een vergrote oogzenuw heb en dat mijn peripherische gezichtsveld niet is wat het moet zijn :D)

Vanmorgen is me pakket binnen gekomen
sterk staaltje afterservice van B&F
Leon bedankt voor de snelle afhandeling echt top :thumbs:
refnr:249804

Ik heb jullie envelopje binnen! :D Hartstikke bedankt! Zaten maar liefst 3 samples in! Alleen nu durf ik dit bijna niet te zeggen, maar het waren helaas de verkeerde samples. Ik wilde graag de Pre-Workout Power uitproberen, maar ik heb in plaats daarvan Power Pills binnengekregen, deze had ik al een keer gekocht. Ik heb natuurlijk niks te klagen, want 3 gratis samples ben ik allang blij mee! :rolleyes:

blablabla

Maar eigenlijk wil ik met deze post alleen maar vragen of ik misschien een sampje van de Pre-Workout Power mag proberen, als deze nog lekkerder werkt dan de Pre-Workout Power Pills dan bestel ik die natuurlijk!

Ik hoor het graag!

Maar ja, een paar trainingen knallen op de Power Pills zeg ik ook geen nee tegen, werken voor mij ook heel lekker! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven