Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Heb de volgende producten pas binnen gekregen van Body En Fitshop (btw zeer snel ontvangen)
Total muscle-solution
Creapure creatine
Maar is het wel veilig deze 2 samen te nemen aangezien er al creatine in de Total Muscle-solution zit ? Moet wel zeggen dat het een heel goede Pump geeft![]()

Even een kort vraagje; ik wil een bestelling plaatsen maar ik heb nog geen shake beker, krijg je die erbij of moet ik die er los bij bestellen.
Even een kort vraagje; ik wil een bestelling plaatsen maar ik heb nog geen shake beker, krijg je die erbij of moet ik die er los bij bestellen.

wordt steeds vrolijker als ik deze pagina bekijk
Edit: Misschien ook een idee om de NOW FOODS Adams in softgels te leveren ?![]()

@Leon, heb je m'n PM ontvangen? Omdat ik een foutmelding kreeg in mn browser.
Kun je hier op antwoorden Leon? Daar heb ik ook interesse voor. Ze zijn goedkoper en beter gedoseerd. Ook bevatten ze d3 ipv d2![]()

Dit keer een kleine bestelling geplaatst. Even de perfection ice coffee proberen. Is het mogelijk om ipv een shakebeker extra samples erbij te doen? Ik heb geen plek meer voor de bekers zoveel heb ik er al.
Bestellnummer 251530.Ik heb dit ook bij opmerkingen gezet, alleen heb ik het idee dat dat niet altijd gelezen word. Alvast bedankt.
Alvast

Erg teleurgesteld in de service. Voor meer dan 100 Eur aan supplementen besteld. En dan niet eens op een normale manier een klacht in behandeling nemen. Meerdere keren gemaild en na een week wordt je klacht ter kennisgeving aangenomen.
Erg jammer allemaal want ik lees veel positiefs over de service maar daar heb ik weinig van kunnen merken.![]()