Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien even een domme vraag ... kan je visolie invriezen?
Ik maak mijn eten voor 2 weken in tupperware klaar. Steek ik dan in de vriezer.
Omdat ik mijn Omega's graag bij mijn maaltijden neem, en het anders vergeet,
dacht ik ze dus bij mijn tupperware te steken.
Any thoughts on that?
Dus die soft gels barsten dan niet? Daar zit ik een beetje mee namelijk
Misschien gewoon eens testen![]()
Of ze barsten weet ik niet. Heb het zelf nog niet gedaan.![]()
Test het eens en laat het hier weten!
-Leon
De caps blijven intact 
Dit keer een kleine bestelling geplaatst. Even de perfection ice coffee proberen. Is het mogelijk om ipv een shakebeker extra samples erbij te doen? Ik heb geen plek meer voor de bekers zoveel heb ik er al.
Bestellnummer 251530.Ik heb dit ook bij opmerkingen gezet, alleen heb ik het idee dat dat niet altijd gelezen word. Alvast bedankt.
Alvast

Heb de laatste keer ook bij de opmerkingen samples gevraagd ipv bekers..heb samples gekregen
Grtz

Zal vast wel goedkomen, ben bij b& f nooit teleurgesteld.

Staan er al body en fitshop sporttassen op de planning?

Erg teleurgesteld in de service. Voor meer dan 100 Eur aan supplementen besteld. En dan niet eens op een normale manier een klacht in behandeling nemen. Meerdere keren gemaild en na een week wordt je klacht ter kennisgeving aangenomen.
Erg jammer allemaal want ik lees veel positiefs over de service maar daar heb ik weinig van kunnen merken.![]()

inderdaad spijtig man... heb niets dan positieve ervaringen met de winkel. Heb je je klacht hier ook gepost? Kan me niet inbeelden dat Leon of iemand anders deze hier overslaat.

Die dingen kan je dus gewoon invriezenDe caps blijven intact
![]()

Kijk! Een wijze les.
Geen last van je maag na inname van de bevroren capsules?
-Leon
Nope, integendeel zelfs, helemaal geen fishburps gehad. En die heb ik soms wel

16.08.2011: Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd.
@ PostNL![]()

Niet direct, maar er komen zeker weer wat andere leuke en nieuwe ontwikkelingen aan.
-Leon
Waar zie je dat, gewoon als je de track en trace hebt ingevuld? Mijne is nu in distributieproces ofso16.08.2011: Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd.
@ PostNL![]()
Waar zie je dat, gewoon als je de track en trace hebt ingevuld?

chauffeur is onderweg ooooooooooooooooooooooooooooooooooh yeah

Ja. Het invullen gaat bij mij trouwens automatisch.![]()

Echt he, paar dagen geleden had ik wat besteld. 2x pakketje gemist. Ik was 2x tussen 13:30 - 14:30 niet thuis en 2x gemist tssss...
Kon ik 5km lopen en pakketje afhalen.