Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien even een domme vraag ... kan je visolie invriezen?

Ik maak mijn eten voor 2 weken in tupperware klaar. Steek ik dan in de vriezer.
Omdat ik mijn Omega's graag bij mijn maaltijden neem, en het anders vergeet,
dacht ik ze dus bij mijn tupperware te steken.

Any thoughts on that?

Dus die soft gels barsten dan niet? Daar zit ik een beetje mee namelijk :p
Misschien gewoon eens testen :)

Of ze barsten weet ik niet. Heb het zelf nog niet gedaan. :)

Test het eens en laat het hier weten! :D

-Leon

Die dingen kan je dus gewoon invriezen :) De caps blijven intact :)

Dit keer een kleine bestelling geplaatst. Even de perfection ice coffee proberen. Is het mogelijk om ipv een shakebeker extra samples erbij te doen? Ik heb geen plek meer voor de bekers zoveel heb ik er al.
Bestellnummer 251530.Ik heb dit ook bij opmerkingen gezet, alleen heb ik het idee dat dat niet altijd gelezen word. Alvast bedankt.
Alvast

Ik was al naar huis, maar ik verwacht dat het goedgekomen is. Mocht het niet zo zijn kan je mij even een P.M sturen. :)

Hebben jullie samples van 1.M.R?

Jazeker! :)

Heb de laatste keer ook bij de opmerkingen samples gevraagd ipv bekers..heb samples gekregen ;)

Grtz

;)

Zal vast wel goedkomen, ben bij b& f nooit teleurgesteld.

Dank je wel, Stiggie! :)

Staan er al body en fitshop sporttassen op de planning?

Niet direct, maar er komen zeker weer wat andere leuke en nieuwe ontwikkelingen aan. :)

Erg teleurgesteld in de service. Voor meer dan 100 Eur aan supplementen besteld. En dan niet eens op een normale manier een klacht in behandeling nemen. Meerdere keren gemaild en na een week wordt je klacht ter kennisgeving aangenomen.
Erg jammer allemaal want ik lees veel positiefs over de service maar daar heb ik weinig van kunnen merken. :(

BeoWulf, kan je misschien via een P.M je verhaal vertellen? Je kan mij altijd direct persoonlijk bereiken op leon@ :)

Ik regel het direct voor je! :)

inderdaad spijtig man... heb niets dan positieve ervaringen met de winkel. Heb je je klacht hier ook gepost? Kan me niet inbeelden dat Leon of iemand anders deze hier overslaat.

Een vergissing kan gebeuren, maar ik ben natuurlijk speciaal hier voor de Dutchbodybuilding.com leden. Vandaar dat ik ook graag wat extra (persoonlijke) service aanbied voor de leden. :)

Die dingen kan je dus gewoon invriezen :) De caps blijven intact :)

Kijk! Een wijze les. ;)

Geen last van je maag na inname van de bevroren capsules?

-Leon

16.08.2011: Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd.

@ PostNL :whip:

Laatst bewerkt:
chauffeur is onderweg ooooooooooooooooooooooooooooooooooh yeah

Als het goed is krijg ik ook zo me bestelling binnen. Vanavond ff lekker benen kapot maken hehehehe

Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd

FUUUUUUUUUUU hehehehe

Baahhahaaha

Echt he, paar dagen geleden had ik wat besteld. 2x pakketje gemist. Ik was 2x tussen 13:30 - 14:30 niet thuis en 2x gemist tssss...

Kon ik 5km lopen en pakketje afhalen.

Pre-Workout Power sachet is binnen, net kwartiertje geleden ingenomen, smaakt lekker! Had er nog een schepje WTF bij gedaan omdat die dan tenminste op was. Misschien iets te veel, word nu al een beetje zenuwachtig. :D

Typisch, wou juist bestellen en nu is die cellmass nt trial serving weg uit de uitverkoop :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven