AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pre-Workout Power sachet is binnen, net kwartiertje geleden ingenomen, smaakt lekker! Had er nog een schepje WTF bij gedaan omdat die dan tenminste op was. Misschien iets te veel, word nu al een beetje zenuwachtig. :D

Succes met de training!

Typisch, wou juist bestellen en nu is die cellmass nt trial serving weg uit de uitverkoop :(

Klopt, maar wij hebben ook de NOXplode 2.0 versie van BSN. De 2.0 versie bevat nieuwe stoffen, waaronder 4 creatinesoorten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Succes met de training!

Klopt, maar wij hebben ook de NOXplode 2.0 versie van BSN. De 2.0 versie bevat nieuwe stoffen, waaronder 4 creatinesoorten.

-Leon

Wou de cellmass trial version om hem samen te gebruiken met de preworkouts van die goodie. Zal denk ik nog wat peptopro meebestellen :)

Dit keer een kleine bestelling geplaatst. Even de perfection ice coffee proberen. Is het mogelijk om ipv een shakebeker extra samples erbij te doen? Ik heb geen plek meer voor de bekers zoveel heb ik er al.
Bestellnummer 251530.Ik heb dit ook bij opmerkingen gezet, alleen heb ik het idee dat dat niet altijd gelezen word. Alvast bedankt.
Alvast

Bestelling is binnen en is goed geleverd. Ik heb vandaag twee shakes geprobeerd van de whey perfection ice coffee, 1 met melk en 1 met water. Beide smaakte verrukkelijk! Heerlijk die nieuwe smaken, lemon ice milkshake viel hier ook in goede aarde!

B& F alweer bedankt!

Ik ga me ook wat isolaat perfection bestellen.
Wat is de meest verkochte/populairste smaak?

En waarschijnlijk vindt jij berry blast de beste? :D

Echt een goede service, gisterenavond besteld, zonet al m'n shake kunnen nuttigen! :)

Bestelling is binnen en is goed geleverd. Ik heb vandaag twee shakes geprobeerd van de whey perfection ice coffee, 1 met melk en 1 met water. Beide smaakte verrukkelijk! Heerlijk die nieuwe smaken, lemon ice milkshake viel hier ook in goede aarde!

B& F alweer bedankt!

Ik ga me ook wat isolaat perfection bestellen.
Wat is de meest verkochte/populairste smaak?

En waarschijnlijk vindt jij berry blast de beste? :D

Echt een goede service, gisterenavond besteld, zonet al m'n shake kunnen nuttigen! :)

Weer een mooie complimentenreeks! Jullie ook bedankt voor het bestellen!

Met Isolaat Perfection vind ik inderdaad Berry het lekkerst. :o Is het zo duidelijk? :D Je kan met de smaak gewoon niet verkeerd gaan!

-Leon

Uhm, ik heb mn bestelling gister middag geplaatst en nog niets binnen gekregen terwijl er op website staat dat de bezorger onderweg is.

dus de website zegt dat de bezorger onderweg is en je hebt nog niets binnen gekregen? What a rip off!! :rolleyes:

Misschien heeft die koffiepauze

Vandaag m'n pakketje met Lean Gain, shakebeker, bidon en whey sample binnengekregen.

Top! :)

Wooooooooooow!

Meer heb ik niet te zeggen over Pre-Workout Power! :D

Ik zat ff te kijken op supplement reviews en ik kwam deze tegen:

http://www.supplementreviews.com/cellshock/nsane

Nou kon ik 'm alleen niet vinden bij jullie. :D Misschien een suggestie om te introduceren? :)

Edit: ik zie dat het een huismerk is bij Nutrishop, dan wordt het lastig denk ik :P

Laatst bewerkt:
Zit er nou veel minder in maximize??!!

Vandaag 2 bestellingen opgehaald op het postkantoor, verstuurd via Pakjegemak. Deze keer geen problemen gelukkig. Helaas zaten er bij 1 bestelling geen samples bij waar ik om gevraagd had.

Enig idee wanneer de Micellar Caseïn Perfection wordt verwacht?

Vandaag m'n pakketje met Lean Gain, shakebeker, bidon en whey sample binnengekregen.

Top! :)

Top! Lean Gain zal je heel goed gaan bevallen. De beste eiwitten in een hoge dosering in combinatie met pure complexe koolhydraten. (o suikers!)
Een betere Gainer kun je niet kopen en de smaak is ook nog eens heerlijk:)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:43 ----------

Enig idee wanneer de Micellar Caseïn Perfection wordt verwacht?

We verwachten nog een week of 2. We krijgen naast potten ook sachets voor een hele nette prijs zodat iedereen heel voordelig alle smaken kan gaan proberen:)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:44 ----------

Leon is niet online maar ik zal zo even reageren.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:45 ----------

Vandaag 2 bestellingen opgehaald op het postkantoor, verstuurd via Pakjegemak. Deze keer geen problemen gelukkig. Helaas zaten er bij 1 bestelling geen samples bij waar ik om gevraagd had.

Mooi dat het netjes voor elkaar is.:) Misschien hadden we de samples niet voorradig... Maken we de volgende keer goed. PM dan maar even direct na bestellen!;)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:48 ----------

Zit er nou veel minder in maximize??!!

Pre-Workout Power bevat in ieder geval een stuk meer werkzame ingredienten.:) De Pre-Workout met de meeste werkzame stoffen op het moment en dat merk je:) We willen op elk vlak het beste bieden en dat lukt aardig!:D Als je PWP nog niet gehad hebt...zeker een aanrader:)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:51 ----------

Kheb m vandaag ook binnengekregen, denk dat ik morgen ook weer WOOOWWWW zeg na de training!!

Mooi compliment, dank je!! Pre-Workout Power is hard op weg om de meest gevraagde pre-workout te worden.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven