Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel gram is 1 scoop Lean Gain.

30 gram, toch?

Als aanvulling op m'n voeding zal het vast helpen!

@ Leon.

Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen maar er zat geen shake-beker in waarover ik je een PM had gestuurd.

Hoeveel gram is 1 scoop Lean Gain.

30 gram, toch?

Als aanvulling op m'n voeding zal het vast helpen!

+- 30 gram inderdaad. Lean Gain zal zeker helpen als aanvulling op je dieet. De perfecte mix van complexe koolhydraten en Whey eiwitten. :thumbs:

@ Leon.

Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen maar er zat geen shake-beker in waarover ik je een PM had gestuurd.

Ik stuur je nu een P.M en maak het voor je in orde!

Om hier even op terug te komen, is het echt niet mogelijk om dit soort producten te importeren? En zien jullie daar dan het nut van?

Nsane bevat yohimbe, dat is niet legaal in Nederland.

Ik zie ook inderdaad dat dit product Yohimbine HCL bevat. Een stof welke sinds een paar jaar helaas verboden is in Nederland. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas. :)

-Leon

Hebben ze niet een versie voor andere landen. Ik weet dat sommige supplementen in Amerika bepaalde stoffen wel bevatten en als de producten naar Canada gaan halen ze die stoffen eruit, omdat het anders daar niet op de markt mag komen.

Hebben ze niet een versie voor andere landen. Ik weet dat sommige supplementen in Amerika bepaalde stoffen wel bevatten en als de producten naar Canada gaan halen ze die stoffen eruit, omdat het anders daar niet op de markt mag komen.

Soms heb je inderdaad EU Approved versies, maar deze ben ik nog niet tegen gekomen. :)

-Leon

Heb mijn bestelling ontvangen met als derde cadeau de perfect workout kit. Maar ik heb hetzelfde probleem met de anadraulic pump als iemand anders hier in dit topic. Het poeder is ook verhard en met grote brokken erin, alleen in iets ergere mate.

http://imageshack.us/photo/my-images/171/1003028v.jpg/

Kan ik dit nog gebruiken, of moet het direct de vuilbak in? :)

Heb mijn bestelling ontvangen met als derde cadeau de perfect workout kit. Maar ik heb hetzelfde probleem met de anadraulic pump als iemand anders hier in dit topic. Het poeder is ook verhard en met grote brokken erin, alleen in iets ergere mate.

Je kan het nog gebruiken. Het is helaas door transport en wat vocht gaan klonten, maar neemt verder niets af van de kwaliteit.

-Leon

Dat van jou valt nog mee, die van mij was 1 groot brok, op foto was het al in wat kleine stukjes gegaan.

In de nieuwe zaten ook paar kleine stukje (had oude al weg gedaan). Als je er water bij doet en je roert dan lost het wel heb. Smaak was prima.

De perfect workout kit heb ik ook. Is het de bedoeling dat je alle vier de potjes alleen op trainingsdagen in neemt?

Was een woordje vergeten ertussen te zetten, het moest in 'minder erge late' zijn. Hoe ervaar je de werking? En gebruik je ze beide tegelijk, eerst de Gt en dan de pump?

Aanbevolen gebruik Perfect Workout Kit;

Anadraulic State - 4 scoops 60 minuten voor de training.
Anadraulic Pump - 2 scoops 15 minuten voor de training
Postal - 4 scoops direct na de training

-Leon

Ye eindelijk mijn pakketje binnen van Maximize V2! Morgen ga ik hem gelijk uitproberen lekker snel besteld en geleverd BodyenFitshop ;)!

Leon, nog een vraagje,

die pre-workout power is dat meteen al het merk? Ga vanavond ff uittesten met benen/biceps, en kan niet wachten om hem te gaan testen met borst trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven